Hoop dat ie morgen nog hoog is, dan zul je wel een kruis krijgen een deze dagen. Hier, spierpijn in mn buik. Heb mijn wii fit naar 4,5jaar weer te voorschijn gehaald. Heb even uurtje gesport. Niks meer gewend ahahaha
Djoon en troela balen dat er nog geen ei is geweest. Spannend voor vrijdag ook zeg! Noasofia dat is wel te hopen dat de clomid wat helpt. Ik zit nu ook alweer o dag 45.
Waterig betekent toch juist vruchtbaar? Of na je ei? We zijn hier allebei ziek geweest in de vruchtbare periode. Tja, ik denk vruchtbare periode. Want daar heb ik nog steeds geen idee van, maar van knuffelen is het dus niet gekomen. Helaas.
@Djoon, Troelaa en 1612, balen zeg dat het weer lang duurt. Stomme hormonen ook altijd... Hier eindelijk de HA gebeld, mag volgende week woensdag langskomen. Eerst probeerde de assistente nog dat het tijd nodig had om gewoon te worden, maar toen ik zei dat ik pcos vermoedde mocht ik wel langskomen. Voor de meiden die al eens bij de HA zijn langsgeweest. Hoe was jullie eerste afspraak daar? Hebben jullie nog dingen voorbereid? Neem aan dat ik m'n tempkaartjes even mee moet nemen? En gingen jullie alleen of samen met partner? Werden jullie makkelijk doorgestuurd naar een gyn?
@akb3, wat goe dat je gebelt heb! Ik had telefoonisch een doorverwijzing gekregen. Maar was al een keer eerder nasr ha gegaan. Heb gezegt dat ik denk dat het niet normaal is. En toen zei de ha wat wil dat ik doe wil je naar de gynacoloog. En zo een verwijzing gekregen. Vl was niet mee maar uiteindelijk zou ik als je naar de gyn ga wel adviseren wsnt bij mij was het echt een klap en heb geen idee wat ze mog allemaal zei. En ja twee horen meer dan 1
Ik ben alleen gegaan. Had in eerste instantie niets meegenomen. Had afgesproken eerst op de reguliere dingen te prikken en mocht daarna mijn doorverwijzing vragen. Toen er dan ook niks uit die bloeduitslagen kwam heb ik telefonisch een doorverwijzing gehad.
Ook ik ben alleen naar de ha geweest en heb bloed laten prikken en ben vanuit daar doorverwezen naar de gyn. Mijn man is toen meegegaan maar hij moest ook meekomen van de FA. Ik ben vanmorgen weer naar de gyn geweest en ze wist niet zo goed waarvoor ik kwam. Werken lekker langs elkaar heen. Geen echo gehad dus maar wel ff verteld dat ik 3 weken lang nog steeds geen eisprong heb gehad. Is ze gaan overleggen met een andere gyn en hebben besloten dat ik een zwangerschapstest moest doen als die nega was ( is hij natuurlijk ook ) dan moet ik vandaag aan de Provera om mijn ongi op te wekken. En dan eerste ronde Clomid gaan begruiken. Dan op CD10 echo laten maken en zo gaan ze mijn cyclus ook in de gaten houden.
Mart ik zit nu op dag 30,mag bij m'n volgende ronde starten met Clomid,kwam op cyclus dag 10 in het ziekenhuis dus was net wat te laat,hoop dat de menstruatie gauw komt en we met Clomid kunnen beginnen hihi Aah Noenie balen!het heerst he,voel me ook al niet fit,het breekt alleen niet door bij mij,weet ook niet goed wat dat slijm betekent en weet ook niet of ik m'n ei al gehad heb haha kan nog weinig uitmaken van m'n temp lijn,weet ook niet hoe je kan zie of je een ei hebt gehad.. AKB3, mijn vriend was wel telkens mee,vond ik wel erg fijn,maar bij de fertiliteitsarts moest hij ook mee
AKB mooi dat je naar de Ha kan. Vind het altijd wel raar dat de assi probeert je tegen te houden zeg maar. Je belt toch niet voor niets. Nou Troela die werken dan idd mooi langs elkaar heen. Wel mooi dat je met clomid mag beginnen. Ik hoop dat het snel helpt! Noenie jammer dat jullie ook het virus te pakken hebben gehad. Grace ze zijn aangekomen hoor! Echt super dat ik die van je heb gekregen! NoaSofia hopelijk wordt je snel ongi (of niet natuurlijk) en kun je dan weer verder. Hier is mijn temp na 2 dagen op 36.6 geweest te zijn weer gestegen naar 37.1. Ik heb echt giga zere tepels. Heb dat nog nooit eerder gehad. We zullen zien wat het wordt!
Hallo lieve mensen, Ik ben helaas weer ongesteld geworden na 13 weken. op zich goed maar ik had natuurlijk gehoopt op een zwangerschap maar helaas moed erin houden al is dat wel moeilijk. ben nu aan het wachten tot ik weer terug mag naar de gyn. maar kan iemand mij uitleggen hoe dat zit met tempraturen? alvast bedankt Liefs Daantje
@ Daantje, gewoon elke dag voordat je opstaat je temperatuur opnemen. Dus gewoon thermometer op je nachtkastje. Wel belangrijk dat je het elke dag op hetzelfde moment doet. Dus op dagen dat je uitslaapt even je wekker zetten, temperaturen en dan weer lekker verder slapen.
Inderdaad. En je kan fertility friend gebruiken om het in te voeren. Als je voor drie dagen een hogere temp hebt krijg je een kruis. Blijft je temp na ongeveer 14 tot 16 dagen hoog ben je zwanger. Daalt hij dan wordt je ongesteld. Zie mijn link naar fertility friend in mijn handtekening.
Grace: hoe is het daarboven op de roze wolk? Wanneer heb je een echo? Edit: zie het al staan. Ben benieuwd naar de uitslag van je bloedonderzoek Noa: hopelijk ben je snel ongie en kun je starten! Djoon: jou cyclus schiet ook echt niet op. Hoe ven je eronder en je vriend? Daantje: balen van je ongie! Hoeveelste ronde was dit? Troela: fijn dat ze actie ondernemen. Hopelijk met snel resultaat! Wekker: die zet ik dus echt niet! Ik begin ook pas later te tempen dag 11 of 12. Alleen nu twijfel ik. Gister dipte mijn temp wat ik meestal voor ei heb. En vandaag was ie hoog. Alleen normaal temp ik om 7 uur en nu dus om half 10. Ik dacht gister ook wel iets te voelen wat op mijn eisprong duidt. Dus gewoon even nog een paar dagen afwachten.
Mart, het gaat lekker op de roze/blauwe wolk. Ik hoop dat jullie snel volgen. Gun het jullie ook zo! Ja, dinsdag de uitslagen, haha. Ben erg benieuwd of er wat uit komt, Zou wel bijzonder zijn zeker nu ik zwanger ben. Ik heb wel goede hoop op een echo. En ik wil eigenlijk gaan vragen of ik er een week of twee later nog een kan krijgen, omdat de VK het hier het pas op een week of 10 doet. En ik wil zo graag dat hartje al eerder horen. Nee heb ik en ja kan ik krijgen toch? En ik denk dat je inderdaad even moet wachten. Blijft hij hoog heb je je eitje gehad.
@grace oehh ben zo benieuwd naar je echo snap dat je het hartje wil horen is toch een kleine gerust stelling dan. Waneer ga je het je familie en vrienden vertellen? Of weten die het al? @mart, tsja word ee nog niet gek van:0 haha 1 voordeel heb echt elke dag zin in seks haha:0 vriend word er echt gek van En hij zegt dat tempen heeft bij jou denk ik geen zin. Maar wil jet toch 1cyclus vol houden. Hoop snel dat we met clomid kunnen beginnen maar vriend wil pas in juni haha dusja nog even wachten
Ja toch, na al die twijfels, angsten en de voorgeschiedenis wil ik zo graag die bevestiging. Mijn ouders en mijn 2 zussen weten het al. Die waren helemaal blij. Vanavond gaan we het bij mijn broers vertellen. Spannend, maar die zullen ook wel blij zijn. Mijn vriendin weet het ook al, die is zelf weken zwanger dus dat is erg leuk En de ouders van mijn vriend vertellen we het ergens in de komende twee weken. Dit weekend is het zoontje van mijn vriend er ook en hem vertellen we hem het de volgende keer als hij hier is. Dus over twee weken. Hij is 13 dus wel even spannend hoe hij gaat reageren.