help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Over 3 uur heb ik hopelijk wat antwoorden. Ben niet aan het werk vandaag. Voel me zo nerveus en heb hoofdpijn. We gaan het zien. Mijn vriend gaat mee, dus zit er niet alleen.

al een ei kunnen vinden?

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nog geen ei gevonden hier ;)

ik duim voor je

3. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben heel benieuwd Noenie!
    Hoop dat je gauw je ei vind grace!
    Xx

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Geen ei, maar wel bloed! Weet nog niet of het spotting is of het door gaat zetten. Als het laatste zo is heb ik ineens een hele korte cyclus en geen ei!
    Of het ligt aan de tarwekieolie en teunisbloemolie? Dus ik denk dat ik daar maar mee ga stoppen.
    Ik twijfel nu wel heel erg of ik de HA bel voor die doorverwijzing. Het gevoel laat me gewoon niet los dat er iets niet klopt....

Noenie, weet je al wat?

5. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Ik ben zo opgelucht! Alles zag er goed uit. Baarmoeder staat de goede kant op, heb twee eierstokken en er stond een ei op het punt te springen. Waar dan dat vervelende gevoel in mijn buik vandaan komt geen idee. En dat mijn cyclus zo raar is dat vond ze ook wel vervelend, dus ze dacht lichte trekjes pcos. Als het in april nog niet gelukt is gaan ze me helpen met medicijnen zodat mijn eisprong wat beter geregeld kan worden...

Dus tot zo ver mijn onderzoeken. Was hartstikke leuk om met een echo te kijken naar hoe het allemaal uit zag. Ik snapte er niets van, maar heb wel mijn ei gezien.

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Super, Noenie! Goed nieuws dus. Fijn dat het er goed uit ziet en ze je eventueel willen helpen.

En hup klussen maar nu :D

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh wat fijn Noenie!inderdaad,klus'se maar!en grace,als je je zo onzeker erover voelt en je kan doorgestuurd worden voor een echo dan moet je dat gewoon doen hoor!dan heb je dat nare gevoel ook niet meer

8. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    En grace wat naar!hoop ook op spotting dan maar want anders is het wel heel snel ja!

9. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Nee, inderdaad is heel erg aan te raden! Ik ben zo opgelucht. Alles zag er normaal uit zei de gynaecoloog. Ik had mezelf al van alles aangepraat. Maarja, feit blijft wel dat ik gewoon last van mijn buik heb... Waar dat dan van komt..

10. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat is wel raar,dat er verder niet echt iets is,mischien dan een lichte vorm van pco?hopen dat het voor april raak is en anders dan verder kijken!hoop dat het er bij mij ook goed uitziet,dat neemt voor een groot deel m'n angst weg

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Super Noenie. Even afwachten nu. En kijken wat je buik doet.

Noasofia, weet je al iets?

Ik ga vanmidag even de ha zelf bellen. Bloed is weer weg, maar het rot gevoel niet.

12. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh wat naar grace..heb vanmorgen de dokter gebeld,de assistent zou het doorgeven,maar ze zag niks in het systeem staan over een gynaecoloog of een echo of iets in die zin,dus ze zou hem achter z'n jas aan zitten zei ze,en als die brief verstuurd is kan het nog een week duren,was wel ff chagerijnig ervan..

13. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Kun je niet je ei hebben gemist? Dat het bloed een innesteling was??

En Noasofia, wat stom dat er niets is doorgegeven, goed dat je er nog even achteraan bent gegaan. Ik zou echt een andere huisarts willen.

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Aangezien ik temp kan ik mijn ei niet missen maar even aankijken. HA neemt niet op maak vanmiddag wel een afspraak om een doorverwijzing te vragen

15. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja lastig grace,maar mischien tog een innesteling,het kan zijn dat het tempen niet helemaal is gegaan zoals het hoort..ik heb er ook geen verstand van,hoop dat je gauw meer weet,of dat het raak is natuurlijk!

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    We zien wel even.

Trouwens stom dat er niks is doorgegeven Noasofia. Ik zou het even in de gaten blijven houden hoor.

17. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa doe ik ook!mn vriend heeft een andere huisarts en die was ook zo maar neemt m nu serieuzer,dus mischien moet ik daar ook maar heen..

18. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,nou werd gisteren gebeld door het ziekenhuis,ze hadden de gegevens van mijn vriend nodig voor de afspraak,en kreeg de oproep een deze dagen binnen,ben benieuwd hoelang de wachttijden hier zijn,Noenie had jij een inwendige echo?

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend Noasofia!

Ik heb nog niet gebeld. Bewaar nog even de rust tot na het nieuwe jaar.

20. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    ja, ik had een inwendige echo.
    Waarom moeten ze de gegevens van je vriend? dat hoefde bij mij niet.
    Wat denk je dat ze in het ziekenhuis gaan ontdekken? Wat voor gevoel heb je?

Grace, al je ei gehad?

Deel Deze Pagina