help, vreemde cycli?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Noenie, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

@google, nee geen google meer;)

Zit op cd 20dus kan dan idd zijn dat me slijmvlies dikker is!

Nee heb absoluut geen last van veel ongie! Die drie keer vond ik het juist erg mee vallen!

Ja vriend gaat volgende keer mee!

@noenie, hopelijk zat er toch nog een levende zwemmer;)

Idd erg veel spanningen! Maar ben erg blij dat ik serieus genomen word! Ik hoor maandag telefoonies uitslag van bloed prikken!

En dN moet ik even bellen om te vragen hoe het zit om vriend z'n zaadjes in te leveren!

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

#502 Troelaa, Jan 23, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 23, 2013
    Nou maandag dus ook een spannende dag voor een aantal.

Bij mij hebben ze trouwens bij de curettage een stuk baarmoederslijmvlies onderzocht, en dat was allemaal goed. Heb daar nooit verder echt iets over gevraagd.

3. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Toevallig dat al onze afspraken zo dicht bij elkaar liggen.

4. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dames weet iemand dit?

Als ik op internet kijk en de calculators invul zou de innesteling 5 dagen na eisprong moeten zijn (vandaag dus).
    Maar een innestelingsdip in temp is pas gemiddeld 7 dagen na eisprong (overmorgen). Maar ik heb vandaag een extreme dip.
    Lijkt dus enigszins tegenstrijdig te zijn, of je temp moet pas zakken als het vruchtje goed ingenesteld zit.

Pffff lang leve het wachtbankje.. Ik moet nog gewoon 1,5 week geduld hebben ;)

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Volgens mij is er een gemiddelde van vijf tot zeven dagen Mart. En ieder lichaam is anders en dus ook qua dip etc.

Ik had vorige periode ook een dip, maar helaas geen zwangerschap :(

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Mart, gelukkig heb je je kruis terug :D

7. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het kruis is terug maar mijn temp is nog wel heel laag. Waarom zet ff dan toch weer het kruis?

Jij bent ook weer iets gestegen.

En nog 24 uur tot de gyn :)

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik heb geen idee??
    Maar gelukkig toch. Klopt ie ook weer met je ovu testen :)

Hier heel licht roze gespot, dus zal morgen of zaterdag wel doorbreken.

Jaa, morgen de uitslagen he. Ik heb er buikpijn van haha. Vind het toch wel spannend hoor!!

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Mart, succes morgen! Laat je even iets weten?

10. djoon

djoon Niet meer actief

Veel succes dames hopelijk allemaal goed nieuws:)

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Mart succes vandaag.

12. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thnx meiden!
    Troela jij ook succes laat je de uitkomst even weten? Ik word trouwens niet vrolijk van jouw kaartje! Balen!

13. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes meiden!ben ook wel heel benieuwd wat eruit gaat komen,ga duimen voor jullie!

14. daantje811

Jan 24, 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve mensen,
    Ook ik heb een probleem met mij cyclus. ik ben in mei2012 gestopt met de pil. mijn eerste menstruatie was na 12,5 week mijn tweede menstruatie was na 10weken. ik ben toen ovulatietesten gaan gebruiken. ik had 5en6 januari 2013 een positieve test. ik had nu dan al ongesteld moeten worden? zwangerschapstest ook negatief. wat moet ik nu doen.

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik ook niet en vanmorgen met na de wc gaan, roze gezien. Dus word vandaag of morgen ongi. Ik vind het nog niet zo heel erg dat ik niet zwanger ben, ben al even blij met een normale cyclus! Ik laat straks weten hoe het gegaan is :) Jij ook he?!
    En je temp weer mooi omhoog :D

16. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Balen dat je cyclus zo lang is. Soms heeft het met ontpillen te maken maar soms zijn er dus ook andere redenen voor. Ik zou deze cyclus even afwachten en dan de volgende met tempen beginnen. Dan heb je een beetje een overzicht van je cyclus. Voel je je er niet goed bij, even een afspraak maken met je huisarts.

17. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alles is ok :)

Hij vroeg of wij hulp wilden met zwanger worden. Hiervan hebben wij gezegd dat we het nog een half jaar willen proberen. Alles is tenslotte goed. Ik moet van de zomer toch weer langskomen voor een uitstrijkje dus dan kijken we verder als het niet gelukt is.

Een oorzaak voor mijn extreme ongi is niet gevonden. Oplossing is de pil, maar die verdraag is niet. Dus we zijn wat dat betreft weer terug bij af.

18. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daantje: welkom! Balen dat jouw cyclus ook niet lekker loopt. Heb je na je positieve ovutesten een negatieve gehad? Dus weet je zeker dat ie gesprongen is?

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is Mart!alleen je extreme ongi is dan minder,hopen dat je binnen dat halfjaar zwanger mag zijn!

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Mart, fijn dat alles goed was. Wat was de bedoeling dan als je wel al hulp wilde?
    Ik hoop ook voor jullie dat jullie binnen een half jaar zelf zwanger zijn :)

Hier trouwens ongi aan het worden. Elk wc bezoekje net meer rood. Dus zal straks of morgenvroeg wel doorzetten.

Share This Page