help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Balen noasofie:(
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid:(

2. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    De 28ste moet ik weer,zo naar die onzekerheid..maar dat kennen jullie ook

3. djoon

djoon Niet meer actief

Oow ja die onzerheid is echt killing:(

Dames ik mag 22 jan naar de gyn!

Ziet zo'n gyn ook als er een eitje aant groeien is??

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend Noasofia.

Als je op het juiste moment zit kan de gyn dat zien Djoon

5. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja je moet natuurlijk wel op een bepaalde dag van je cyclus zitten willen ze wat kunnen zien

6. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Djoon: ligt eraan wat de gyn gaat doen. Bij bloedprikken kan hij zien aan de waardes of ie is geweest en bij een echo kunnen ze het preciezer vertellen. Als je alleen een gesprek hebt ziet ie niks ;)

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Klopt als je voor je ei een echo krijgt kunnen ze wel zien of hij eraan komt. Uiteraard hangt het van de dag af, net na je menstruatie zullen ze het nog niet zien.

Bij mij heeft ze dus op de laatste dag een echo gedaan. Ze zag wel wat eiblaasjes, maar geen ei. Wat natuurlijk logisch is. Ik weet alleen niet of die eiblaasjes normaal zijn. In de zin van dat het er meerdere zijn. Ze vroeg me of ik weleens van PCO had gehoord, maar zo zag het er ook weer niet echt uit. ;)

8. djoon

djoon Niet meer actief

Gelukkig voor je ik ben heel bang dat ik stras pco heb!
    Maar heb niet super veel an die sympthonen mja wat het dan is?
    Ik heb ook geen idee of ze natuurlijk wat doen!
    Miss alleen kennismakingsgesprek! Maar stiekem hoop ik dat ze ook echo doet of iets!

9. djoon

djoon Niet meer actief

Ik zit dan op cd 19! Dus ik ga er dan vanuit dat ie dan nog niet geweest enne hopelijk dan aant groeien is..
    Pff ben aan de ene kant nu al zenwachtig maar ook heel benieuwd!

10. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend djoon!ik kreeg eerst een gesprek maar sommige krijgen ook gelijk een echo,hoop dat je dat gelijk krijgt,dan heb je tog wat meer zekerheid als je nagekeken word,ik moet nog wachten tot de 28ste..het is ook spannend en ben ook heel zenuwachtig maar denk dat je erna denkt van is dit alles?er zijn ons al zoveel vrouwen voor gegaan,dan moet het ons ook lukken dames!

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38

Positief blijven. Het is soms lastig, maar kom op. We kunnen het!

12. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    2013 wordt gewoon ons vruchtbare jaar!!

13. djoon

djoon Niet meer actief

Jaah daar gaan we voor! Tis alleen zo jammer dat je alleen de goede verhalen hoort! Van ja ik was gelijk zwanger bla bla!
    Nu denk ik tsja wil ik ff niet horen;) haha

14. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Djoon: ik hoorde ook alleen maar de goede/snelle verhalen. Voel me nu wel eens een beetje naïef omdat ik ook dacht dat het binnen een half jaar wel zou lukken. Inmiddels weet ik beter!

15. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik dacht ook nou binnen 4 maandjes ben ik wel zwanger,niet dus,maar 2013 word ons jaar dames!op het vruchtbare jaar en dat er maar veel baby's mogen komen!haha

16. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Daar sluit ik me bij aan!

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik dacht deze keer niet dat ik zo zwanger zou zijn. Helaas wist ik door ervaring dat het ook veel langer kon duren. Ik had zelf alleen niet verwacht dat mijn cyclussen steeds langer zouden worden.

Nu wil ik dat onderzocht hebben, maar gelukkig krijgen we sowieso hulp. Ook al vinden ze niets gaan ze helpen om de cyclussen korter te maken.

Dus op naar een mooi 2013!

18. djoon

djoon Niet meer actief

Tsja ik dacht ook echt half jaar nou dat lukt wel! Maar we gaan idd 2013 ons baby jaar:)

19. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik was ook heel snel zwanger alleen blijf ik het niet, dat is ook enorm kl*te. Ze zeggen dan tegen mij maar je kan wel zwanger worden! Maar wat heb ik eraan als ik het niet blijf??

Ben blij voor jullie en voor mezelf natuurlijk, dat we naar de gyn mogen en dat ze verder kijken. Ik mag de 25ste. Als het goed is krijg iig medicijnen mee om mijn prolactine gehalte omlaag te krijgen en als het goed is word mijn cyclus daar ook korter van.

Ik denk alleen dat deze ronde een korte ronde voor mij gaat worden. Had ovutesten besteld en die waren afgelopen week posi en mijn temp is vandaag ook omhoog geschoten. Miss heeft stress er bij ook een hoop mee te maken en ben ik nu opgelucht dat manlief en ik naar de gyn mogen :(

20. Olakidee

Olakidee Bekend lid

17 okt 2012
    688
    6
    18
    Superklote allemaal joh! Maar hopelijk kan de gyn jullie ook helpen. Dat je snel weer zwanger bent en dat de kleine dan wel blijft plakken!

Deel Deze Pagina