help, vreemde cycli?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Noenie, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1612

1612 Bekend lid

Jan 19, 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Haha Djoon! Succes dan maar!

AKB heb jij al getest? Hier idd ook nog niet echt ongi, maar ja.

2. djoon

djoon Niet meer actief

@akb3, welkom hier, tsja me temp gaat iddop en en neer! Maar omdat ik pcos heb kan het zijn dat hij steeds wil springen maar het niet lukt of iets.. Dus we wachten vrolijk verder:) heb je al een zwtest gedaan?

3. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Djoon: ben je nou nog hier? Hup naar boven jij :D

4. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @1612 @Djoon, heb afgelopen zaterdag getest, was toen negatief. Ga nu gewoon eerst een paar dagen afwachten. Vind het eigenlijk ook weer zonde van het geld als ik voor niets test en vlak daarna ongi wordt.

@Djoon, heb zelf ook een heel sterk vermoeden dat ik pcos heb, dus zou bij mij ook de rare berggrafiek verklaren. Maar moet wel zeggen dat ik het idee heb dat als eitje echt springt, je het toch wel ziet in je grafiek.

5. djoon

djoon Niet meer actief

Hahaha mart;)

Me temp is wel ietsje hoger maar niet ei hoog. Miss morgen dan meer omhoog?

6. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

1612; CD20 pas. Heb je dan zo'n korte LF?

AKB; Ik hou je kaartje goed in de gaten ;) Temp weer omhoog vandaag :) Je maakt het spannend!

Mart; Hoe gaat het met je voet?

Djoon; jou kaart lijkt een beetje op mijn kaart 2 rondes terug!

7. mart

mart Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    2,201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Akb: spannend kaartje!
    Troelaa: hopelijk komt jouw eitje snel!

Voet gaat de goede kant op. Alleen mijn lichamelijke gestel niet. Heb weer nieuwe AB omdat ik een allergische reactie kreeg op de vorige. Maar nu krijg ik darmklachten en dat kan van 3 dingen komen: hoeveelheid en variatie AB de afgelopen week, van deze AB, of van de maagbeschermers.
    Ti's echt superfijn om diarree te hebben als je niet mobiel bent NOT! :(
    Gelukkig is mijn ongi over want dat was ook wel ff klooien ;)

8. 1612

1612 Bekend lid

Jan 19, 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Troela nee dpo is nu dus 21. Iig dat vermoeden had ik, maar blijkbaar is toen mijn ei niet geweest. Ik ben nl niet ongi en test negatief.
    Mart jeetje dat schiet dus niet heel veel op. Balen zeg...
    Akb spannend kaartje! :D

Mijn temp was gister 0,2 gezakt en nu weer 0,1 omhoog gegaan. Dus ik ben benieuwd. Ook vandaag weer kramp. Ik ga van het weekend denk ik weer testen als ik nog niet ongi ben. Vannacht ook weer heerlijk gedroomd en veel wakker geweest.

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

1612; Owjaa dat scheelt een hoop CD of DPO hihi ;)
    Hopelijk word je dan snel ongi of ben je zwanger.

Mart; He bah, ben je bijna van het ene af en krijg je ergens anders last van :( Hoop voor je dat je snel opgeknapt bent.

10. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart, fijn dat je voet iig weer de goede kant op gaat. Nu hopen dat je darmen ook weer wat rustiger willen gaan worden.

@1612 Hoeveel dagen zit jij nu na je NOD? Jij hebt ook al zo'n vaag kaartje zo te horen?

:) Apart kaartje he... Vanmorgen was ik wel wat onrustig het laatste uur voor tempen, dus wie weet daarom ietsje hoger uitgevallen, maar dat scheelt meest max 0,1. Snap er zelf ook nog niet veel van. Als ik zaterdagochtend nog niet ongi ben ga ik testen. Heb alleen het idee dat als ik zwanger zou zijn de tempkaart eigenlijk nog wel hoger zou moeten zijn dan dat hij nu is. Wel steeds ongikrampjes op het moment, maar normaal krijg ik die eigenlijk pas op het moment dat ik het ook geworden ben. Snap eigenlijk gewoon weinig van mijn lichaam op het moment...

11. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteravond alsnog ongi geworden....
    Temp was vanmorgen ook meteen gezakt naar 36,1 als ik nog op oude manier meet. Ga vanaf nu goed meten, dus start met 36,6 in de nieuwe cyclus.

12. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

AKB; fijn dat je iig optijd ongi bent geworden. Nu rectaal toch. Ben benieuwd hoe die nu gaat lopen :)

Hier komt eitje denk ik aankomend weekend. Test word al stuk duidelijker :D

13. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Hoe is het hier dames?

Hier ben ik over het algemeen erg rustig, maar heb ook wel een beetje zenuwen. Nahja, zondag weet ik hopelijk meer :)

14. 1612

1612 Bekend lid

Jan 19, 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    AKB jammer, maar nieuwe ronde en nieuwe kansen. Ik weet eigenlijk niet precies wanneer mijn nod was. Ik dacht 1 feb, maar ik test negatief en ben ook niet ongi. Dus we wachten af.
    Troela dat is mooi een op tijd ei!
    Grace wat is er spannend? Gezien je onderschrift krijg je over 1,5 week pas je bloeduitslag?

Hier dus nog niet ongi. Krijg er steeds meer dingen bij en wil nu eindelijk wel eens weten hoe het zit. Krijg nu ook echt zere boobies, met steken erin. Nou ja we zullen zien...

15. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend 1612!!! Hoop heel erg voor je dat't positief is.

Sorry voor de details, maar snap er even niets van. Stond net onder de douche en er kwam met mijn ongi echt een soort stuk vlees van +-3 cm lang en een paar mm dik uit met paarse vaten erin... Heb ik nog nooit gehad. Normaal herken ik stukjes slijmvlies enzo wel, maar dit was veel groter dan wat ik normaal heb gehad. Kan het een vmk zijn geweest, of gewoon een erg groot stuk baarmoederslijmvlies? (nogmaals sorry voor de details) Kan er eigenlijk bijna niets over vinden op internet.

16. djoon

djoon Niet meer actief

Helaas bij mij temp weet lager dus nog geen ei:(

17. AKB3

AKB3 Actief lid

Jun 6, 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Djoon, jammer zeg... Lastig he, als je niet weet wanneer je wat kan verwachten.

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

ABK; Kan het geen grote stolsel zijn? Heb je het nog? Dan kun je het onder de kraam houden. Als het weggaat door water is het zeker geen vmk. Anders houd je stuk over. Dat heb ik weleens gelezen. Maar weet niet precies hoe groot zoiets moet zijn nu? Ik heb het zelf alleen meegemaakt maar ik was stuk verder en het was niet zo groot.

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    1612, ik heb mijn ei gehad en zondag ga ik testen. Al is mijn temp al gedaald en hoeft dat dus waarschijnlijk niet meer.

Djoona, jemmer zeg. Geen ei :(

AKB3, wat vreemd. Hier heb ik geen ervaring mee.

Nou mijn temp is gedaald dus ik vrees het ergste, wachten op de duivels.

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Dames, ik kan het niet geloven, maar mijn test was positief.
    Ben flabbergasted...

Share This Page