Ja heb al wel een paar dagen dat gevoel voordat je ongesteld word,last van de buik en pijn in m'n benen,en knallende koppijn telkens,dat komt door die duphaston volgens mij,hoop zo dat ik nog ongesteld word vandaag of morgen.. Moest eigenlijk even een testje doen voordat ik begon met duphaston en dat heb ik niet gedaan,m'n temp heeft geen stijging of dalingen gehad dus lijkt me heel onwaarschijnlijk dat ik nu zwanger zou zijn,maar maak me tog zorgen dat ik het niet gedaan heb..
@noasofie, waaahh zoo vet Goedzo en nu aan de clomid. Ik hoop dat ik me vriendlief zover krijg om als ik de vogende cyclus ong word met clomod te starten. Dan denk ik trouwens dat het toch al ergens in juni zit want deze duurt ook al 3maanden. @grace, lieff hoe voel jij je?
Nu echt ongesteld gelukkig,zaterdag met Clomid beginnen,zo spannend!en volgende week vrijdag de echo om te kijken of de Clomid z'n werk gedaan heeft hihi Hoop dat je ook gauw kan beginnen djoon,want dit is ook slopend zo!
Wow lekker NoaSofia, kan je eindelijk beginnen met alles. Voor je gevoel gaat alles dan opeens achter elkaar door zeker? of gaat het voor je gevoel nog te langzaam? Zie je niet op tegen evt. bijwerkingen van Clomid?
Vind ongesteld zijn altijd vreselijk maar nu had ik er wel zin in,en gaat nu ineens wel snel,hoop ook dat het snel doorgaat en niet alsnog van alles gaat tegen zitten,hoop dat ik niet zo'n kreng word van de Clomid haha
Super Noa eindelijk met Clomid beginnen. Hopelijk slaat het aan. Hier vd week weer bloebverlies gehad. Gisteren heel veel, liep langs mijn benen met stukjes. Ik dacht echt ju is het over. Echo gehad en het blijkt dat het kindje er nog zit inclusief kloppend hartje. De echo's staan in mijn fotoalbum. Ik zal waarschijnlijk regelmatig bloedverlies hebben helaas.
Is wel moeilijk ja, maar we doen ons best. Zal wel met vallen en opstaan zijn. Gelukkig volgende week weer een echo.
@NoaSofia, Naar he, die bijwerkingen van hormonen. Hoop ook voor je dat het meevalt. Is ook het enige waar ik tegenop zie, mocht de fertiliteitsarts volgende maand beslissen dat ik hormonen moet gaan slikken. @Grace, Vervelend zeg, zo kan je ook niet echt genieten als je elke keer in onzekerheid zit. Succes en sterkte!
Ja hoop dat het gauw raak is en ik het niet meer hoef te slikken,heb al dagen barstende koppijn en snel geïrriteerd,en voel me telkens zo ellendig,nergens zin in blehhg,maar doe het voor een goed doel!
Dikke knuffel meiden. Hoop dat het snel raak is. Hier gaat het goed. Al een paar dagen geen bloed meer gezien.
Dat klinkt goed Grace. Hopelijk blijft het zo. @NoaSofia: Zit jij nou inmiddels aan de Clomid? Merk je er echt veel bijwerkingen van?
Ohh wat fijn grace! AKB3 ja slik het nu 3 dagen,nog twee te gaan,ben nog steeds lichtjes ongesteld en heb daar altijd best veel last van dus kan ook daar aan liggen,heb wel al sinds ik dat duphaston heb geslikt last van hoofdpijn en ziekjes gevoel en ben best onredelijk soms tegen m'n vriend,gelukkig snapt hij het haha maar ben snel geïrriteerd ook,ik zie het zelf ook maar ben dan te koppig om het toe te geven,hopen dat dat gauw weer over is hihi
Ah ok, je merkt dus echt wel bijwerkingen. Hopelijk zijn ze inderdaad gauw over en hoef je ze na deze cyclus niet meer te slikken Ik twijfel een beetje of ik hormonen wil gaan slikken als mijn cycli een beetje rond de 40 dagen blijven hangen. Moeten half april naar de fertiliteitsarts, en kan mij voorstellen dat die kan gaan voorstellen om Clomid te gaan slikken. Het is natuurlijk eerst afwachten of mijn cycli stabiel gaan worden, maar dan zou ik denk ik de langere wachttijd wel voor lief nemen ipv bijwerkingen hebben van hormonen slikken.
Hallo lieve meiden. Hoe gaat het met iedereen? Aan de ene kant is het fijn dat er medicijnen hiervoor bestaan, aan de andere kant is het jammer dat je ze nodig hebt. Hoop voor jullie dat je ze niet lang hoeft te gebruiken! Hier zijn we echt druk bezig geweest met kindjes maken. Laatste paar dagen elke dag. Veel te bang om mijn ei te missen. De smileytesten zijn pas paar dagen geleden afgeleverd, en ik snap ze niet zo goed. Meten die dan wanneer de LH meer wordt, dus moet je die een paar dagen achter elkaar doen voordat hij je kan zeggen of je ei er is? Of zou je ook als je alleen op de dag van je ei test een smiley krijgen? Ik heb die testen nog niet gedaan. Hopelijk weet iemand van jullie hoe het werkt. Ik heb wel de streepjes testen gedaan en vandaag had ik deze. En ik denk dat deze mijn ei aankondigt (vandaag of morgen).. Wat denken jullie?
Noenie: de streepjes zijn beide erg licht, maar ze lijken wel gelijk te zijn. Dus ik zou het er even goed van nemen de komende 3 dagen Hier: al 2 keer een cyclus van 31 dagen. Dus hopelijk dit keer ook. Ik spotte vandaag al 'vruchtbaar' slijm, maar zit pas op dag 8 en ik weet zeker dat het nog niet mijn ei sprong is, want anders had de echoscopiste dat gisteren wel gezegd. Hoe is het verder met iedereen?