help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik herken het hoor, dat fantaseren. Hoe het voelt om eindelijk die 2 streepjes te zien, idd het groeien van je buik...hoe hij/zij eruit ziet...

2. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa kan niet wachten totdat het zover is!denk dat ik het nieteens kan beseffen op dat moment..

3. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Ja, dat lijkt mij ook heel vreemd, maar wel heeeeeel leuk. Ik voel me niet zwanger. Geen enkel kwaaltje. Gisteren was ik de feta aan het ruiken, en ik vond het vies. Dus ik dacht, wow, mijn reuk is veranderd! De feta was niet meer goed.. haha
    Ik ga niet testen, ik kan me niet voorstellen dat het raak is.

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend Noenie.

5. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoop het voor je Noenie!heb net de brief binnen gekregen!2 januari om 15.00!spannenddd

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend Noasofie.

Hie is het verder met jullie?

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja goed!heb wel last van m'n onderbuik,lichte menstruatie klachten en tijdens het klussen had ik echt last van m'n linker lies,heb ik nog nooit gehad!

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Oh wat vreemd. Opmwelke dag zit je inmiddels?

Hier lijkt het erop dat mijn ei of geweest is of in aantocht is. Durf het niet echt met zekerheid te zeggen, maar ik zou wel blij zijn.

9. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,ja vreemd he!zit nu op dag 21,morgen donderdag op dag 22 en heb nog last van m'n onderbuik..doe je dat met die ovu restjes of zie je het aan de temp of merk je het??(je ei)

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik gebruik ovutesten maar die worden niet fel. Ik temp ook en die werd eindelijk wat hoger, maar helaas toch weer laag :( Pfff

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja raar he!hoop voor je dat je m gauw krijgt of al gehad hebt,dat gewacht op je ei is ook niks en stelt geloof ik je menstruatie alleen maar uit,lastig he

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Gehad heb ik hem niet. Of ik hem krijg betwijfel ik. Gelukkig de 19e naar de gyn.

13. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    De 9de tog grace?ik ben ook heel benieuwd of er wat bij mij uitkomt

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Haha. Ja de 9e. Sorry.
    Spannend he...

15. djoon

djoon Niet meer actief

Oow meiden even een stukje gelezen! Hier ook 1 met een reemde cyclus:( zit nu alweer op dag 44 en helaas niks te bekennen:( ik word er zo onzeker van..!
    Ook ik ben nog jong dus ben ook bang fat de ha me weer naar huis stuurt zegt hij vast dit is nog "ontpillen"
    Maar ik wil eigenlijk even een controlen om me gerust te stellen.
    Hoe hebben jullie dat gedaan?

16. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Re: Cyclus na verwijdering Mirena
    Hallo,
    4 weken geleden mirena uit laat halen ik was tijdens de mirena nooit menstruatie. Nou 4 weken eruit nog niks gevoeld of gemerkt,, geen menstruatie,, is er iets waardoor je dat kunt opwekken ofzo.. Want zo krijg ik nooit een begin van een cyclus omdat ik die nooit heb kunnen volgen,

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoi Djoon. Ik heb een doorverwijzing gekregen omdat mijn cyclussen redelijk normaal waren en nu ineens niet meer. Heb ook lichamelijk last ervan.
    Ben zelf ook al begonnen met temperaturen. Het kan goed zijn dat je lichaam het allemaal nog goed op moet gaan pakken. Vertrouw je het echt niet dan kan je altijd een afspraak maken. Nee heb je ja kan je krijgen.

Angela als je net 4 weken geleden je spirena hebt laten verwijderen is de kans heel klein dat ze nu al iets geven om je te helpen. Het kan nu eenmaal wat langer duren voor het weer op gang komt.

18. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo djoon,zoals grace zegt nee heb je en ja kun je krijgen!wij zijn alleen iets langer bezig,normaal stuurt de arts je pas door als je minimaal een jaar probeert,ik heb erop gestaan dat ik na gekeken word,ben in februari een jaar gestopt met de pil en m'n cyclussen worden steeds langer,als je er geen goed gevoel over hebt gewoon naar de huisarts gaan!En Angela,ik weet niet zoveel van spiraaltjes af maar weet dat als je stopt met anticonceptie dat een menstruatie langer kan uitblijven omdat je lichaam weer moet wennen om alles zelf te doen,maar als je er heel onzeker over bent kan je altijd de dokter is bellen tog!succes!

19. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik wacht nog wel even af mijn huisarts is nu komende twee weken toch niet te bereiken,, maar vind het vooral gek dat ik ook niks voel ofzo,, Marja even afwachten dan maar,,

20. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Angela,maar als je nooit een cyclus heb gehad dan lijkt het me tog dat de dokter dat ook vreemd vind?na het stoppen van de anticonceptie kan het gebeuren dat het een tijdje uitblijft maar daarvoor had je ook al geen cyclus?of hoe moet ik het zien?

Deel Deze Pagina