Ik heb ook prima ervaringen met de gewone matcare cassette alleen met die ultra dus niet. Gek, ik heb hier 2 weken geleden een topic over geopend met een poll en dat werd meteen gesloten, "want er waren al zoveel topics geweest over de matcare testen" en deze laten ze gewoon open.
Ook ik gebruik matcare midstream... Nu mijn vraag... Maandag en dinsdag had ik wat roze bloedverlies (innesteling?) woensdag had ik wat bruinverlies met stukjes (heel weinig) Daarna niets meer.... vrijdag heb ik een test gedaan, in de eerste instantie leek hij negatief, later zag ik een 'indrooglijntje" Nu heb ik vanochtend een test gedaan met ochtendurine, ook deze leek negatief. Heb de test gesloopt en zie nu een heel vaag "indrooglijntje" wat wel duidelijk heeeeeel lichtroze is. Wat moet ik hier nu van denken? Als er een roze indrooglijntje verschijnt, deze is toch ook niet zomaar lichtroze?
Majo, hier hetzelfde probleem. Gisteren nog eens met een gewone Matcare Midstream getest, erg vaag lijntje (na het uit elkaar halen van de test, dan). Vandaag wederom een erg vaag lijntje, maar dan net iets rozer/paarser... Weet ook niet wat ik ervan moet denken, hoor.
Ik snap niks meer van die testen Vandaag een beetje licht roze verlies... maar zet niet door.. We wachten maar weer af, mar gok op ronde 20
Innestelingsbloeding? Spannend, hopelijk hoef je niet naar ronde 20, al wil ik je geen valse hoop geven.
@ majo en Naduah: ik weet dat het lastig is, maar wacht tot 1 of 2 dagen na je NOD voor je weer test. Elke dag testen en je ogen pijnigen om een lijntje te ontdekken gaat je niet eerder zwanger maken en je maakt jezelf knettergek. Ik weet dat ik nu makkelijk praten heb, maar het is echt zo... (en ik weet wel hoe het is...) Sterkte met wachten en hopen de komende dagen!
Ik zit vandaag al op dag 7, normaal cyclussen van 26... Heb al 3 dagen last van roze/bruin verlies. Ik geloof nooit dat ik rond mijn NOD een innestelingsbloeding kan hebben.. Zal wel een hele trage ongi zijn.....