Wat super voor jullie! Dan dus gewoon er helemaal voor blijven gaan..!? Wat heerlijk dat je nu dingen zeker weet!
Ik had voor het eerst in mijn leven een smiley!!!! Dit is de tweede keer in een jaar dat ik weet dat mijn ei er is! Mijn vriend heeft dus geen vrij! Hoeveel dagen heeft het nu zin er voor te gaan? Vandaag en morgen? En daarna kunnen we samen wachten Djoon... spannend hoor.
@noenie, nou heb pas geledengeleerd dat je er echt snel bij moet zij als je een smiley heb dus zou zeggen nu en vanavond en morgen hahA succes.. Enne ik weet nu ook pas de eerste x na bijna een jaar dat ik me echt nod weet dus ben al zo blij dat ik weet dat ik een eisprong heb en we hebben goed gevreeen op dag zelf van eisprong en twee dagen en voor Wachtbankje Heb samen met vriendje appelcake gemaakt dus nog even wachten en dan lekker snoepen
Oké, dit is echt bizar. Heb net weer een test gedaan (super overdreven ik weet het, maar vriend is op het werk de hele dag, pas vanavond laat terug) en de smiley is weg. Hoe kan dat nou?
Noenie, jeeejjj een smilie. Het kan dat hij nu weg is hoor. Dan is je piek geweest. En die kan op dezelfde dag alweer weg zijn, maar je eitje is nog wel onderweg. Ik zou de komende drie dagen genieten van elkaar... Djoon, spannend zeg op het wachtbankje. Duim keihard. Met mij gaat het goed. Flink misselijk, maar daar heb ik medicijnen voor. Twee per dag en dan is het te doen, maar het is voor mij een bevestiging dat het goed zit dus... In mijn album staat nog een echo van afgelopen donderdag.
Spannend AKB! Noenie ik snap niet veel van die dingen maar ik zou ook zeggen flink aan de klus!haha Fijn dat het goed gaat grace!
Jaaa dat is zo bijzonder. En ik durf er ook steeds meer in te gaan geloven. Soms heb ik nog wel de angst dat het alsnog mis gaat, maar ik durf toch ook steeds meer te genieten. Ik gun het jullie ook zo, maar dat komt vast en zeker goed!
@Grace Mooi om te horen dat het goed gaat! Gisteren netjes op 14 dagen ongi geworden. Is weer niets dus deze ronde... Morgen bloed prikken en dan afwachten wat de uitslagen zijn half april.
Ja dat geloof ik grace,denk dat ik het ook heel lang niet zal beseffen dat er wat in me groeit,maar ook wij zullen dat wel krijgen! Op naar de volgende ronde dus AKB!
Hallo dames!hoe gaat het hier?ik heb vanmorgen weer een echo gehad,en m'n eitjes groeien!ben zo blij dat de Clomid aanslaat,we moeten alleen een beslissing maken of we er deze ronde voor aan of niet want in beide eierstokken groeien een eitje,dus de kans op een tweeling is heel groot En we weten niet of we dat wel willen,ik wil het eigenlijk niet maar de kans dat er maar 1 eitje bevrucht word is er ook..
Dat is nog best een lastige beslissing. Helemaal als je eigenlijk niet echt op een tweeling zit te wachten. Als dat echt zo is, dan zou ik het niet doen, want de kans dat het een tweeling is, is wel groter dan bij één ei. Ik weet niet wat ik zelf zou doen. Mijn vriend hoopt op een tweeling, maar lijkt mij best zwaar. Aan de andere kant zijn we dan meteen klaar.. :') Maar je hebt dan ook verhoogde kans op een drieling, want één ei heeft ook al kans om een tweeling te worden, dus twee hebben twee keer die kans om een tweeling te worden.. Of denk ik nu te ver.. Hoelang heb je nog om erover na te denken?
Jammer dat het niet gelukt is. Maar je hebt een cyclus van 37 dagen gehad? Dat is lang niet meer zo erg als die eerste rond!
Ik vind het ook heel moeilijk,aan de ene kant denk ik we gaan ervoor en zien het wel!mischien word er maar 1 bevrucht en word de andere afgestoten en de volgende ronde kunnen er ook weer twee tegelijk op gaan maar aan de andere kant denk ik straks is het zover,ben ik zwanger van een tweeling,denk niet dat ik dat aankan,wil het ook echt niet, donderdag moeten we weer voor een meting,ik denk dat ik het tot dan laat afwachten,mischien groeit er maar eentje verder door,daar hoop ik eigenlijk op..
Ik wacht donderdag af,en zijn het er dan twee van hetzelfde formaat dan moeten we de knoop doorhakken,wel of niet,ben al op het forum aan het zoeken naar dezelfde gevallen en hoe da uitgepakt is
@noasofie, Pff wat een lastige beslissing. Als ik jou was zou ik het zeker wel doen. Maar als jij zegt dat je het miss niet aankan dan zou ik ook twijfelen. Ik wens je veel succes om de keus te maken volg je hart!