Ervaringen Urizon globuli en zonnebrandcreme?

Discussie in 'De lounge' gestart door frannie82, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Net gekocht bij de Tuinen omdat ik elke zonvakantie onder de zonneallergie bultjes sta ga ik dit eens proberen...
    Weer bijna €50 armer.
    Ik heb de globuli om in te nemen, de crème en de after sun.

Wannee moet ik beginnen met het innemen van de globuli? Omdat het homeopatisch is mogen ze daarvan niks op de beschrijving zetten en de dame bij de Tuinen wist het niet.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb altijd alleen de pilletjes gebruikt van Urtizon. Ik slikte ze vanaf maart/april als onderhoudsdosering. Ik geloof 3 keer daags 1. En als het mooi weer was en ik in de zon zat verhoogde ik de dosis iets. Op vakantie ook. En als ik blaasjes kreeg nam ik de hoogste dosering. Ik stopte dan weer eind september. Inmiddels kan ik met rustig opbouwen van zonuren zonder urtizon.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    De lentezon hier is geen probleem maar op vakantie is het na een dag of 3-4 helemaal mis. Ik denk dat ik morgen begin en dan tot na de vakantie.

4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.026
    1.041
    113
    Hier heb ik ook altijd alleen de globuli gebruikt en het werkt bij mij echt als een trein! Heb het een paar jaar gebruikt (en nam het ook vanaf het voorjaar als onderhoud tot eind van de zomer) en moet zeggen dat ik ze de afgelopen 2 jaar niet meer nodig heb gehad :) Geen idee hoe dat nu gaat zijn tijdens de zwangerschap, maar heb ze standaard in huis voor het geval dat.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Vandaag de crème gebruikt en geen irritatie gelukkig.
    Wel alleen een wit gezicht hoewel ze claimen geen witte waas achter te laten....

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.747
    1.073
    113
    Ik gebruik de globi al jaren! Super spul. Op vakantie 3xdgs 3balletjes en nergens last van. In nederland 3x2.
    Met de zonnebrand geen ervaring.

Deel Deze Pagina