Hoi Mart. Dag 8 is wel erg vroeg en als je ei op springen stond hadden ze dat inderdaad wel gezien op de echo. Spannend weer he. Ik vind dit de spannendste maand omdat ik en mijn vriend nu allebei zat van het wachten zijn en nog erger ons best hebben gedaan. Op de foto kreeg ik de streepjes niet helemaal goed, maar ze zijn inderdaad niet super donker, maar ze lijken wel erg op elkaar. De controle lijkt wel ietsje donkerder nog. Maar de vorige testen waren echt veel minder donker. Weet jij of ik nu ook gewoon een clearblue smileytest kan doen en of hij dan aangeeft of ik een ei heb?
Ik heb nog nooit die smiley gedaan. Ik gebruik de dipsticks van zwanger en kids. Daar is de controlestreep altijd een stuk donkerder. Maar als de streepjes gelijk zijn zal de digitale toch ook wel positief aangeven? Heb je verder ook signalen dat het je ei kan zijn? Ik hoop voor je dat het deze keer gewoon raak is, het is jullie gegund na 9 rondes zonder succes.
Hoi Mart lief van je. Ik ga denk ik vanavond die smiley dan nog doen. Het zijn 9 rondes, en in april al een jaar geleden dat we zijn begonnen. We zijn er aan toe, maar ik denk jij en de anderen natuurlijk net zo goed! Ik heb wel weer last van mijn buik, maar verder merk ik er nooit wat van. Wel dat mijn ei is geweest dan krijg ik enorm zere borsten twee week lang.. Kijk er naar uit maar niet heus..
Ben wel benieuwd of je een smiley krijgt. Wij zijn al sinds begin juni aan het proberen. Lijkt eindeloos te duren. Zoals het er nu naar uit ziet gaan wij de mmm in. Zit te wachten op een telefoontje van de gyn. De zenuwen gieren door mijn lijf terwijl ik al weet wat hij gaat zeggen. Mijn man krijgt eind deze week de uitslag van zijn zwemmers, dus dat is ook nog even spannend. Is niet goed voor mijn hart dit Misschien even ontspannend een potje vrijen vanavond, maar ja dat staat tegenwoordig ook zo in het teken van kindjes maken
@noenie, Tsja ik kan er niet zoveel wijs uit ovu testen. Bij mij zijn ze heel vaak positief dus besluit ze niet meer te gebruiken. Ik temperatuur en vrij er op los totdat ik me eisprong heb gehad En die heb ik eindelijk gehad vriendlief zei gisteren zo heb ik nu even rust haha
@mart, ja pff bij mij ook liever gisteren dan morgen zwanger Heb ook het gevoel al lang bezig te zijn mja komt ook omdat nu de eerste die in juni begonnen zijn nu een kindje krijgen en wij dan nog niet zwanger zijn! Terwijl het bij andere wel veel langer duurt dan dat wij bezig zijn
@Mart, ik krijg vaak ook al een dag of 5 van tevoren vruchtbaar slijm. Kan het dat zijn? of is het dan nog te vroeg? Ik gebruik ook de dipsticks van zwanger en kids, heb jij ook weleens dat er een verkeerde tussen zit die helemaal geen strepen geeft? Als ik er daarna één pak met dezelfde urine doet die het wel.
Noenie die met de smiley kan je doen als bevestiging op je andere testen. Als iij denkt dat je een positieve test hebt kan je er een met smiley doen. Zie je een smiley springt je ei binnen ongeveer 48 uur. Veel meiden doen het zo omdat de smileytesten best prijzig zijn om iedere dag te gebruiken.
Noenie: hoe was je smiley? Akb: volgens mij krijg je inderdaad eerst slijm en daarna springt je eitje. Maar dat hoeft natuurlijk niet altijd, want een vrouwenlichaam doet toch wat ie zelf wil Ik ben gisteren niet meer gebeld Vind ik echt nie netjes. Je zit er toch de hele dag op te wachten.
Ja, wat stom dat je niet gebeld bent. Bel je vandaag nog terug? Je wilt toch weten waar je aan toe bent? Ik had gisteravond geen smiley. Ga vandaag nog eens proberen en anders denk ik dat mijn ei al geweest is. Bedankt voor de info Grace. Hoe gaat het met jou?
Balen Noenie!je word er zo moedeloos van he,waarom moet het nou zó lang duren als je het zó graag wilt..
En en en... Hij heeft gebeld! Hij wil nog iets zonder hormonen proberen om weer normale menstruaties zonder veel pijn te hebben. Dus dat gaan we proberen want hormonen is geen optie En de afspraak bij de fertiarts staat, maar als mijn vriend superzaad heeft stellen we die waarschijnlijk nog even uit in de hoop dat mijn menstruaties met die medicijnen ook niet meer zo extreem zijn, en we via de natuurlijke weg zwanger raken.
@mart, fijn dat je gebeld bent. Zou lekker zijn als het zonder hormonen zou mogen lukken. Vandaag 13 dpo. Als ik maandag nog niet ongi ben ga ik denk testen.
Wanneer weten jullie of je vriend superzaad heeft?? Blij dat je toch nog een positiever bericht hebt gekregen dan je had verwacht.