Hoi hoi, Ik ga a.s. vrijdag naar het theater in Tilburg. Nu willen mijn man en ik vooraf een hapje gaan eten. Even genieten van ons avondje met zijn tweeen. Hebben jullie nog leuke suggesties. Liefst in de buurt van het theater, zodat we lopend van het restaurant naar het theater kunnen na het eten. Wij houden van gewoon simpel eten. Niet te hoogstaand en culinair. Gewoon een varkenshaasje of bijvoorbeeld Mexicaans. Hebben jullie leuke tips? Alvast bedankt voor het meedenken.
Het was even zoeken, maar wij hebben zo'n 6 jaar geleden heerlijk tapas gegeten bij Viva las Tapas, dat schijnt nu boven Café Karel te zitten (wij hebben destijds buiten gegeten omdat het mooi weer was). Adres is Heuvel 24. Is 5 minuten lopen naar het Louis Bouwmeesterplein. Heb nog een keer daarna in Tilburg gegeten, dat was ook goed, maar echt geen idee meer hoe dat heette en waar dat precies was .
Eigenlijk alle eetgelegenheden zitten in loopafstand, maar het steakhouse rodeo is heel goed zit op de heuvelring. Rhodos (griek) dat is de piusstraat, tortillas (mexicaans)op de korte heuvel. Maar ja is even kijken op internet wat je zelf wilt want je zit zo centraal dat de afstand niet veel uitmaakt.. Veel plezier!!
Ok, dat is goed om te weten, dat alles dicht bij elkaar zit. Dan kan ik op de avond zelf gewoon beslissen eventueel.
Als je van sushi houdt en lekkere hapjes is Koi errug lekker.. Rodeo heb ik ook alleen maar goede verhalen over gehoord maar heb ik zelf nog niet geprobeerd.. Zorba is ook errug lekker (grieks) En havanna vind ik een leuk en gezellig tentje maar is meer een eetcafe, maar wel altijd goed!
Ook bij de sinjoor kun je erg lekker eten. Zit op de oude markt, schuin tegenover de schouwburg. Mocht je van tapas houden dan is manana ook erg lekker! Zit in het steegje bij macdonalds. De reunie is ook goed, maar daar is t vrij donker binnen.
Bij de Anvers kun je ook lekker eten, zit schuin tegenover het theater. Verder inderdaad bovenstaande suggesties.
Ik kan niks meer toevoegen aan bovenstaande reacties... Wel kan ik Rodeo (Heuvelring) aanbevelen. Heb daar heerlijk gegeten!
Ik zou zeker voor de Oude Markt gaan, is lekker dichtbij het theater, en keus genoeg: De Sinjoor, Anvers of Mas Tapas.