Hallo meiden, Ik ben op zoek naar meiden die net als ik een icsi (of ivf) behandeling gaan starten (of al zijn gestart) en die zelf als beroep hulpverlener zijn. Ik ben psycholoog en werk in de eerstelijn. Ik vraag me af hoe het zal zijn als ik straks in een emotionele zware tijd terecht kom in combinatie met mijn eigen werk. Kan ik een luisterend oor bieden en er voor mensen zijn als ik zelf het moeilijk heb??? Het lukt me nu nog wel redelijk goed. Uiteraard behandel ik zelf geen meiden die vruchtbaarheidsproblemen hebben; dat komt wat te dichtbij. kortom: wie kan mij iets zeggen over haar ervaringen? Tips mbt combi behandeling en werk zijn welkom! liefs nana ps: zie mijn onderschrift voor uitleg over de reden waarom icsi nodig is (mijn man is onvruchtbaar)
Hoi, Ik krijg dan nog wel geen IVF, nog niet althans... Maar wij gaan met IUI beginnen. Alles lijkt tegen te zitten...en hoe meer het voor mij tegen lijkt te zitten lijkt het beter te gaan voor de mensen om mij heen. We zijn sinds mei 2010 bezig en nog niet eens een vaag twijfelachtig streepje op een test gehad. Ik werk zelf in het moeder en kind centrum. Ik werk als anesthesie medewerker. Heel veel epiduralen, sectio's , totaal rupturen etc etc...kortom...alleen maar zwangeren. Dit is misschien niet wat jij bedoeld maar misschien ook wel... Ik heb met name als ik onder de hormonen zit bij de sectio's het wel moeilijk. Zeker als het weer een 'per ongelukje' is en de ouders helemaal niet ontroerd of blij reageren.