Ohh bah heb je daar ook zo'n last van,ik ben ook altijd zo ziek ervan,ben blij als ik er negen maanden vanaf mag zijn haha
Voel me niet anders dan anders. Nu al last van onderbuik moet 1 april weer ongesteld worden. Denk niet dat het is gelukt, maar we weten het zeker op tweede paasdag. Hoe gaat het met de rest?
@Djoon, balen zeg. Op naar de volgende ronde! Hier op het moment weinig nieuws te melden. Ongi net voorbij, dus nu weer wachten en hopen op (beetje op tijd zijnde) eisprong. 11 april pas weer naar ziekenhuis, dus nog even geduld hebben voor we uitslagen van bloed- en semenonderzoek hebben.
Hier gaat het wel goed!mn temp gaat omhoog en heb afgelopen vrijdag of zaterdag m'n ei gehad hoop zo dat het gelukt is,nu maar afwachten..
Ik zal ook duimen! Mijn pms klachten spelen erger op. Zere onderbuik, zere borsten, chagrijnig. Begin me nu toch wel wat verdrietig te voelen. Al een jaar zonder resultaat. Hoe gaat het bij jou Grace?
Djoon wat balen! Op naar de volgende ronde. Noasofia hopelijk is het voor jou raak! Noenie kop op meis. Een jaar is ook lang, dan mag je je best verdrietig voelen! Dikke knuffel! Grace jeetje alweer 10 weken, dat gaat toch wel snel. Hier aan het wachten op mijn ei, ik heb het idee dat hij eraan komt. Ben nu de hele tijd aan het testen met ot en sinds eergister is het 2e streepje iets donkerder dan daarvoor, dus we wachten maar weer verder af!
Dank je grace! Wat naar Noenie!ik weet wat het is als je al een jaar probeert zonder enig resultaat,wanneer wil je naar je huisarts gaan dan? 1612 dat hoop ik ook ,hoop voor jou dat je ei gauw komt!
Nog steeds geen ei, denk streepje werd wel wat donkerder, maar is nu weer lichter. En verder nog een lage temp. Wel ideaal dat testen en tempen, zo weet ik tenminste wanneer en of mijn ei is geweest. Ik heb nu ten opzichte van mijn vorige cycli wel veel minder last van dingetjes. Geen krampjes etc.
Ik kon geen wijs uit die streepjes ovutesten worden. Knap als iemand dat kan. Heb je je ei al hevonden? Op hoeveel dagen zit je nu? @noasofia wanneer heb jij je NOD? Spannend voor je. Merk je al iets? En wanneer hebben de andere dames NOD's? @Grace krijg je al een buikje? Hier morgen NOD. Ondanks dat ik vermoed dat ik gewoon ongesteld ga worden, hoop ik natuurlijk van niet. Ik merk dat het me toch weer meer doet ben vrij chagrijnig. Stom.
Dat is inderdaad wel fijn. Hoe gaat het met jou AKB3? Krijg je 11 april pas de uitslag? Of krijg je die al wel eerder.
Noenie, balen zeg. Wanneer mag je terug naar het ziekenhuis? Of moet je eerst weer de huisarts bellen? Hoe is het met de rest van de dames? Noasofia al positieve tekenen? Hier weinig puf om veel op het forum te zijn. Moet op last van de huisarts twee weken thuisbljjven ivm vermoeidheid en uitdrogen. Was nog niet erg genoeg om naar het ziekenhuis te moeten, maar dan moest ik dus wel thuisblijven en veel slapen en drinken. Vrijdag weer terug naar de ha en als het nog zo is dan misschien wel naar het ziekenhuis. Ik hoop dat het dan al bijgetrokken is en ik me veel beter voel. Buikje zien buitenstaanders nog niet maar zelf wel. Wel al bijna vier kilo kwijt dus dan gaat het ook niet zo hard. Komt er vast wel weer bij.
Hier gaat het wel goed,als het goed is 4 april m'n nod,dus spannend!weet niet of het positief is,heb krampjes enzo maar dit is ook m'n eerste cyclus met eisprong dus die is sowieso anders,ga vanaf 4 april pas testen,heb m'n eisprong de 22ste gehad dus dan is m'n nod tog 4 april?eerder dan die datum wil ik ook niet testen..
Wat naar grace dat je er zo ziek van bent!hoop dat het vrijdag weer een stuk beter gaat!je moet natuurlijk denken aan het moois dat je ervoor terug krijgt maar denk dat dat wel moeilijk is als je zo beroerd bent,heeel veel beterschap!
Oehh grace wat vervelend dat je er zo naar van bent.. Mja tis idd voor het goede doel.. Ik zou ze met alle liefde mee dragen als ik maar zwanger ben Hier nu even rust maar het zwanger zijn zit zoo in me hoofd.. Wil het zooo graag..
Het is inderdaad voor iets heel moois, maar het is ook heel dubbel om je zo te voelen. Je bent zo blij en de misselijkheid is ergens ook een bevestiging dat het wel goed is, maar je wordt zo slap en ellendig. Alles kost moeite en kost energie. Het wondertje wat in je groeit is dan echt een lichtpuntje, maar soms voel je je zo ziek dat je daar even niet aan kan denken en dan voel je je ook weer schuldig daarover. Klinkt misschien oneerbiedig, maar zo bedoel ik het echt niet. Ben er heel blij mee, maar hoop dat deze misselijkheid snel over is of zo verminderd dat het te doen is. Vind de misselijkheid en overgeven op zich niet erg, maar wat rust erin zou al schelen zodat je kan aansterken.