help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djoon

djoon Niet meer actief

@Saartje,

pff ja ik was ook zooo zenuwachtig de eerste keer bij de gyn.
    Ik moest inwendige echo doen (ik ben absoluut niet preuts) dus had daar geen moeite mee. Je moet maar zo denken die vrouw ziet zoveel muuzen;) haha
    en ik moest bloed prikken vind ik ook niet erg.

Hoop dat je cyclus beetje stabiel blijft rond de 30.

@ mart, jaaahh zoveel zin in:) beetje jammer is wel dat als ik een gemiddelde cyclus neem van alles dan zou ik precies ongesteld worden (of niet) in mijn vakantie. Dus ga voor me vakantie zowieso een afspraak maken en wat als ik dus ongie word op vakantie of dan niet gelijk dan al aan de clomid kan. Anders moeten we nog drie of 4 weken wachten.

2. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Djoon dus ik ben niet de enige die daaraan denkt. Mijn man gaat een weekje met zijn pa weg en ik heb precies aangegeven welke week het beste was. Mijn moeder en mijn man vonden dit stom. Nu hopen dat mijn cyclus hetzelfde blijft anders klopt er niks van die planning.

3. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die echo had ik ook geen probleem mee, die had ik vorige week al een keer gehad omdat ik voor wat anders bij de gyn was. Toen zag ze veel follikels en raadde ze me aan om terug te komen voor verder onderzoek. Ze had het erover dat ze mijn cyclus en eisprong wat beter op de rit zouden kunnen krijgen, ik denk dat ze Clomid bedoelt.
    Ik hoop alleen dat ze geen bloed hoevenl te prikken...

4. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart, inderdaad op het wachtbankje ja. Hoef me gelukkig niet te vervelen, dus niet zoveel mee bezig.

@Grace, balen dat je zo misselijk blijft zeg. Kunnen ze er wat aan doen, of is het gewoon afwachten hoe lang dat blijft duren?

Ik was trouwens ook erg zenuwachtig voor eerste keer gyn. Wist al dat het mannelijke gyn werd, maar kreeg er ook meteen nog maar een mannelijke co-assistent bij... Gelukkig deed de gyn zelf de echo. Kreeg toen ook meteen een brief mee om op dag 3 van cyclus bloed te laten prikken.

5. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Even een snelle update! Ik had een smiley, dus vandaag morgen of overmorgen mijn ei! :) En ik heb er voor het eerst een goed gevoel over (nergens op gebaseerd). Net even uitgerekend, dan is op zijn laatst mijn NOD op 3 mei. Mijn cyclus blijf netjes in de 30! Spannend:)

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Noenie, spannend. :D

AKB, niets aan te doen helaas. Ik heb medicijnen, maar die vlakken het alleen wat af. Ik moet het uitzingen tot het over is en wanneer dat is kan niemand zeggen. Sowieso als de beeb er is, maar ik hoop eerder.

7. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh, da's wel fijn!

8. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen vanwege hoog blijvende temp en onrustig slapen/dromen maar even een testje gewaagd 2 dagen voor NOD met de bedoeling een rustig weekend te hebben.
    Één test van zw&kids en één k2v5 die al een paar weken uit de verpakking was.
    Hoe betrouwbaar zijn deze? Want ik had niet echt verwacht dat ze beide positief zouden zijn...
    Foto

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    AKB! Jij bent zwanger hoor. Overduidelijk en geen twijfel mogelijk :D
    Gefeliciteerd.

10. djoon

djoon Niet meer actief

Jeeeh gefeliciteerd:) @kb3

11. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Moet nog even wennen aan het idee geloof ik, want ik had mij er eigenlijk op ingesteld dat het nog wel even zou gaan duren en dit dus echt niet verwacht.
    Rare is ook dat ik nog helemaal niets aan m'n borsten voel. Alleen wat vage krampjes/steekjes in m'n buik en wat lage rugpijn

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Herkenbaar.
    Die steekjes en krampjes had ik ook, nu soms nog. En ook die rugpijn. Hoort erbij. Borsten heb ik nu ook nog niet eens zoveel last van. Alleen die misselijkheid bij mij....

Je bent echt zwanger hoor. Geloof het maar hoor :D

13. kippie88

kippie88 Niet meer actief

@AKB3: gefeliciteerd meid! :-D

14. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt! Lekker weekend!

15. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen opeens een tempdaling van 3/10 graad op 1 dag voor NOD. Wel nog op ondergrens van na eisprong, maar krijg er geen goed gevoel bij. Komt dit vaker voor?

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Akb: mooie test!!! En verder gewoon stoppen met tempen. Dat maakt je alleen maar onzeker terwijl dat helemaal niet nodig is!

Hier: te vroeg gejuicht. Dag 19 en nog een ei gespot. Wordt dus een langere cyclus.

17. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mart Ik ben juist expres even doorgegaan omdat morgen mijn NOD pas is. Heb vandaag wel gelukkig nog steeds dezelfde symptomen als gister als rommelende darmen (al is dat niet vreemd bij mij), krampen, moeie benen, lage rugpijn, soms heeeeel licht misselijk gevoel en af een toe steekjes in liezen.
    Morgenochtend maar weer testen om te kijken of test donkerder wordt. Tenzij temp nog verder zakt of ik al ongi ben.

Ik had trouwens pas meestal op dag 24 een ei, al is het natuurlijk niet leuk als je cyclussen juist netjes kort waren. Hopelijk komt je ei snel.

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    AKB ik had ook wel wat schommelingen in mijn temp. Probeer je geen zorgen te maken en inderdaad stop met tempen want je maakt jezelf gek.

19. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Grace, misschien heb je wel gelijk. Zie dat jij ook nog even bent doorgegaan met tempen en op 11 dpo nog een redelijke dip had.
    Ik denk dat ik alleen morgenochtend nog temp op m'n NOD en dan gewoon elke dag een k2v5 doe om te kijken of de streep donkerder wordt.

Weet iemand eigenlijk wat de kansen in dit stadium zijn? Ik lees nl. 85-90% kans dat het goed gaat, maar vanaf welk stadium is dat gerekend?

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik zie dat je temp weer mooi hoog is :)
    Ik was inderdaad doorgegaan. Ook doordat ik bloedverlies had en wilde weten of ik uit mijn temp iets kon halen. Het enige wat ik bereikte was dat ik er knettergek van werd en ben er toen ook maar mee gestopt. Bij iedere iedere daling, hoe klein ook schiet je in de stress. Gelukkig zit het ondanks het bloedverlies bij mij goed.

De kansen weet ik niet zo goed, maar probeer je niet druk te maken. Ik weet het is lastig, ik deed het zelf ook, maar heb wel die eerste weken niet genoten en ben alleen maar bang geweest.
    Probeer te genieten van het wonder in je. Je kan niks aan de kansen doen. Als het mis gaat hou je het niet tegen, maar de kans is echt groter dat het wel goed gaat.

Deel Deze Pagina