@Noenie, krijgen als het goed is ook 11 april pas de uitslagen. Nog 1,5 week geduld hebben dus. Verder alles rustig. Temp wel flink gezakt vanmorgen, maar dat zal ook wel deels door het uur korter slapen zijn. @Grace, balen dat je je niet fit voelt. Hopelijk helpt het meer rust houden wel. En idd, het is voor een goed doel. @Djoon, lastig is dat he. Al kan ik het gelukkig altijd wel goed van me afzetten. Ben er pas weer veel mee bezig als ik bijna eisprong ga krijgen en daarna. Na ongi ben ik er gelukkig meestal heel weinig mee bezig.
Hallo! Noenie ik snap dus ook niets van die testen eigenlijk haha. Dat is dus achteraf. Ik denk dat als deze ronde weer niet raak is, dat ik dan ook die smiley dingen bestel. Voor erbij zeg maar. Wat balen dat je dus echt ongi bent geworden meis. Grace jeetje wat tegenstrijdig. En iedereen natuurlijk zeggen dat het voor iets moois is... Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je dan echt kunt genieten van je zwangerschap! Nog maar 5 dagen en dan alweer echt 12 week! Hebben jullie het al verteld aan iedereen in je omgeving? Noa spannend!! Ik heb 11 april mijn nod. AKB ook in spanning dus voor 11 april. Hier dus mijn ei gehad volgens de temp. Denk dat ik zo wel even een topic open, ik snap er nl niks meer van... Dacht dat mijn thermometer kapot was, maar dat bleek niet zo te zijn.
Spannende periode meiden! Ik duim voor jullie dat het raak is. Grace: wat balen dat je je zo voelt. Hopelijk is het snel over en kun je aansterken en genieten. Hier: ik ben ongesteld geworden. Hopelijk volgende ronde meer succes. Had dit keer een cyclus van 29 dagen en ene lf van 12. Dat is een dagje korter dan normaal.
Hallo meiden, Ben allang niet meer hier geweest. Ontzettend druk geweest en er ook ff lekker tussen uit geweest met manlief en nog een stelletje vrienden. Heerlijk van genoten en dat heeft ook goed zijn werk gedaan Grace, ik ken het was ook al die keer enorm misselijk. Ook iedereen zei is voor een goed doel, maar je voelt je zo k*t. En ik heb een overgeeffobie. Hopelijk zakt het na je 12w. Mart, balen van je ongi meis Ik hoopte het zo voor jullie! Voor de gene de nog op nod wachten, pff duurt zo lang dat wachten he! Succes. Ik ga morgen maar een CBtje doen en dan de gyn bellen.
Jaaaaaa Troelaaaa!!!!!!! Nu de rest, kom op ik duim overuren voor jullie. Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad. Ben bijna een week vooruit gezet naar 12 weken en 2 dagen. Ben op 15 oktober uitgerekend ipv 21. De baby was goed gegroeid en bewoog ook flink. Zo mooi om te zien. In mijn album staan de foto's
Jeeeeeejj troelaa!super leuk!!gefeliciteerd! Ik ga morgen testen ben zoooo zenuwachtig en bang voor een witte test
Dit is m'n eerste cyclus met Clomid dus heb nu een eerste echte eisprong gehad en weet niet of dit gevoel nou is van een normale cyclus of niet,heb al wel een paar dagen een gerommel in m'n buik en ben gigantisch moe en snel geïrriteerd,ben ook niet zo lekker,een hele lijst haha en heb steeds steekjes bij m'n liezen en een hongergevoel,heb wel de krampjes enzo die ik voor een menstruatie voelde maar heb niet echt het gevoel dat m'n menstruatie eraan komt,heel dubbel..
Stom dat je ongesteld geworden bent. Cyclus Is wel mooi toch? Of maak je je zorgen om die lf? Troelaa gefeliciteerd! Noaaofia ik denk aan je en ik hoop het voor je! Ga je morgen testen? Grace wel fijn dat het in je buik goed gaat. Echt vervelend dat je je er naar bij voelt. Hoop dat het snel overgaat. Gaat nu de fijne termijn in... toch?
Noenie: Ik vind het ook stom! Nee ik maak me niet druk om die lf. 12 dagen is nog voldoende. Alleen alle andere rondes dat ik mijn ei spotte was ie stipt 13 dagen en nu dus 12. Ben wel blij met mijn mooie cyclus so far. Hoop niet dat ik weer een uitschieter heb naar 40 dagen. Als ie weer normaal is ben ik ongesteld tijdens een vrijgezellenweekend. Lekker ongelegen dus, maar dan kan ik wel met een gerust hart wijntjes drinken
Dankjewel Morgen CBtje pff heb er nu al de zenuwen van, haha. Ik had vanaf eisprong last van mn borsten, echt vervelend pijn en het zakte wel maar ging niet weg. Ook kreeg ik echt honger terwijl ik gewoon goed at. Maar het gevoel ook gewoon..