Sorry dames was gisteren erg druk maar het gesprek viel heel erg mee!was zo zenuwachtig!ik had al een afspraak in het ziekenhuis djoon hihi,er stond op de brief dat ik een gesprek had met een fertiliteitsverpleegkundige en het was op de afdeling gynaecologie en verloskunde,ze vroeg heel veel over m'n cyclus en over de seks en of we soa's hebben gehad,m'n vriend moest ook mee en nu moet ik bloedprikken en krijg ik een inwendige echo de 28ste deze maand,voel tog wel een opluchting dat ik eens nagekeken word,en m'n vriend moet een potje inleveren haha,nu hopen dat er niks aan de hand is en m'n cyclussen langer zijn door mijn gestress over onvruchtbaarheid..
Ja dacht daar nog aan stom Oow wat een oplichting zeg! Hopelijk komt er gwn niks of iets onschuldigs uit! En idd toch fijn dat alles word gechekt ook van je vriend! Hoe vond je vriend alles?
NoaSofia: Wat fijn dat je zo goed geholpen word. Ik hoop ook voor jullie dat alles gewoon goed is en dat je meer rust erover hebt. Miss helpt het dan ook wel echt. Ik ben vanmorgen bij de ha geweest en ik moest bloed laten prikken en maandag de uitslag. Dokter denkt hormoonhuishouding van slag door mk. Mocht er niks uit de bloedtest komen dan moet ik nog 3/4maanden wachten voor ik terug mag komen. Dus ik hoop het vanzelf allemaal weer goed komt
Ja was ook heel erg blij dat die vrouw zo leuk en opgewekt was en me alles goed uitlegde,m'n vriend vond het ook een fijn gesprek en wilt ook dat ik er geruster op word dus wilt dit graag voor me doen,troela ik hoop dat je binnen die 3/4 maanden zwanger raakt!zou wel zo leuk zijn!
Hee, Ik zie dat jullie hier al een tijdje aan het kletsen zijn over lange/onregelmatige cyclussen. Mag ik ook mee kletsen? Ik heb nl ook zo'n lange en onregelmatige cyclus. Ik ben vandaag naar de HA geweest en ik mag 7 feb. naar de gynaecoloog. Ik zit nu op dag 54 van mn cyclus en nog niks te bekennen
NoaSofia: Ik hoop het ook en anders zien we het tegen die tijd wel weer verder. Kan er nu ook weinig aan doen. Jooke: Ook fijn dat je naar de gyn mag. Hopelijk ook bij jou niks aan de hand.
Wat fijn Noasofia dat ze het zo oppakken. Spannend wzt eruit gaat komen. Ik duim dat alles gewoon goed is en dat je zelfs misschien al zwanger bent
Dank je grace!hoop dat natuurlijk ook voor jou!dat we maar gauw een positieve test in handen mogen hebben!jij mag volgende week woensdag ook naar de gyn!krijg je een echo of krijg je net zoals mij een onderzoek,ook van je vriend?
Hee jooke natuurlijk mag je mee kletsen!erg vervelend die onregelmatige cyclussen!weet er alles van,de rest hier ook trouwens,fijn dat je ook al naar de gyn mag..
Ik weet niet wat het wordt. Krijg eerst sowieso een afspraak met de gyn. En aangezien FF nu een ei heeft gezien zou mijn NOD op 11 januari zijn. Dat is net na de afspraak. Die gegevens zullen ze ook wel meenemen tijdens het gesprek. Ik hoop natuurlijk dat ik voor 'niks' ga, maar als ik ga menstrueren hoop ik dat ze in ieder geval mijn bloedwaardes willen prikken. En wie weet een inwendig onderzoek om te kijken of het daar wel oke is.... Ik ga er gewoon maar blanco in denk ik. Als ik omgesteld word is mijn cyckus weer langer. Hij zal rond de 53 dagen uit gaan komen. En Jooke, welkom hier. Op welke dag zit je nu?
Fijn dat er goed naar je geluisterd is Noasofia! En Grace, jouw afspraak duurt ook niet lang meer! Ik ben op vakantie en had geen internet. Ik gebruik geen testen en temperatuur ook niet. Ik weet nu dat het waarsxhijnlijk allemaal goed moet werken, dus laat het gewoon gebeuren.. En hallo nieuwe dames!
Goed zo Noenie laat het maar even gebeuren. En lukt het niet weet je dat je terug mag komen bij de gyn. Tot die tijd genieten.
@jooke, welkom ben idd benieuwd wat voor dag je nu zit! Het geeft me wel moed dat jij al naar de gyn mag want je bent ook in juni gestopt! Ik ook! Ik wacht nog tot volgende week donderdag! En dan ook naar ha! Ik heb het nu ff van me af kunnen zetten gelukkig! Wacht echt af tot donderdag en dan bel ik de ha! Heb wel hele pijnlijke tepels.. Hebben jullie verder nog klachten dames! Heb trouwens ook deze cyclus best veel last van afscheiding(sorry) Hebben jullie dat ook? En heel veel pukkels
Hier ook veel pukkeltjes. En ietwat last van mijn borsten. En ongikrampjes. Dus het zal over een week wel zover zijn
Ja heel fijn Noenie!jij lekker op vakantie,heerlijk!inderdaad fijn om te weten dat het er goed uitziet,en anders weer terug naar de gyn,maar we gaan ervan uit dat het snel raak zal zijn! Ik heb ook heel erg last gehad van pukkeltjes maar die worden nu minder,gelukkig!heb er nooit last van gehad en sinds ik gestopt ben met de pil zat ik er ineens onder,snap ook niet waarom het ineens weer minder is maar ben allang blij
@noenie, oow heerlijk vakantie! Ik heb nu een weekje dinsdag weer beginnen! Enne meiden volgens mij ben ik ongesteld geworden dag 58 Of innesteling maar ik ga niet meer dromen hihi
@ djoon: ik barst ook van de pukkels, een gemiddelde puber wordt zelfs jaloers van mijn pukkels! Rug, borst & gezicht, fantastisch Voor je cyclusproblemen krijg je denk k wel n verwijzing hoor, da moet maar! @ noeni, lekker hoor vakantie @ noasofia: hadden ze gezegd dat je best je man kon meenemen? Mijn man moet nl werken tijdens afspraak en het ligt nu vnl aan mij,... Ik ben nu aan dag 54 en nog gn teken van aankomende rode duivels,...
Djoon: Echt? Ga je vandaag nog bellen voor een afspraak? Zorg dat je een doorverwijzing te pakken hebt. De HA kan toch niet zo heel veel doen. Jooke: Dat is ook een lange cyclus. Noenie: lekker vakantie! Hopelijk brengt het rust en een bevrucht ei Hier: gisteren een dagje gewerkt en vandaag weer vrij. Even het huis poetsen vandaag. Vandaag dag 3 en de ongesteldheid wordt al minder. Gisteren was het best heftig, maar de pijn viel op zich mee. Gelukkig dus niet zo'n hel als vorige maand. Zat ook even terug te rekenen. Ei geweest op dag 14 en alleen op dag 12 en 16 gevreeen. Dat was precies de week dat ik het echt niet kon opbrengen. Anders was de kans misschien groter geweest. Wel balen!! Ben wel blij dat het dit keer mooi 28 dagen was. Over puistjes: ik gebruik al jaren geen pil, dus kan niet echt zeggen of het verschil maakt. Maar mijn rug is altijd het ergste, de laatste tijd helemaal. Gezicht valt gelukkig mee