Hallo dames, Ik ben gewoon even benieuwd naar de reacties. Misschien zijn er dames die al eerder zwanger zijn geweest of net zwanger zijn. Hadden jullie ook wit doorzichtig slijm? Ik verlies heel veel vocht (sorry voor de details) maar ik heb dit nooit zo gehad. Ik had weleens witte afscheiding met mijn eisprong, maar dit niet vaker gehad......
Hey! Dat heb ik ook! Weet ook niet zo goed wat het betekent.... heb nog niet getest, dus ik kan je helaas niet echt veel verder helpen..
Ik heb dit een tweetal dagen geleden ook gehad (zie eerdere toppic) volgens mij was het een teken van mijn eisprong - alhoewel dit nogal vroeg zou zijn - Ik heb ook een aantal weken zwanger geweest en toen had ik dat ook en met het nodige 'geurtje' erbij liefs
denk toch dat dit eerder een eisprong is meiden...zo is het meestal: doorzichtig slijm en daarna weer wittig creme achtig...ook toen ik zwanger was had ik (later veel) witte vloed zeg maar!bij eisprong heb je doorzichtig slijm
Waar zit je in je cyclus mamapatty? Ik heb er deze maand ook wel wat last van. Veel vochtverlies, het lijkt niet eens echt slijm. Heb al een aantal keer het gevoel gehad dat ik in mijn broek plaste Tis doorzichtig... Verder gebruik ik utrogestan, dus daardoor heb ik wel heel wat witte terugvloei.
ik denk niet dat het de eisprong is bij mij, dat zou wel heel laat zijn dan... Ga zondag testen, ben erg benieuwd! Heb wel ergens gelezen dat je meer afscheiding gaat produceren als je zwanger bent... who knows.... @ mamapatty, wanneer ga jij testen?
Nou mamapatty, bij mij betekende het slijm dat ik zwanger ben! Echt supertof! Hoe is het met jou inmiddels? Al nieuws?
Ik had dat vorige maand ook, dus ik dacht 'zwanger'. Helaas, mijn eisprong was pas op de nod, maar dat bleek helaas pas toen ik 10 dagen later ongesteld werd en toen pas mijn temperatuurkaartje begreep. Het kan, want hoor weleens meiden die dat dan hebben, maar ik zou in ieder geval blijven klussen.
Hoi meiden. Ik heb het sinds vandaag. Doorzichtig gelig slakkenslijm. Echt vies! Ik weer niet zo goed wanneer ik kan testen. Als ik vanaf oud bloed reken mag het met kerst en als ik vanaf zuiver bloed reken moet het 4 dagen later. Overigens had ik mijn ei volgens mij wel 14 dagen na oud bloed. Wat zouden jullie doen??
Ik zou met Kerst testen. Ik zit met hetzelfde mijn cyclus is meestal 27 dagen geweest, maar de laatste keer 34. Dus ik mag eigenlijk morgen al testen...als ik uitga van de 27 dagen en volgende week als ik uitga van de 34.... Killing he?