help, vreemde cycli?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Noenie, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Maar je bent toch al na je eisprong. Bij mij is hij ook 36.1/36.2 voor ei en daarna hoog tussen 36.5/36.8

2. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich hoop ik inderdaad ook dat dat gewoon de reden is. Maar heb afgelopen dagen temperaturen tot aan 38.1 gehad 's ochtends en heb nog nooit bij een cyclus getemperatuurd met zo'n duidelijke eisprong, dus weet ook niet hoe mijn tempkaart er na eisprong uit hoort te zien.
    Was ook wel blij met deze temp vanmorgen.

3. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Jullie zijn inmiddels een clubje geworden. Daarom verplaatsen we dit topic naar 'zwanger worden clubs'.

Beheer

4. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Volgende keer dus rectaal meten, dan heb je miss wel een beter overzicht van je tempkaart :)

5. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja hoop ook dat de Clomid gaat werken,moe het bij m'n volgende cyclus gaan gebruiken aangezien ik nu op 12 dagen zit,als ik halverwege maart nog niet ongesteld ben moet ik ff bellen voor menstruatie opwekkers zodat ik niet weer zo gigantisch lange cyclus krijg,kan niet wachten om ermee te beginnen haha

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dat snap ik, haha!!
    Hopelijk duurt deze cyclus dan niet zo lang voor je!

7. djoon

djoon Niet meer actief

@noasofie, pff ik wil aan de ene kant er okk heel graag mee beginnen! Maar vriendlief nog niet:( dus probeer nu de kansen die er zijn goed te benutten! Nog geen eisprong via ff maar heb wel vrichtbaarslijm ondekt dus wie weet komt hij er miss wel aan!:) zou fijn zijn;)
    En bij jou hopelijk ook van de clomid en dan snel zwanger:)

8. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Djoon Gebruik je ook ovu-testen of niet?

9. djoon

djoon Niet meer actief

Nee want dat schijnt bij pcos niet echt uittemalen omdat hij vaak positief aangeeft! Maar ik voel me eisprong wel vaak! Teminste twee keer gevoeld! Want ja ben nog maar 3x ong geweest;)
    Maar we zijn al twee weken om de dag aant vrijen:) haha heerlijk:)
    En nu we dit weten hebben we zooets van tsja de kans is toch klein!
    Maar ik temp wel dus hoop dat daar dan iets uitkomt! En hou alles bij in zo'n app.:)

Gebruik jij ze wel?

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Djoon, ik snap eigenlijk niet zo goed of je vriend nou nog niet wil of dat hij er nog geen 'moeite' voor wilt doen. Want hoe klein de kans nu miss wel is, zo zijn er toch nog vele zwanger geraakt.
    Omdat jullie wel om de dag vrijen maar hij wil pas over aantal maanden in de zomer dat je er meds voor krijgt? Ik bedoel het niet verkeerd hoor.. ben gewoon even nieuwsgierig ;)

11. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Troelaa wat ben je toch altijd nieuwsgierig :D haha geintje!

Djoon: het kan nu natuurlijk gewoon raak zijn. En als het niet lukt kun je altijd aan de medicijnen. Wellicht zegt je vriend toch eerder dat ie ook dat wil. Komt wel goed denk met zijn koudwatervrees.

Hier: ik ben al minder chagrijnig dan vanmorgen. Was echt gewoon boos, teleurgesteld, verdrietig. En dat allemaal door die lage temp. En dan werkt je werk ook al niet mee met die computers die niet werken. Rotdag dus! Inmiddels heb ik me er al een beetje bij neergelegd voor zover dat kan. Na de seks(en) en de goede uitslag van het ziekenhuis hadden we echt het gevoel dit wordt hem. We hebben dat ei optimaal bevrucht. Niet dus!
    Het stomme is eigenlijk wilden we in mei 2013 starten met voor het echie gaan. Nu zijn we op 1 juni 2012 gestart, dus nog lang niet bij onze eerst gestelde datum zeg maar. Maar ja intussen hopen we al 8 maanden dat het raak is. Aan de andere kant zoveel kansen hebben we niet gehad, dit was pas kans/ronde 6. Maar toch je stelt je er helemaal op in, het is zo gewenst en ja dan is elke maand te lang.

Serieus ik had nooit verwacht dat zwanger worden zo frustrerend kon zijn. En dan zijn wij er nog niet eens in geslaagd om de eerste hobbel te nemen. Als we zwanger zijn, dan moeten we nog zwanger blijven van een gezond kindje en dat ook nog eens goed voor de baby en jezelf op de wereld zetten. Is dat wel voor mij en mijn man weggelegd?!?

Af en toe denk ik: ik geef gewoon op want het lukt ons toch niet. Maar ja dat doe je ook niet. En elke ronde zit je jezelf weer lekker te maken en moed in te praten om vervolgens weer met een keiharde realiteit geconfronteerd te worden. Maar o wat zal de blijdschap groot zijn als we wel op een dag een positieve test hebben en 8 maanden later een lief klein baby'tje!

12. 1612

1612 Bekend lid

Jan 19, 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    ABK en Miss ook welkom.
    Troela bedankt voor de info! Die kan ik mooi gebruiken bij mijn volgende cyclus (hopelijk niet natuurlijk).
    Mart ik kan me je helemaal voorstellen. Wij dachten ook ach we zien wel, maar elke negatieve test is een teleurstelling. En dan ook nog ongi worden is erger. Elk dingetje die ik voel dan denk ik ja, dit wordt hem en dan weer niet.

Clomid, zijn dat gewoon pillen ofzo?

Hier is het gerommel in mijn buik eigenlijk opgehouden, ik ga dus ook nergens meer vanuit. Vanochtend wel een test gedaan want kon mij niet meer beheersen, maar die was negatief natuurlijk....

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik ben niet nieuwsgierig, weet alleen graag alles :D:cool:
    Als ik te ver ga hoor ik t vast wel ;)

Mart, gelukkig ben je al wat vrolijker. Ik vergat tegen je te zeggen dat ik iemand ken waar de temp ook was gezakt en toch echt zwanger is.. Dus miss toch een beetje goede hoop!

14. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Djoon, ja ik gebruik ze nu sinds deze cyclus pas. Dacht eerst eisprong gehad te hebben ivm klein tempsprongetje, met een bijna positieve ovutest, maar toen ik opeens symptomen kreeg op het moment dat ik eigenlijk dacht ongi te worden en de test deed knalden ze wel echt 2 dagen lang. Nu op 7 dpo, dus nog weekje wachten.

@1612 Dank je wel!

Ik wijt alle klachtjes die ik heb maar gewoon aan m'n nog niet helemaal beter zijn. Moet ook wel zeggen dat ik er nuchterder in sta, m'n man heeft mij om moeten praten ipv andersom. Al moet ik zeggen dat je er ongemerkt wel meer mee bezig bent dan dat je eigenlijk wil.

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Oe wat een drukte hier :)

Ik lees nog wel mee hoor, maar heb gewoon even niets te melden.

Het lijkt er op dat ik een ei heb, nog even op de temp van morgen wachten. Vreemd ineens zo'n korte cyclus.

16. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedemorgen :D

Grace, fijn als je nu je ei hebt gehad :)

17. djoon

djoon Niet meer actief

@troelala, haha je mag het vragen hoor ben zelf ook altijd erg nieuwschierig! Me vriend wil wel graag. Maar tis dat hij nog maar een paar maanden zeg ongeveer begin december het echt wil daarvoor had ie idd koudwatervrees.
    Dus nu wilt ie eindelijk hoort ie dat het kleine kans is. Mijn vriend is nogal een denker en heeft dan zouets van ow dan wachten we toch nog even. Dus het is idd koudwatervreed hoe mooi mart dat zegt! Hij wil wel maar het moet nog beetje komen. Dasrom geef ik hem de tijd en hoop ik gwn dat ik dasrvoor gwn zwanger word.

18. djoon

djoon Niet meer actief

@mart, snap je frustatie. Tis toch elke maand dat je idd lekker wor gemaakt en met vriendlie het heel gezellig maakt rond de eisprong. En dan ist niks:( maar wij komen er wel. Dat ei word hoe dan ook bevrucht:) komt goed!
    @grace jeeeh je ei:) ik heb (als het goed is) gisteren me ei gehad mrt een knaller van edn ovu test en hele erge oijn in rechter lies. Maar nu was me temp niet hoger of lager dan normaal?? Kan het dan zijn dat ie morgen pas onhoog gaat?

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou wel fijn zijn grace een kortere cyclus!
    1612 clomid zijn pilletjes ja,dat werkt dan iets tegen waardoor je eitjes gaan groeien,heb allemaal kleine eiblaasjes en dat volume is hetzelfde als 1 grote dus geven m'n hersenen een seintje af dat ie genoeg gegroeid is aangezien m'n hersenen denken dat er 1 zit,heel ingewikkeld haha

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Djoon, ik snap het nu ahaha :)

nou fijn allemaal vroege eitjes :D
    Mijn FF loopt precies het zelfde als vorige ronde tot nu toe. Grappig.

Heb nu de kindjes van mijn zus hier. Tante heeft ze uit school gehaald en mijn zus komt ze zo ophalen.

Vanmorgen bloed laten prikken. 6 buisjes bloed. Krijg de 15e de uitslag bij de gyn. Kan ook bellen maar wacht het wel af is nog maar 2 weekjes :)

Share This Page