Ik scheer onder de douche en gebruik scheergel. Nooit ergens last van, alleen als de haartjes doorkomen een jeukerig gevoel maar dat is altijd snel over. https://www.cabanashop.nl/product/scheercreme.html
ik heb een vrouwen scheermes ( gillet venus de oude variant nog) met mannen scheergel. Zodra ik met vrouwenscheergel scheer dan krijg ik jeuk , bulten en irritatie.
ook dat is niet goed voor je vagina Je vagina moet je qua reinigingsmiddelen gewoon met rust laten. Voor de rest kan ik je helaas niet helpen omdat ik tegenwoordig epileer en voorheen met scheren hier nooit last van had. Wel doe ik standaard met wat olie insmeren nadien en draag ik geen strak ondergoed. Thuis meestal een jogingsbroek zonder ondergoed
Bedankt voor de reacties meiden.. Ik ga met een paar tips aan de slag.. Sudocreme heb ik gisteren gebruikt maar ja ik wil niet naar bed met sudocreme op mn voorkant Vraagje over epileren.. 1. doet dat niet mega pijn?? Ik trek ook wel eens een haartje eruit maar dat vind ik zeer doen. 2. ben je niet mega lang bezig??? En hoe doe je dat dan op je schaamlippen enzo?