help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Wauw super Grace! Nu heb je iig een bevestiging gehad dat het goed zit. Tuurlijk het is nog pril, maar ik duim gewoon door! :)

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Genieten doe ik hoor. Mijn emmer is mijn beste vriend ;)
    Ach liever dit dan bloedverlies...

3. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha dat is wel vervelend maar inderdaad beter dan bloedverlies,je krijgt er iets heel moois voor terug!

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Daarom Noa. Al maak ik het morgen wel even bespreekbaar bij mijn ha. Ik kan nl ook bijna niet drinken en dat is niet goed...

5. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Wij hebben deze week smileyovulatietesten besteld. Mijn vriend is er klaar mee dat we het eitje niet kunnen voorspellen en het maakte hem niet uit hoe duur het werd, als het maar super duidelijk te zien zou zijn.
    Wij gaan nog 6 maanden proberen met ovutesten, daarna naar huisarts terug.

Hoe gaat het bij jullie?

6. djoon

djoon Niet meer actief

@noenie, oow hopelijk haal je hier meer duidelijk uit en mag het snel raak zijn:)

@hier, nog geen eisprong te vinden. Helaas..:(

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Grace: balen meid dat je zo misselijk bent. Hopelijk weet de ha een oplossing.
    Noenie: hopelijk lukt het je met deze testen je ei te vinden.
    Djoon: jouw cyclus is echt eindeloos, niet leuk.

Hier: nog 2 daagjes tot nod. Spannend! Als het deze ronde niet lukt laat mijn man zijn zaadjes controleren. Verwijzing en potje hebben we al. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het niet nodig is, maa ja zal wel niet. Heb al 2 dagen ongikrampjes, dus die ongesteldheid zal wel komen.

8. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Noenie nou hopelijk vinden jullie met deze teste wel duidelijk je ei! Wel fijn dat je vriend er zo over denkt.
    Djoon jeetje jij hebt weer een super lange cyclus. Wat balen zeg.
    Mart oe spannend!! Ik zal voor je duimen.

Hier heb ik met manlief afgesproken dat mocht deze cyclus weer langer dan 50 dagen duren, dan gaan we naar de HA.

9. djoon

djoon Niet meer actief

@mart, @1612,

Pff ja vind het echt zoo erg:( vriendlief ook maar hij wil echt pas in juni met medicijn werken.
    Ik vind het zoo moeilijk om te wachten:)
    Mja in mei gaan we nog op vakantie en denk dat we daarna naar de gyn gaan.
    Als het goed is deze week zaadjes inleveren.

10. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja djoon dat begrijp ik,ik ben ook heel ongeduldig,helemaal met m'n kinderwens,hoop voor je dat het voor die tijd nog raak mag zijn!

11. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Grace, Wow, goed nieuws zeg!

@1612, denk dat je HA je wel serieus neemt met deze cycli. Gewoon gaan.

Heb even mijn verhaal deels gekopieërd uit ander topic waar ik het geschreven heb, omdat het anders wat lang was:

Vanmorgen voor het eerst naar de gyn geweest. Hij nam echt alle tijd voor ons. Tenminste, eerste intakegesprek was in eerste instantie met een co-assistent, maar daarna gingen we verder met de gyn en de co-assistent erbij.
    Hij heeft ook een echo en een uitstrijkje gedaan. Op de echo was duidelijk te zien dat 1 eierstok toch veel eitjes van dezelfde grootte had, pco-beeld dus. Andere eierstok zag er gelukkig beter uit, met alles langs de rand ofzo? Verder zag hij geen afwijkingen aan baarmoeder of cystes, dus dat viel weer mee.
    Bloedtest kan ik pas doen op 3e dag van m'n nieuwe cyclus, dus daar moet ik nog even wachten.
    We krijgen voor m'n gevoel nu wel alles meteen al in één keer, want manlief moet volgende week ook al een potje inleveren en half april hebben we een afspraak bij de fertiliteitsarts staan.
    Heb nog niet echt een duidelijk uitgesproken diagnose gekregen, maar voor m'n gevoel komt het toch wel neer op pco.

Verder in twijfel of ik nu wel of geen eisprong heb gehad eergisteren. Temp is gisteren gesprongen en vandaag ook hoger (wel iets lager doordat ik eerder op moest staan). En heb ook de afgelopen dagen alle symptomen van een eisprong gehad, maar ook elke dag een ovutest gedaan en die blijft maar gemiddeld. Er staat wel een vrij duidelijke streep, maar lang niet zo donker als de controlestreep. Maar even afwachten wat mijn temp de komende dagen doet dus.

12. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier dames?

13. djoon

djoon Niet meer actief

Bij mij niet zoveel nieuws! Nog steeds geen eisprong:(
    Wel afspraak spermascreen.
    Dus ben benieuwd

14. djoon

djoon Niet meer actief

@noasofie, bij jou al nieuws? Wist je nou al de datum van waneer je strate met clomid? Excuses als je het al gezegt heb ben ik dan denk ik vergeten:0

15. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik ken het,er word zoveel gezegd,dan vergeet je de helft,maar ik wacht nog op m'n menstruatie en dan kan ik op dag 3 beginnen met Clomid,lastig dat wachten he..

16. djoon

djoon Niet meer actief

@noasofie, oehh spannend. Welke dag zit je nu? Ik op dag 580 ofzo;) haha nee geintje ergens in de 50 en nog geen eisprong gespot met tempen dus denk deze maand geen eisprong:(

17. djoon

djoon Niet meer actief

Oow zie zelf dag 62 alweer'_'

18. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit op dag 48,maar had op dag 40 al gevraagd naar menstruatie opwekkers en ben daar vorige week woensdag mee begonnen,en nu moet ik voor vrijdag ongesteld zijn anders weer voor een echo :(

19. djoon

djoon Niet meer actief

Oow oke ben benieuwd. Voel je al iets? Of nog niet? En heb je dasr bijwerkingen van?

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dames ik denk nog aan jullie hoor.

Deel Deze Pagina