Somebody?!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vrouwtjexxx, Jan 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Ik zit nu over mijn NOD en heb de langste cyclus van 35 dagen aangehouden. Nu is het zo dat ik 1 week geleden een test heb gedaan die negatief was, ik ben het testen een beetje zat. Ben extreem moe, maar dat kan ook met de weersverandering te maken hebben (zat in een warm land). Verder heb ik op dag 18/19 een bloeding gehad die een paar dagen aanhield, niet extreem veel was, wel heeeeeeeel donker van kleur plus ik had erge menstruatiekrampen. Nu ben ik aan het twijfelen of dat mijn menstruatie is geweest? Of dat het gewoon een bloeding is geweest? Ik heb in september een miskraam gekregen, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt en kan me wat verhelderen?

Bedankt,

Groetjes Vrouwtje! xxx

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het zou kunnen dat dat je ongi is geweest. Misschien dat je lichaam wat in de war is van de mk?

3. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    zou het niet gewoon kunnen dat je zwanger bent en je er dus gewoon een test tegenaan moet gooien?

4. lvp

lvp Actief lid

Oct 17, 2009
    440
    0
    0
    Ben het met Petra eens. Je bent uitgegaan van je langste cyclus. Vaak zit je onder de 35 dagen, dus ik zou ook maar eens testen ;)

5. bientje

bientje Actief lid

Nov 21, 2006
    255
    0
    0
    Als je het testen beu bent zou ik uitgaan dat die bloeding toch een lichte menstruatie is geweest en dan een "cyclus" afwachten. Wanneer er dan als nog een bloeding uitblijft zou ik nogmaals testen (misschien krijg je tussentijds nog meer "kwaaltjes" en kan je er misschien eerder een test tegenaan gooien)

6. Zina

Zina Niet meer actief

Als ik het zo lees kan je wel eens zwanger zijn.
    bij sommige vrouwen werken de testen niet heb ik welleens gelezen.
    Als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan,
    want het klinkt iig niet normaal.

hoop dat je er wat aan hebt
    groetjes Zina

7. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel dames,

Ik heb erg veel jeuk op mijn buik, kan dat een symptoom zijn? en ik ben erg moe en down...zucht...

8. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    testen :D testen :Dtesten:D

9. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Ik zeg ook testen. Toen ik zwanger was had ik ook ongelovelijke jeuk op mijn buik!

10. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Goh, wist niet dat dat ook een symptoom was. Heb hier de laatste paar dagen ook erge last van, ook onder mijn borsten (in die plooi zeg maar).. maar dat zou bij mij niet echt overeenkomen met mijn cyclus ;).

11. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Ik weet niet of 't echt een symptoom is, maar ik had daar wel last van voornamelijk de laatste dag voor m'n nod en daarna ook nog. Verder had ik geen kwalen, maar alleen een jeukende buik.

12. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Eigenlijk klinkt het toch wel logisch, omdat er ook van alles in je buik gebeurd.

13. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames, nog steeds geen ongi, ook geen positieve test, vandaar dat ik er misschien van uit ga dat het om een lichtelijke vreemde menstruatie ging en niet om een ovulatiebloeding/innestelingsbloeding

(dan is de teleurstelling wat kleiner, hahah!) xoxo

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Jammer zeg.. hopelijk is het de volgende ronde raak!

liefs,
    mamaT

Share This Page