help, vreemde cycli?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Noenie, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

Jaa ik heb ook echt het idee dat gaan we dan maar doen! Maar tis gwn eendlinke dobber dat he niet via de natuurlijke manier moeilijker zwAnger word!

Vl heeft me net flink getroosd en heeft wel spijt dat ie niet mee was gegaan! Hij zei ik wist niet dat ze dat allemaal gingen onderzoeken joh!

Dus ja binnekort z'n zaadjes inleveren en dan daarna aan de clomid denk ik!

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Djoon; Jeetje dat is idd geen leuk nieuws, maar gelukkig kun je idd er iets voor krijgen dat je een mooie eisprong krijgt.
    Een beetje hulp is helemaal niet erg!
    Moet je trouwens wachten tot je volgende cyclus voordat je aan de clomid mag? En waar heb je allemaal op moeten bloedprikken?

Hier ontzettend pijn in mn onderrug wat uitstraald naar mn been. Dus ik weet wel hoe laat het is ;)

Wij zijn de boel aan het opruimen thuis. Wat kun je een hoop zooi hebben zeg! Morgen gaat er al een hoop weg. Manlief is het nu beneden aan het klaar zetten. Zijn we daar ook weer vanaf. En dan wonen we hier pas 2 jaar, haha.

3. djoon

djoon Niet meer actief

Nou zover heb ik het nog niet besproken hoor!

De volgende stap is vl z'n zaad inleveren maar ik wil het niet allemaal overhaasten! Dus dat eerst maar afwachten!

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Oke, maar je hebt toch bloed moeten laten prikken?

5. djoon

djoon Niet meer actief

Ja daar horen we volgende week maandag de uitslag van!

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Maar waar heb je op moeten prikken, of ben ik nu te nieuwsgierig :)

7. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hmmm.. mijn FF doet het niet:(

8. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Troela dat heb ik ook!
    Was zo benieuwd wat ff ging zeggen over mijn dramatisch lage temp (35.8). Heb de vraag ook al gesteld bij de temp kaartjes.

Hoe is jouw temp nu?

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Oke, dan ligt het dus niet aan mijn app. nJaa ik had het trouwens ook op de laptop geprobeerd.

36.6

Ga ff je kaartje kijken.
    Ik denk als je 35.8 in gaat vullen, dat je kruis weggaat, want hij is lager als dat moment. Was bij mij vorige cyclus ook. Maar je had toch ook posi ovu testen?

10. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is weer wat hoger! Fijn!

Dat denk ik ook, dag ff mijn kruis weghaalt. Mijn ovutest was de 18e knalpositief. Ei is savonds gesprongen.
    4dpo is toch veels te vroeg voor een eventueel innestelingsdipje?

Hoe laat moet jij vrijdag trouwens?

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik had ook op 4dpo 0,2 lager en dag erna weer 0,2 hoger.
    Maar bij jou is wel meer verschil. Vaag, ben benieuwd wat FF doet. Hopelijk blijft je kruis en heb je idd een mooie innestelingsdip!!

Om half 4. Ben nu al beetje zenuwachtig, haha :)

12. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik om 11.30. Ben niet zenuwachtig maar reuze nieuwsgierig naar de uitslagen.
    Ga je voor die tijd nog testen?

13. djoon

djoon Niet meer actief

@troelala, nee hoor je mag alles weten

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik gisteren een beetje in een soort roes was ik heb het allemaal gedaan maar bijna niks gezegt en al terwijl normaal me mond niet stil staat;)

Ze gingen nu testen op: testerone ofzo( die mannelijke hormone) en op soort van diabetes!
    Mja ik kreeg zo'n formulier mee en daar stond het dan aangekruist maar die moest ik natuurlijk inleveren!
    Het waren veel afkortingen die ik niet ken!
    Maar ik ben zelf bloed donor dus me vriend en ik
    Zeggen steeds het kan niks ergs zijn hoor..!

Wel maak ik me ongerust over het feit dat de gyn zei dat ik beetje verdikte baarmoederslijm had! Want wat ik dan op google lees is niet best!
    Maar zei zei dat kan geen kwaad!
    Weten jlie daar meer over?

14. djoon

djoon Niet meer actief

Oow spannend meiden! Tis bijna vrijdag..:)

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Mart, het is ook erg spannend allemaal :)
    Ik ben ook gewoon zo benieuwd wat er allemaal gezegd en gedaan word.

Djoon, ja logisch. Er word ook zoveel gezegd. En je gaat overal over nadenken. Gewoon even afwachten tot maandag. Duurt lang dan he, als je ergens op wacht.

Ik weet niks over baarmoederslijm. Je moet niet gaan googlen, daar word je alleen maar bang van. ( zegt de gene die altijd googled tot ze bang is ;) ) Ik deed dat ook met prolactine, en ik kwam uit bij mri scans en goedaardige gezwellen. Toen ben ik gestopt met googlen en wacht ik maar af wat de gyn vrijdag zegt.

16. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Djoon: inderdaad niet googlelen. Deed ik met mijn klachten en ik kwam uit bij endometriose.
    Aan het begin van je cyclus is je basrmoederslijmvlies dun, naarmate je cyclus vordert wordt het vlies steeds dikker. Dus het is denk ik ook een beetje afhankelijk in welk stadium ze kijken. Als je baarmoederslijmvlies heel dik is kan extreme ongie het gevolg zijn. Maar dat heb jij toch niet?!?!
    Volgende keer je vriend meenemen. 2 horen altijd meer dan 1!

17. Noenie

Noenie Actief lid

Feb 28, 2012
    212
    0
    0
    Hallo meiden!

Het is zo druk geworden dat ik het overzicht een beetje kwijt ben, maar ik lees nog steeds mee. Ik las een vraag over baarmoederslijmvlies. Toen ik naar de gyn was had ik ook een dik baarmoederslijmvlies. Bij mij was dat juist goed, ik zal precies op mijn eisprong en dan hoort je baarmoederslijmvlies dik te zijn, zodat het eventueel bevruchte eitje zich lekker kan nestelen. Ligt er dus denk ik aan waar je in je cyclus bent. Dus misschien springt er bij jou geen eitje, maar doet je baarmoederslijmvlies het wel goed? Ben geen dokter, dus geen idee.. Maar als ze in het ziekenhuis zeggen dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken, dan hoeft dat vast niet.

Bij mij gaat het verder prima. Volgens mij heb ik mijn ei al gehad, maar rond mijn vermoedelijke ei zijn we niet aan klussen toegekomen, dus deze ronde zal wel niet raak zijn.

Succes allemaal!

18. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja spannend dames!ik heb maandag de echo en uitslagen dus ben ook echt zenuwachtig!wanneer hebben jullie precies de uitslagen en onderzoeken??

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Weer een hoop spanning hier dus.

Ben erg benieuwd naar alle uitslagen...

20. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee Noenie!lang niet gesproken!hoe gaat ie nu?ik snap je wel,ben zelf ook erg druk en lees ook alles mee en probeer te reageren tussen de drukte door

Share This Page