Ik voel me alweer stukken beter. Ben gisteren lekker in bad geweest bij mijn ouders. Dat is zo lekker ontspannen! Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad, maar dat lijkt me erg vervelend! Moet je dan niet juist veel drinken en cranberrysap?
Ja grace ik bel ook gewoon!laat me niet meer afschepen haha En Noenie wat fijn dat je je weer beter voelt,hier NOG niks te bekennen,een bad is ook lekker!wil ook wel een bad als we de badkamer gaan veranderen,is een jaar geleden helemaal vernieuwd haha,wil zo'n stoomcabine waar een bad inzit en waar je in kan douchen enzo,als je ongesteld bent is dat al helemaal fijn..het lijkt wel een beetje op blaasontsteking maar ook weer niet..m'n onderbuik is gewoon gevoelig en als ik dus plas dan zet je er druk op en dat is een naar gevoel
Hallo dames hoe gaat ie nu?hier nog geen ongi te bekennen...word er knettergek van,heb nu ook hele gevoelige tepels,ze doen gewoon pijn in m'n bh,dat heb ik wel vaker gehad alleen in de eerste 2 cyclussen,en daarna niet meer en nu weer wel,snap er niks van...
Wat vervelend voor je! Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt, allemaal vreemde klachten zit je ook niet op te wachten! Maar misschien moet je inderdaad nog eens testen? Met mij gaat het prima. Bloeden is alweer bijna opgehouden.
Ik durf niet meer te testen haha bij m'n vorige cyclus die ineens een stuk langer duurde heb ik 3 testen gedaan en die teleurstelling dat hij wit blijft is zo groot,100% zeker weet ik natuurlijk niet of het niet kan maar kan het me niet voorstellen dat het raak zou zijn,zaterdag zit ik weer op de 55 dagen,en als ik dan nog niet ongesteld ben dan zal ik kijken of ik een testje zou wagen..zo stom,kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit een positieve test in handen zal krijgen...
Hier is het bloeden ook bijna gestopt. Gelukkig. Ik begrijp wel dat je niet durf te testen. Het is zo teleurstellend als hij negatief is. Het zou wel super zijn als het wel zo is. Ik herken het gevoel wel dat je het idee hebt dat het nooit raak zal zijn, maar zo moet je ook niet denken. Er kan, buiten dat je lichaam misschien wat langer nodig heeft, tegenwoordig zoveel. Niet gelijk de moed laten zakken hoor!
@noasofia Ja precies! Niet doemdenken! Het is op geen feiten gebasseerd.... Ik kan me soms ook zo voelen, maar we hebben niets aan dat gevoel! Daarnaast zijn we ruim op tijd met zwanger willen worden. Kom je er over een paar maandwn achter dat er iets niet klopt, dan kan er nog van alles aan gwbeuren waarschijnlijk. En zo ver is het nog niet! Hoe voel je je vandaag? @grace vandaag is bloeden echt gestopt hier. Ik heb nu geen idee wat mijn cyclus ia en wat mijn vruchtbare dagen. Weet jij dat wel van jou?
Ik heb echt geen idee wat mijn cyclus gaat worden. Ik ben ook aan het tempen hopelijk weet ik dan wanneer mijn ei geweest is en kan ik dan gaan tellen tot ik kan testen. Ben wel bang voor weer een lange cyclus... Gelukkig kunnen we hier een beetje van ons afschrijven. En elkaar een beetje steunen.
Ja klopt,ik wacht nog even af,de vorige keer was ik bij de55 dagen ongesteld en dat kan nu ook iets langer duren dus ik wacht tot 1december af of ik ongesteld word,ben ik het dan nog niet dan ga ik een testje wagen,ik weet ook dat het op geen feiten gebaseerd is maar ben zo bang omdat we het zo graag willen,ik moet het gewoon op me af laten komen,ooit zullen we een baby'tje krijgen,en jullie ook!ik dacht er voordat we er aan begonnen ook wel makkelijk over,dacht Ohh ik stop met de pil en ben zo zwanger,niet dus! Jullie zitten weer in de nieuwe ronde,lastig hè als je cyclus zo afwijkt wat nou je vruchtbare dagen en dergelijke zijn,gewoon proberen zoveel mogelijk gezellig samen zijn met je mannetje hihi,slikken jullie ook foliumzuur en dat soort dingen?
Ik voel me trouwens niet lekker,erg moe,viel gisteren om 7uur al in slaap op de bank haha en hoofdpijn,snel geïrriteerd en heb wel last van m'n buik en echt pijnlijke tepels,hoop dat ik gauw aan de nieuwe ronde kan beginnen!hoe gaat ie verder met jullie?
Met mij gaat het goed. Ik voel me weer prima. Ben benieuwd hoe deze cyclus gaat lopen. Vervelend dat jij je niet goed voelt! Ik slik puur mama multivitamine. Daar zit ook foliumzuur in. En jullie?
Hallo meiden. Even een vraagje. Na 18 jr de pil geslikt te hebben zijn we nu 6 mnd bezig om zwanger te worden. Hoor je elke maand een zelfde cyclus te hebben of verschilt dat. Bij mij was het tot nu toe 30 dgn 24 dgn 25 dgn 28 dgn 27 dgn 26 dgn
Hoi Jennifer, ik vind dat je op zich wel een mooie cyclus hebt. Het langste is 30 dagen. Ik zou het bij mij ook graag zo zien Je hoeft niet iedere maand exact hetzelfde aantal dagen te hebben hoor, maar op zich is jouw cyclus wel mooi. @NoaSofia; met wat je zo schrijft zou ik er een testje aanwagen, maar ik begrijp het heel goed. Je wilt geen hoop en ook geen teleurstelling. Ik slik etos zwanger worden (hier zit ook al foliumzuur in), tarwekiemolie (vooral voor na de eisprong voor een mooi baarmoederslijmlaagje) en ik ben ook begonnen aan teunisbloemolie. Deze laatste slik je tot de je eisprong, het schijnt dat het ook miskramen kan veroorzaken als je het door blijft slikken, maar het kan wel je cyclus reguleren. Ik hoop dat dat bij mij ook zo werkt
Hallo Jennifer2106,je hoort wel een redelijk stabiele cyclus te hebben maar die hebben wij ook niet haha, dat hoeft niet veel te betekenen hoor,veel weet ik niet van cyclussen af,alleen dat het het beste is als ie stabiel is
Ik denk dan weer dat m'n lichaam me voor de gek aan het houden is,en ga dan denken dat ik het me mischien verbeeld die pijnlijke tepels maar dat heb ik tog echt,die heb ik alleen de eerste maand gehad(toen ik dacht dat ik meteen al zwanger was haha)dus het kan ook gewoon komen doordat ik ongesteld moet worden,durf nog niet te denken aan mischien is het wel raak want dan is de teleurstelling zo groot,probeer er gewoon van uit te gaan dat ik ongesteld word en wacht nog een week en is het dan nog niet zover probeer ik een test,maar ga er vooralsnog van uit dat ik gewoon ongesteld word..vind het wel fijn dat ik hier gewoon kan schrijven hoe ik het voel en hoop zo dat we allemaal heel gauw een positief testje in onze handen mogen hebben!
Hoop voor je op een kortere cyclus deze keer!ik slik op het moment alleen foliumzuur tabletjes,las hier op zp dat sommige cyclus verlengend waren en andere hadden weer wat anders dus wist niet goed welke ik dan pakken moest..
Hmm gewoon foliumzuur 500 tabletjes voor mij. Het is ook frustrerend hoor. Soms lijken menstruatie klachten erg veel op wat beschreven wordt als zwangerschap symptomen. Ik denk dat er niet veel vrouwen zijn die op de dag af kunnen neer zetten wanneer ze ongesteld worden. Bij mij is het meestal wel rond een bepaalde dag, maar het aantal dagen dat mijn menstruatie duurt verschilt van 2 tot 5 dagen.. Ik weet ook niet of dat wel zo goed is..
Grace80. Dank voor je reactie. Ik ben me net aan het verdiepen in alles. Wat balen dat jouw cyclus dus onregelmatig is . Dan is het nog lastiger zwanger worden. Zijn jullie al lang bezig? Wij 6 mnd maar dat duurt me al te lang. . Zijn nu met ovulatietesten begonnen en had vandaag een volgens mij positieve test. Wanneer kan je dan het beste vrijen? Weet jij dat???? Ben echt zo een leek. Hihi