help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nee, Noenie, nog geen ei gevonden hier :(

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Haha, ik zei net dat ik netjes wacht tot januari, maar heb toch mijn doorverwijzing gekregen net.

Zit toch niet lekker. Nu ben ik al iets geruster.

3. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen idee waarom ze dat moeten hebben,was die inwendige echo erg naar?ik hoop dat ze niks ontdekken,maar denk aan pco..als ze dat wel ontdekken kan ik er wel wat voor krijgen maar hoop liever dat er niks is maargoed we zullen het wel zien

4. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi grace is tog wel fijn he dat je er straks iets zekerder in kan staan,voel me ook een stuk geruster nu ik die doorverwijzing heb

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    9 januari mag ik...

6. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Fijn Grace! Die echo vond ik niet naar. Gewoon ontspannen, dan voel je er niets van. Het doet niet echt pijn, voelt soms een beetje gevoelig. Ik vond het vooral heel leuk dat ik mijn binnenkant kon zien op het scherm, misschien moet je je daar meer op focussen dan wat je voelt en dat je daar zo open en bloot ligt.
    Voor je het weet is de echo weer over, dus je moet goed opletten op het scherm.
    Ik hoop dat het raak is deze maand, maar ik voel me niet anders dan anders. Dus waarschijnlijk niet? Heb 10 mijn ei gehaad, dus 15 eventuele innesteling? Dat is morgen.... hmm, ik weet het niet.

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Het is inderdaad het ontspannen Noenie. Als je dat kan ben je al een eind. Concentreren op wat je ziet op het scherm, dat is ook leuk om te zien.

Toch is het wel spannend Noenie, je weet dat je ei is geweest, dus je weet nu wel wanneer je NOD is en hoeft niet dagen te wachten op wanneer hij nu wel zou zijn. Ik ben echt benieuwd!

8. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Ja, dat is waar, dat kan een hele speciale kerst worden. Met een vroege test kan ik op mijn verjaardag testen, maar ik denk dat ik dat niet durf. En als dit raak is, dan hebben we de baby ook als eitje gezien... hihi

9. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh dus hoef me geen zorgen te maken Noenie!spannenddd!het zal maar zo raak kunnen zijn,zo leuk!hoop het voor je!voor ons allemaal hihi

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dat zou wrl fantastisch zijn Noenie...ik duim voor je!

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Grace heb jij zo snel je afspraak bevestiging gekregen??

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wij moeten zelf bellen naar het ziekenhuis. En er zijn hier meerderr locaties dus gelukkig nog vrij snel aan de beurt.

De vorige keer mmm ging ook vrij rap hier.

13. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Dankje. Ik ook voor jullie.
    Heb vandaag niets gevoeld dat ik kan linken aan een innesteling. Dus denk dat het niets is hoor... ik vind het nu al jammer, terwijl ik nog niet zeker weet natuurlijk, maar kan me haast niet indenken dat het kan lukken. Stom he. Heemaal geen reden voor eigenlijk, maar toch dat gevoel...

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Noenie, je weet maar nooit en een innesteling hoef je niet te voelen.
    Je hebt een ei gehad en ik neem aan ook geklust rond die periode. Dan kan het altijd zomaar eens raak zijn voor jullie.

Duimduimduim!!!

15. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Noenie je weet maar nooit!postitief blijven!
    En grace de vorige keer mmm?

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    In 2006 heb ik samen met mijn inmiddels ex man geprobeerd een kindje te krijgen. Toendertijd helaas, maar achteraf gezien gelukkig, is het niet gelukt. Het bleek toendertijd aan hem te liggen. Iets wat ik hem overigens nooit kwalijk heb genomen, het is niet de reden dat hij mijn ex man is.
    We waren eigenlijk al zover in de mmm dat we alleen nog maar de afspraak hoefde te maken om het icsi traject te starten.

Toendertijd was ik net een zwitsers klokwerk qua cyclus, daar is zoveel jaar later niks van over ;)

17. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL

Ohh zo!stom dat je lichaam dan zo kan veranderen he,snap er helemaal niks van haha,waren vandaag bij vrienden met een kindje van 3,zo leuk,m'n vriend is ook zo leuk met kinderen en als ik hem dan zo zie met dat jochie dan kan ik niet wachten totdat wij een kleine krijgen...ooit zal het ons ook lukken hihi

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Vertrouwen houden :) We komen er ook wel...

19. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Spannend he. Alles ligt nog open. Wanneer het zo ver is, of het er eentje zal zijn, of misschien meer, of het een jongentje of een meidje wordt, hoe de zwangerschap zal verlopen. Over een paar jaar kijken we terug en dan weten we hoe het gegaan is. Nu kun je nog lekker dromen...

Haha, ik heb als typfoutje 'meidje'

20. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja leuk is dat he!ben ook zo benieuwd over wat het word een jongetje of meisje en wanneer het zover mag zijn en als ik zwanger ben en een dikke buik krijg,zo leuk allemaal!en dan na 9 maanden zo'n kleine uk van jou en je mannetje samen in je armen hebben,m'n vriend en ik zitten ook steeds te fantaseren over hoe het dan zal zijn,en inderdaad over een aantal jaar kijk je erop terug..

Deel Deze Pagina