help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb er nog last van,bloed wel wat minder maar heb echt menstruatie klachten,krampen hoofdpijn en zó moe,heb gemaild naar m'n arts want bellen moest ik vanmorgen tussen 8 en half 9 doen,maar was weer te laat m'n bed uit gegaan en moest me dus haasten,heb geen reactie op m'n mail gehad dus moet maar wachten tot ik echt ongesteld word..

2. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troelaa, Ja, is wel de planning om anders te gaan tempen. Dit is ook eigenlijk pas de eerste echte cyclus waarin ik getempt heb. De vorige is volgens mij niet echt een goede cyclus geweest.
    Jammer dat je nou nog niet alle uitslagen hebt, maar ff afwachten nog dus.

@Djoon, waar heb je je tempkaartje? Kunnen we meekijken. Houd je hem in FF bij?

Hier wachten tot NOD op 5 febr. Wat last van krampjes en lage rugpijn + best wel moe. Maar ja, ben ook nog steeds flink verkouden...

3. djoon

djoon Niet meer actief

Zal ik doen! Zit nu op mobiel daar lukt het denk niet op!
    Mart ik als eigenwijs heb nog niet meer getest daarna! Zal vnAf 1 doen !

4. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf hoeveel dpo kan je eigenlijk testen met een beetje redelijke kans dat hij het ook weergeeft als je echt zwanger bent? Zit erover te denken om evt. morgenochtend te testen op 11 dpo, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, waarom niet gewoon wachten tot dinsdag...

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik test altijd al posi op 10dpo met 2v5 kv testen.
    Maar sinds laatste mk heb ik een lf van 13 plaats van 14.. scheelt ook maar 1dag :p

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Hier trouwens weer aan de klusweek begonnen. Vind zo spannend wanneer mn eitje komt :p Ga wel pas vanaf cd10 testen met ovutesten. Klussen jullie om de dag of pas wanneer je posi test hebt elke dag? Of om de 2a3dagen?

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met een gevoelige test vanaf 10dpo.

Ik zit vandaag op 13 dpo. Naar de wc gaan is nu al een uitdaging laat staan in een potje plassen. We zullen zien of het zondag nog nodig is.

Ik heb nu dubbele dosis antibiotica (4000mg per dag). Dit kuurtje kan samen met zwanger worden maar zou dat ook kunnen met deze hoeveelheid pillen? Het is ook niet echt een optie om die pillen niet te nemen want die ontsteking moet weg. Heb ook zo fijn last van een aantal bijwerkingen zoals maagpijn en hoofdpijn :(
    En kan die kuur of die ontsteking ook effect hebben op je menstruatie?

Troela: wij klussen om de dag en bij posi ovutest elke dag. Maar succes heeft het nog niet gehad.

8. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Wat voor onsteking heb je meis?
    Erg vervelend die bijwerkingen. Ik heb verders geen idee of het invloed heeft op je menstruatie :(

9. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Voet is ontstoken, zomaar uit het niets. Heb een klein sneetje tussen mijn teen ontdekt en daar is waarschijnlijk een bacterie door naar binnen gegaan.
    Check mijn foto album maar. Het is nu nog erger geworden. De foto is van gisteravond.

10. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Aaaah dat ziet er pijnlijk uit. Hoop voor je dat de AB snel aanslaat!!

11. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart, sterkte zeg! Hoop dat de kuur snel aanslaat. Denk dat je gewoon maar af moet wachten wat het doet. Al lijkt het mij vreemd dat een AB-kuur invloed zou hebben op je cyclus. Tenzij je misschien hoge koorts erbij hebt ofzo.

@Troelaa, Oh, zie nu pas eigenlijk in je onderschrift dat je al 3 keer posi getest hebt. Mag ik vragen of dat erg snel misging?
    Eens kijken of ik mij morgenochtend in kan houden, of toch een testje eraan ga wagen. Heb ergens voorgevoel dat hij blanco gaat zijn, weet niet waarom.

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

ABK; twee met 11w en een vroege.

13. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Mart pfff dat is echt balen. Hopelijk helpt de antibioticum goed tegen de ontsteking.
    Troela fijn dat de prolactine en de schildklier goed zijn. Nou idd 8 x 78 is best prijzig. Wij klussen gewoon om de dag, ook omdat ik dus niet temperatuurde of ovutesten gebruikte.
    AKB spannend!! :)

Ik ben echt moe aan het worden. Vannacht weer super slecht geslapen... Volgens mijn berekeningen zit ik nu op ongeveer 17 dpo.

14. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troelaa, 11 wk is toch best laat. Moet heel vervelend geweest zijn zeg.

@1612 Heb je al getest?

Hier zoals verwacht een omo-witte test. Kon me toch niet inhouden. Nu gewoon afwachten tot mijn NOD.

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

ABK; Ja, dat was geen leuke tijd. Maar moet wel zeggen dat ik ook niet zielig op de bank ga zitten en ik me redelijk snel weer heb opgepakt. Ik denk dan wat schiet ik ermee op?!

Jammer van je witte test :( Ben dan zo benieuwd naar je temp!!

1612, Ga je ook niet tempen of ovu testen gebruiken de volgende ronde?

16. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik heb al wel getest, negatief. Snap er niks van. Had vanochtend ook erg last van steken in mijn rechterlies. Begin dan weer te twijfelen of ik wel zeker weten mijn ei heb gehad... En idd ik ga de volgende cyclus iig temperaturen. Ben er stiekum al een paar dagen mee begonnen, ook al weet ik dat het niet veel hoeft te zeggen. Maar die was de hele tijd 37.0 en vanochtend 37.1. Als ik andere kaartjes bekijk is dat wel redelijk hoog, maar ja ik weet ook niet wat ik verder voor temp heb normaal.

17. daantje811

24 jan 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Mart,
    Dit is allemaal nieuw voor mij deze even wennen. Ik ben afgelopen dinsdag naar de gyn geweest een echoscopie gehad en wat denk je, Er zit een eitje die op springen staat :) advies om de dag klussen.
    die ovulatietesten daar heb ik ook geen vertrouwen meer in. ik heb een schema voor het tempen meegekregen. vragenlijsten ingevuld dus nu wachten op een oproep van de gyn en weer terug, al hoop ik natuurlijk dat het nu raak is.
    Groetjes daantje

18. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Troelaa, Daar heb je inderdaad ook wel weer gelijk in. maar als je iedereen om je heen hoort die het iedereen al na de 10wk verteld, dan lijkt wel of ze er niet echt stil bij staan dat het nog fout kan gaan.
    M'n temp morgen bedoel je? Vind dat ie best wel weer schommelt, omdat hij vanmorgen weer een stuk hoger was. Nou was ik een uur ervoor al wel wakker en dat uur ook niet veel meer geslapen. Misschien dat hij daardoor nu wat hoger was.

@1612 Opzich is dat denk ik geen hele rare temp. Maar klinkt wel als een temp van na de eisprong ja. Mijn temp op m'n kaartje is +- 0.4 te laag omdat ik oraal temp, dus dan zou ik ook redelijk richting de 37 zitten.

@Daantje811 Spannend zeg! Succes!

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    1612, dat lijkt op een temp na je ei. Kijk maar naar mijn kaartje ook.

Troelsa, wel heftig, maar ook heel down to earth van je. Je hent eel gelijk, je kan het niet veranderen. Hopelijk snel een mooie plakbeeb voor je.

20. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ongi geworden :(
    Komende ronde slaan wij over door alle medicijnen. Maar mijn cyclus stabiliseert zich wel een beetje rond de 30 dagen. Hopelijk deze maand ook. En daarna gaan wij er weer tegen aan.

Deel Deze Pagina