help, vreemde cycli?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Noenie, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Troelaa, niet teveel zorgen maken hoor. Als het echt niet goed was hadden ze er inderdaad wel haast achter gezet. En ze kunnen tegenwoordig zoveel!

Mart, dat is ook best heftig. Hopelijk snel goed nieuws.

Jookle, hier gaat mijn vriend ook mee. Althans als hij van zijn werk mag gaan, maar daar ga ik maar een vanuit ;)

Hier blijft het bij spotting, maar mijn temp is zo dramatisch laag dat het niet anders kan dan dat het los gaat barsten. En dan hoop ik ook liever eerder als later. Nu wil ik verder ook....

2. djoon

djoon Niet meer actief

@grace,

ja ik hoop ook dat vriend mee kan. Miss mag i kzelf wel tijd aangeven..
    oow grace balen.. Morgen naar gyn miss niet zo fijn als je dan net ongie ben:(
    Miss kan die wel zien of je ongie eraan komt of niet...
    Suc6 idd morgen als ik je niet meer zie hierzo..

3. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Grace.. Je temp is wel heel erg laag :(

Hier goed nieuws: heb weer pap1, dus al het slechte is echt weg :) Over 6 maanden opnieuw een uitstrijkje.
    Echo gehad: en alles zag er ook mooi uit.
    Nu eind van de maand terug om alle resultaten te bespreken.

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Dank je wel Djoon.

Mart super nieuws!! Fijn dat alles goed is. Nu nog even afwachten tot eind van de maand...

5. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Grace heel veel succes morgen!

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Dank je wel! Ik laat wat horen. Zal wel vanavond worden. Heb 14.45 de afspraak.

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ben benieuwd grace!denk aan je!

8. Noenie

Noenie Actief lid

Feb 28, 2012
    212
    0
    0
    Ik denk ook aan je

9. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    En en en??

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ik ben geweest. We hebben ons hele verhaal gedaan en ze reageerden gelukkig heel goed.

Ik heb, ondanks dat ik op het einde van mijn cyclus zit, toch een inwendige echo gekregen en die zag er goed uit.
    Ook gelijk bloed wezen prikken.

Ze gaan nu eerst kijken waar die lange cyclussen vandaan komen en daar wat aan doen. Op 18 februari moet ik terug voor alle uitslagen. Als daar dan iets of niets uit komt gaan we kijken of we het op kunnen lossen of mijn cyclus wat kunnen verkorten d.m.v. clomid o.i.d. en ook zullen ze dan eventueel het zaad van mijn vriend controleren. Voor nu vinden ze dat nog niet nodig. Eerst richten op het vinden van eitjes.

Al met al viel het dus ontzettend mee en ben ik best opgelucht.

11. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn Grace! Spannend de 18e.

Je hebt dus dezelfde onderzoeken als ik. Ik heb alleen dat uitstrijkje wat extra is ivm die afwijkende uitslagen en die ingreep.
    Bij mij heeft de gyn niks gezegd over mijn man. Mijn man is wel heel erg onzeker erover de laatste weken. Wij moeten eind januari weer terugkomen voor de uitslagen.

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ja klopt Mart.

Mijn vriend heeft al een zoon van 13. Dus voor nu gaan ze er even vanuit dat het wel goed zit en richten ze zich op mij. Als ze mij gaan helpen gaan ze het wel nachecken, het zou zonde zijn om mij medicijnen te geven terwijl hij ook slechte zwemmers heeft, maar dat is nu nog niet ter sprake.
    Misschien is het bij jou en je man ook wel zo daat ze zich eerst op jou richten?

Overigens was het wel heel grappig. In mijn dossier zaten de gegevens nog van mij en mijn ex-man. Ik zei toen dat de vorige keer het niet aan mij lag en de gyn zei daarop: "Nee, dat lag ABSOLUUT niet aan jou" Wel raar dat een lichaam zo kan veranderen.

13. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja de focus ligt nu ook op mij ivm de extreme ongiepijn en bloedverlies. En nu gaan ze dus wel ook kijken hoe het met zwanger worden zit omdat we nu een half jaar bezig zijn.

Mijn man maakt zich heel erg zorgen omdat hij 15 jaar lang heel veel gerookt heeft. Inmiddels is ie gelukkig wel met succes gestopt.

Sinds de positieve uitslag van gisteren heb ik meer rust in me. Voel me zo veel beter nu ik de bevestiging heb dat al het slechte uit me is. Onbewust ben je er toch mee bezig en blijft het een angst dat er terugkomt. Dat kan nu nog steeds natuurlijk, maar voor nu is het schoon en staat niks ons meer in de weg.

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Dat is logisch dat je nu veel meer rust hebt. En ja, zekerheid heb je nooit, maar voor nu is het goed.
    En je zit in de molen, dus ook dat komt vast allemaal goed. Zoals al eerder gezegd kunnen ze zoveel. En wie weet nu die spanning van deze uitslag eruit is wat er dan kan gebeuren.

Denk dat je vriend zich geen zorgen hoeft te maken. Tuurlijk, roken is niet gezond, maar daardoor raak je niet onvruchtbaar.

15. djoon

djoon Niet meer actief

Oow grace wat fijn!
    Denk dat het bij mij ook zoiets word!
    Hoop dat alles goed is! En clomid mag gewoon ook al heb je een ei?

16. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn grace!en nu de onderzoeken nog even afwachten he..

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Djoon ik ga ervan uit dat dat mag. Anders stelt ze het niet voor lijkt mij. Ben wel echt opgelucht....

Noasofia, inderdaad eerst dat nu afwachten...

18. YenY

YenY Actief lid

May 5, 2008
    101
    0
    0
    Zuid-Holland
    #398 YenY, Jan 9, 2013
    Last edited: Jan 9, 2013
    Hoi Dames,

Hier nog 1 met wisselende cycli!

Ik heb ze niet allemaal bijgehouden, maar de laatste 2 waren 33 en 41.
    Ik zit nu op dag 34... Ben van plan deze nog af te wachten en dan wil ik beginnen met ovu testen, ben alleen bang dat het veel testen wordt hihi..

Grtjs!

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zit alweer op dag 43,bleehg

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Bah Noasofia. Wanneer ga je weer naar de gyn?

Share This Page