Viel echt reuze mee!alles was goed,de testen van het bloedprikken en het zaad van m'n man is ook meer dan goed gelukkig,heb alleen teveel eiblaasjes dus heb PCO!maar daar ga ik Clomid voor krijgen..
@Troelaa Dank je wel! Dat laatste hoop ik natuurlijk ook, maar verwacht ik niet, vooral omdat ik er meteen een griep met koorts achter m'n eisprong aan heb gekregen.
Welkom akb! Bij jou varieert het echt met heel lang en heel kort. Hopelijk is het gewoon raak en hoef je niet meer naar genealogie, maar kun je straks gewoon naar verloskunde Noa: fijn dat het meeviel. Balen dag het pco is. Wanneer mag je met de medicijnen beginnen? Djoon: en en en? Hier: dagje gewerkt en dan lijkt een wachtbankdag gelukkig sneller te gaan. Mijn temp is wel enorm gedaald, dus de hoop is ook gedaald.
Akb: ik had trouwens een dag na de eisprong ook koorts en een week later ook weer gelukkig was het daarna zodat we het eitje naar mijn gevoel goed hebben kunnen benutten. Hopelijk ook met goed resultaat
Dames: bloeduitslag is goed niet teveel testeron ofzo gelukkig @noasofie, oow jij ook pco balen hoor @nu eerst nog manlief zn zaad inleveren maar dat wilt hij nog niet denk door schaamte of iets dus komt nog wel!
Jah en dan hopelijk geen clomid mja dat is wel fijner omdat je dan meer kansen heb maar daar is vooral vriendlief nog niet aan toe!
@Mart, klopt, wisselt heel erg. Maar twijfel of ik in die korte cycli ook echt een eisprong heb gehad. Ik heb toen zo goed als bijna geen ongi gehad. Temperatuurde toen nog niet en gebruikte geen ovutesten, dus kom daar ook niet meer achter. Alleen 14 dagen voor het einde van die hele lange cyclus en vorige week heb ik ook echt symptomen van een echte eisprong gehad (vruchtbaar slijm en gevoelige tepels). Alle andere keren niet gehad en alleen na die hele lange cyclus tot nu toe een normale ongi gehad. Kan dus zomaar zijn dat ik die 9 maanden nog maar 2 echte eisprongen heb gehad... @Noasofia: Geen leuk nieuws Wel lekker dat je iig een beetje weet waar je aan toe bent.
@Mart: Dat jij één cyclus tussen haakjes hebt staan, is dat omdat je dan twijfelt of je eisprong hebt gehad?
Nou ik sluit me aan bij dit topic... wat een gedoe zit vandaag op dag 43 nou zo je denken dat dat toch nog niet zo lang is maar , zoals in mijn hantekening te zien is, ik krijg er geen hoogte van. 2 testen gedaan helemaal wit.
@akb: ik heb een ingreep gehad omdat er slechte cellen waren. En dan mag je bijna een maand geen seks hebben. Dus dat was een kansloze ronde en de tel ik dus niet mee. Miss1985: vervelend dat ook jouw cyclus zo variërend is. Heb je al een eisprong gehad deze ronde?
@Mart: Oh ok, dat is wel schrikken dan denk ik? Daarna alles weggebleven? @Miss1985 Jij hebt er wel hele korte cyclussen tussen zitten zeg. Temperatuur je al?
Mart: Ik zou het echt niet weten ik voel dat nooit en vruchtbaar slijm e.d. heb ik wel op gelet maar daar is ook geen pijl op te trekken. AKB3: Tempen heb ik gedaan maar maar dat verschilde ook heel erg per dag de ene dag 35.6 en dan weer 37.5 en zo erg schommelde het elke dag. en ik tepte meteen als ik wakker was elke dag om 7 uur de thermometer lach naast me op he nachtkastje haha. nouja het is ook nog niet zo erg allemaal als ik soms lees dat mensen er al 2 jaar over doen maar het is frustrerend omdat ik van mijn zoontje de eerste maand meteen zwanger was.
je bedoelt denk ik oortermometer of de andere optie? ik deed oor. heb geen andere deze deed ik dan drie keer om te kijken of het steeds hetzelfde was.
Juist vandaag nog een topic gelezen waarin iemand daarmee hele wisselende resultaten kreeg. Voor 5,- heb je bij de KV een gewone digitale. Wel met maar 1 cijfer achter de komma, maar wel betrouwbaarder dan die je nu hebt. Ik temp zelf deze cyclus nog oraal, maar omdat ik heb gemerkt dat dat ook al iets teveel wisselt wil ik volgende cyclus overstappen op vaginaal of rectaal. Weet iemand of daar nog verschil in zit?
Je kunt het beste rectaal meten. Tenminste dat heb ik altijd gelezen Even een stukje gekopieerd: Waar kan ik de lichaamstemperatuur meten? De meest betrouwbare temperatuurmeting wordt rectaal gemeten, door een thermometer in het rectum te brengen. Deze meting is nauwkeurig en betrouwbaar. De normale temperatuurwaarden liggen ongeveer tussen : 36.2°C - 37.7°C. Bij vrouwen kan er ook vaginaal temperatuur worden gemeten, de temperatuur ligt dan 0.1°C tot 0.3°C lager dan bij een retale meting. De orale temperatuurmeting wordt via de mond gemeten, de thermometer wordt dan onder de tong gehouden. In vergelijk met een rectale temperatuurmeting ligt de waarde 0.3°C - 0.8° C lager. Temperaturen via het huidoppervlak is ook mogelijk en wordt het meeste gebruikt in de praktijk. Door bijvoorbeeld een thermomer in de oksel te plaatsen en de arm dicht tegen het lichaam aan te houden. De gemeten temperatuurwaarden liggen 0.5°C tot 1.5°C lager dan bij een rectale meting. Deze onderschatting ligt bij kinderen wat lager. Hopelijk heb je er iets aan NoaSofia: Ik hoop dat de clomid je snel kan helpen, dat je een mooie cyclus krijgt en/of zwanger raakt
@Troelaa, Dank je wel. Ga ik dat maar eens doen vanaf m'n volgende cyclus. Springt de grafiek misschien ook wat minder heen en weer. Vanmorgen op 7dpo ondanks geen koorts meer nog vrij hoge temperatuur van 36,5 (normaal bij mij rond 36,1), zou dit nog door evt. wat ziek zijn komen, of kan het ook gewoon nog hoog zijn na eisprong?