help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik temp elke dag om half 8. Zet mijn wekker dan.
    Als ik kan uitslapen dan slaap ik daarna gewoon verder. Word ervoor eigenlijk nooit echt wakker, gelukkig.
    Anders moet je een andere tijd invullen en dan krijg je een wit bolletje, als je het via FF doet tenminste?

Hier mega ongesteld geworden.. Pfff niet normaal.. Buikpijn, rugpijn en in m'n bovenbenen. Vandaag maar rustig dagje van maken ;)

Jullie nog weekend plannen?

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    @NoaSofia
    klopt je moet elke dag tempen op zelfde tijd.
    vind het hoop gedoe maar ben hetvanaf deze cyclus gaan doen. eigenlijk heb ik wel door wanneer ik mn eisprong heb maar ben benieuwd of ik het terug kan zien in temp

3. djoon

djoon Niet meer actief

Ik de k ook ongeveer op zelfde tijdstip maar word vaak ervoor wakker en krijg ik idd zo'n witte stip!
    Mja ik ga niet standaart me welker zetten om 5:30;)

4. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Djoon dat is idd zo fijn als je serieus genomen wordt.
    Mart wachten is vervelend hé. Ik wacht rustig met je mee. :) Fijn dat alles goed was.
    Troela balen dat je ongi bent geworden, maar wel een mooie cyclus. Daar kun je weer verder mee. Ik hoop voor je dat een volgende zwangerschap ook echt blijft zitten.
    Noasofie Ik snap dat je daar heel onzeker van wordt als je dat leest. Ik zou het gewoon even een arts voorleggen en vragen om uitleg.
    Noenie succes deze ronde.

Als deze ronde hier niet lukt wil ik gaan beginnen met temperaturen. Het is toch wel heel handig om te weten wanneer je je ei hebt gehad. Ik zit iig op dit moment op het wachtbankje. Ik zou de 31 mogen testen, maar dan moet ik werken dus ik denk dat ik het uit ga stellen naar 2 feb. Ben sinds mijn vermoedelijke eisprong elke ochtend erg vroeg wakker en ik droom raar. Verder nergens last van. Ja gerommel in mijn buik, maar dat kan natuurlijk vanalles zijn.

5. djoon

djoon Niet meer actief

@1612, oehh spannend nog ff een half weekje afwachten:)

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik ben wel erg blij met het temperaturen. Ik doe het iedere dag (behalve tijdens mijn menstruatie, dan houd ik pauze) om 06:00 uur.

Zelf vind ik het met name fijn om te weten wanneer mijn eisprong was en dat ik dan weet dat ik nog maar twee weken hoef te wachten op mijn menstruatie. Of nog beter een positieve test. Ja, het is even lastig om iedere dag die wekker te laten gaan, maar het geeft mij duidelijkheid en na mijn eisprong in ieder geval de rust dat ik weet hoe lang het nog gaat duren.

Zou ik het niet doen vraag ik me iedere ronde af of ik mijn ei al heb gehad of niet en wanneer ik ga menstrueren of juist niet.

7. djoon

djoon Niet meer actief

Ja ik vind het ook erg fijn nu weet ik teminste hoef nog niets te verwachten want heb me ei nog niet gehad.

Zit ook met een enorme dillema;) Heb in feb een sauna bezoek staan. Met schoonzus (die van niks weet) maar ja wat als ik nu net na me ei zit dan wil ik echt niet!! En tsja ook niet als ik ong ben (vind ik vies)
    Zei zal zeggen: Dan slik je je pil toch door;)

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Djoon; Ga je vaker naar de sauna? Want als je het gewend bent is het niet erg om even te gaan. Als je nooit gaat dan denkt je lichaam dat je verhoging hebt en dat is niet goed voor de zwangerschap. Ik zou ook naar de sauna gaan in mijn zwschap en ben niet gegaan omdat ik dus nooit ga. Maar zoiets had ik dus op internet gelezen.

Tempen; het is idd even wennen. Maar ik vind het niet erg. Ik wil ook graag weten wanneer mijn ei is en wanneer ik ongi word.

Djoon; ik ga even je FF kaartje terug zoeken :)

1612; Gebruik je ovu testen of voel jij je eisprong? Dat je weet wanneer je NOD is?

9. djoon

djoon Niet meer actief

Tsja ik ga zeg maar 1,5 keer per jaar hah dus scheelt erg maar ong 1 a 2x! En ga nooit lang in zo'n hok zitten hoor want ik zweet niet zo goed!
    (Nu denk ik iedere keer zou dat aan pcos liggen) mja denk ik nu bij alles!
    Ga vooral voor de behandelingen en lekker ontspannen;)

10. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Precies dat lijkt mij ook zo handig, dat je gewoon 100% zeker weet dat je ei is geweest en dat je van daar uit weer verder kunt.
    Ik gebruik geen ovu testen, ik meende hem gevoeld te hebben. Van daaruit tel ik dus. En heel toevallig is dat ik de vorige ronde hem zeker weten heb gevoeld. Vanaf die dag heb ik elke nacht raar gedroomd. Nu is daar dus ook nog bij gekomen dat ik elke ochtend voor 6 uur wakker ben precies vanaf de vermoedelijk eisprong.

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Djoon; ik zou zeggen lekker gaan, genoeg dingen die wel kunt doen :D
    Even lekker ontspannen!!

1612; Toch lijkt me dat fijn om te voelen. Ik gebruik ovu en temp. en het klopt tot nu toe elke keer bij mij :)

12. daantje811

24 jan 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Troela,
    ja onpillen hebben er al meer gezegd maar kan dat zo lang duren? Vrijdagochtend ben ik doorverwezen naar de gyn en kan a.s dinsdag al komen dus ben benieuwd en spannend.

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja, bij iedereen is dat verschillend.
    Fijn dat ze je iig zo snel al door hebben gestuurd. Laat je weten hoe het is gegaan?

14. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames wie kregen er vandaag nog meer onderzoeken of uitslagen??

15. djoon

djoon Niet meer actief

Ik,

pff zit in spanning naast de telefoon maar zal je altijd zien dat ze 5 voor 1 bellen..
    Terwijl ik om 1uur moet werken:( gelukkig weten me collega's ervan en verwachten ze me wat later!

16. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh spannend djoon!dan zal je de uitslag nu al wel hebben,laat je het ff weten als je tijd hebt?

17. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben onderweg naar het ziekenhuis,zó zenuwachtig!

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Succes Noasofia. Laat je het weten?

19. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld mij ook aan voor dit topic. Ga na deze cyclus de HA bellen. Nog +- 9 dagen wachten dus.

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

NoaSofia & Djoon, is is het bij jullie gegaan??

Deel Deze Pagina