Ja alleen zwanger worden zegt niks,je moet het ook kunnen blijven,maar dit word ons jaar!we gaan allemaal een baby krijgen!
Hey, Hier is het goed hoor. Aan het wachten op een ei. Ben heel erg benieuwd hoe lang het deze maand gaat duren. En natuurlijk wachten op 19 februari. Is nu nog zover weg.... Hopelijk heb jij snel je ei gevonden Mart. Hoe is het met de andere dames?
Hier ook alles Ok. Menstruatie vandaag doorgebroken. Dat wil zeggen vanochtend aan het toiletpapier en verder de hele dag niks, maar het is onderweg denk ik..
Hoii meiden, Ik heb gewoon op dag 18 al mijn ei gehad Had het niet verwacht ivm prolactine gehalte dat te hoog is. Zou het toch ook een deel stress kunnen zijn dat ik zoiets heb van we worden geholpen? Vandaag dus 4dpo. Ben benieuwd naar mij temp morgenvroeg. Dat betekend ook dat mijn nod de 25ste is wanneer ik naar de gyn moet. Spannend dus Hopelijk komen jullie eitjes ook snel. Vind het altijd zo lang duren. En issie eindelijk gesprongen moet je weer 2 weken wachten.
Daag danes ik zit op cd 14 nog geen ei denk ik doe nu temp en heeft die het altijd goed? Het betekend dus als je flinke dip heb dat het eitje gesprongen is toch? Volgende week di naar de gyn ben best zenuwachtg!
Troela: de afgelopen 2 dagen heb ik weer getempt. Gebruik het voornamelijk om mijn cyclus bij te houden. Djoon: als je 3 dagen een temp stijging van 0,2 of meer hebt zet ff een kruis neer. Dan is je eisprong vermoedelijk dus geweest. Een tempdip voorafgaand kan, maar is zeker niet altijd. Met tempen weet je het dus achteraf pas of ie geweest is. Spannend al die gyn afspraken. Ik moet de 25e om de uitslagen te bespreken.
Nou dames ik zit alweer op dag 50,hoorde allemaal spookverhalen over een te lange cyclus,je kan een cyste hebben en die onderzoeken zijn heel naar,dan krijg je een vloeistof in je baarmoeder en dat geeft een gevoel van een wee die 5 min aanhoud,en nog meer van die dingen,kreeg er de kriebels van,maargoed we moeten niet op de zaken vooruit lopen,en wat moet dat moet dan maar
Djoon, wat Mart zegt inderdaad. Een dip kan, maar hoeft niet. Je moet inderdaad 3 dagen een hogere temp hebben en dan zet FF een kruis. Troelaa, lekker zeg! Nu al een ei. Nu hopen dat hij bevrucht is en blijft plakken Noasofia, ik mag niet meer googlen van mijn gyn. En dat doe ik ook maar niet, want je komt inderdaad rare verhalen tegen, maar dat hoeft echt niet zo te zijn. Natuurlijk kan er iets mis zijn, maar het kan ook gewoon zijn dat je een lange cyclus hebt, maar dat er niks mis is. Ga je nog niet te druk maken meis. Wacht af wat er uit de onderzoeken gaat komen en blijf vertrouwen houden. Het komt echt goed!
Sluit ik me bij aan. Ik doe het zelf ook altijd hoor. Maar er kwam heel wat anders bij mij uit. Op Google lees je 9 van de 10x alleen negatieve verhalen. Er zijn zoveel redenen waardoor je cyclus van slag kan zijn.
Ik moet om 11.15 (volgende week vrijdag) in het ziekenhuis zijn. De komende paar dagen ga ik nog even door met tempen om te zien of ik zo ook mijn ei vindt. Hoop stiekem dat ie vandaag is. Het is sinds gisteren al gevoelig en mijn ovutest werd gisteren al iets donkerder.
Spannend Mart. Hoop het ook voor je Ik zit rond mn NOD de 25ste als ik naar de gyn moet. Dus dat word denk ik geen kijkje nemen, daar binnen
Ik had bij de gyn last van spotting. Ze ging toch echt binnen kijken. De dag erna brak het door. Zal wel verschillen per gyn.
Spannend al die gyn afspraken! Umm ja zal straks is kijken of ik het voor melaar keijg met me temp kaartje Oke ik dacht altijd een daling juist haha Tsja vndaag een invaller opt werk en alsof ik er naar uit zie haha ik vroeg aan haar of ze kideren had enzo en zei ja 3 dus ik ook leuk zei ze ja en nu bezig voor de 4 e maar ze zei ik slik clomid dus ik heel geintreseerd waarom. En ze zei ja vanwege me onrgelmatige cyclus! Haha alsof ik het naar me toe trek Dus heb er voed ondervraagt wel anoniem haha heb niet gezegt dat ik ook onregelmatige cyclussen heb Hoop dat je het verhaal snapt typ het heel snel ff
Ja, miss ook wel. Maar dacht als ik dan aan het eind van mn cyclus zit zal er weinig te zien zijn Kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben. Djoon, haha gewoon uithoren Ik ben ook altijd nieuwsierig naar die verhalen. mJaa zo zie je maar dat het niet uitmaakt hoeveel kids ze hebben. Miss heeft ze voor die andere 3 kids ook wel heel veel moeite moeten doen.
Haha djoon straks zit ze hier ook en schrijft ze: Ik invallen op kdv hoort een leidster daar me helemaal uit over mijn Clomid gebruik. Mijn gyn doet ook tijdens menstruatie onderzoeken hoor!