help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk allemaal grace!hoop dat je een echo krijgt,lijkt me ook zo leuk!

2. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Daantje jammer dat je ongi bent geworden.
    Leuk Grace! Ik hoop dat je eerder een echo krijgt.

Hier weer een test gedaan en weer zo wit als wat. Wordt er nu wel wat moedeloos van eigenlijk... Morgen alweer dag 50....

3. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh wat naar he!

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik heb een echo gehad. Het klopt met vijf weken zwangerschap.

Alleen vanaf gisteren ook weer wat bloedverlies dus het is nu 50/50 of het blijft plakken. Voor nu zat het allemaal nog op de juiste plaats.
    Volgende week donderdag weer terug wat er ook gaat gebeuren.

Mijn bloed was overigens goed. Dat is natuurlijk positief en dat ik zwanger geworden ben is ook positief.

Nu wordt het heel hard duimen.

5. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Grace, spannend zeg! Bloed hoeft niet altijd verkeerd te zijn he. Raad je iig aan om NIET op google te gaan lezen.
    Voel je je verder goed?

6. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend grace!wat leuk zeg die echo!hoe voel je je nu?veel last van kwaaltjes?

7. djoon

djoon Niet meer actief

@grace, ooow meid wat fijn. Nog geen hartje gehoord dus? Hoop zo voor je dat de beeb blijft plakken! Ik duim mee!!

8. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Grace, spannend zeg! Hopelijk zit je bij de goede 50%

@1612 Vervelend zeg... Je weet gewoon niet waar je aan toe bent met die lange cyclussen.

Morgen naar de HA. Vind het toch wel spannend... Hebben jullie nog tips waar ik rekening mee moet houden? Heb de kaartjes van FF al uitgeprint om mee te nemen. Straks nog even een ovu-test aangezien het alweer dag 13 is, maar verwacht dat ie wit blijft.

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik weet niet goed hoe ik me voel. Beetje bang. Ik had al niet veel symptomen dus tja...daar kan ik niet echt op af gaan.

In mijn fotoalbum staat de echo en ook de test die ik net gedaan heb. Binnen een minuut een felle streep. Feller dan de laatste test van 11/2. Durf nog niet heel blij te zij, maar heb ietwat meer hoop.

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    AKB, niet echt extra tips hier. Veel succes morgen.

11. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Grace: wat spannend. Hopelijk gaat er allemaal goed!
    Akb: succes morgen. Gewoon een doorverwijzing gyn zien te krijgen.

Hier: ik had nog 1 ovutest en dacht gister laat ik en eens doen want had weer een dip in mijn temp. Resultaat: knal positief. Vandaag onwijs veel slijm jakkie bah. Dus mijn ei zal wel geweest zijn vandaag. Vanavond nog maar even vrijen voor de zekerheid.
    Beetje chago, maar ik zou eigenlijk blij moeten zijn want een vriendinnetje is weer zwanger. Lastig hoor om blij te zijn terwijl je zelf ook zo graag wilt.

12. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja Mart hier hetzelfde!is moeilijk om er heel enthousiast over te zijn als je het zelf ook zo graag wilt!hopen dat je gesprongen eitje is bevrucht,ik duim voor je!

13. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Grace en Mart, dank jullie wel! Ben benieuwd, ben niet zo iemand die snel naar de HA gaat. Probeer altijd graag alles eerst zelf op te lossen.

14. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes vandaag AKB3!

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Succes AKB :)

16. djoon

djoon Niet meer actief

Ja succes akb3.

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Akb: hoe is het gegaan?

18. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Allemaal, Dank jullie wel! Ging prima, heb m'n verhaal gedaan en ze vond het inderdaad niet kloppen, dus heb een verwijsbrief gekregen voor het ziekenhuis. Die meteen gebeld toen ik thuis kwam en kan 4 maart al terecht. Eigenlijk kon volgende week al, maar dan kan m'n man niet mee, dus dan maar 4 maart.
    De HA dacht zelf ook dat ik de cyclussen zonder normale ongi waarschijnlijk geen eisprong heb gehad.

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh fijn akb!dan hoef je straks niet meer in die onzekerheid te zitten als het allemaal even nagekeken word

20. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

AKB, fijn dat je zo snel tereht kan!

Grace, hoe gaat het met jou?

Mart, je temp blijft hoog deze keer :D Jippiee ben benieuwd naar de rest van de week ;)

Hier wachten op ongi. Nooit gehoopt om zo graag ongi te worden ahaha. Wil aan de clomid beginnen :p

Deel Deze Pagina