help, vreemde cycli?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Noenie, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk grace!een meid is ook echt leuk,een jochie ook hoor haha

Hoe gaat het met jou Noenie?

2. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Met mij gaat het weer prima. Begin 14 mei met ovutesten. En hoe gaat het bij jou? Zit jij niet rond je nod?

3. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Grace wat leuk een meid!
    AKB proficiat! Het is je gegund.
    Noenie he wat balen zeg, nu weer opnieuw dus.

Ik heb mijn ei gehad. Waarschijnlijk donderdag/vrijdag. Niet veel geklust rond die tijd dus ben beniewd. Hier lijkt mijn cyclus zich wel te stabiliseren. Veel minder "kwaaltjes". Helemaal niets eigenlijk en nu weer een cyclus van minder dan 40 dagen. Vorige cyclus begonnen met ovutesten en toen had ik de hele tijd 2 streepjes waarvan de 2e vaag was. Toen heb ik dus ook 18 dagen getest. Nu heb ik 7 keer getest en is mijn ei al geweest. Dus ik ben benieuwd. Misschien ben ik nu eindelijk wel eens helemaal ontpild.

Ik weet niet mer wie het vroeg, maar ik vermoed bij mijzelf ook pcos. Sinds het stoppen met de pil heb ik erg veel last van acne op mijn kaaklijn en gewichtstoename van 5 kg. Verder heb ik geen enkel symptoon.

4. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @1612 Dank je wel! Als ik jouw symptomen zo lees en je lijstje cycli zie, zou ik er ook niet vreemd van opkijken als je pcos hebt.

5. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje ben er stil van, maar i ik ben zwanger! Dag 24 je ei hebben bent vast geluk akb, want die had ik toen ook. Het is geen knalstreepje, maar toch vrij duidelijk!

6. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd!

7. djoon

djoon Niet meer actief

Wauwie gefeliciteerdd!!

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Super 1612. Gefeliciteerd :D

Hoe is het met de rest van de dames?

9. djoon

djoon Niet meer actief

@grace, met mij goed hoor. Kijk uit naar de intake bij de gyn:)

10. djoon

djoon Niet meer actief

Gaat ook al snel met jou he grace bijna 20weken alweer! Hoeist met jou! Voel je al wat getrappel?

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Schiet al op voor de de 30e. Hopelijk met een beetje hulp dan ook snel een mooie uk in je buik.

Met mij gaat het beter. Ben wel nog steeds misselijk en moet spugen, maar niet,meer de hele dag door gelukkig.
    Nog ruim een week en dan op de helft. Gaat zo hard in een keer. Maandag over een week de 20 weken echo. Ben wel een beeje zenuwachtig. Hopelijk is alles goed en natuurlijk kijken of het nog steed een meisje is:D
    Helaas nog geen getrappel, maar mijn placenta ligt ook voor dus het kan dan iets langer duren. Ik wacht rustig af :)

12. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Grace jammer dat je nog geen getrappel kunt voelen, dit lijkt mij toch wel heel speciaal. Maar ja je hebt nu vast ook een dikke buik, dus het is iig wel duidelijk dat er iets is. :)
    Djoon ik hoop dat het snel de 30e is!

Bdankt voor de felicitaties! Hubbie kon niet meer ophouden met lachen toen ik hem het vertelde dmv een speen met papa is the best! :D

13. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, dat is goed nieuws 1612!!! En inderdaad, ook 24ste dag :) Nu hopen dat het lekker blijft zitten en je je goed blijft voelen.

Schiet alweer op Grace. Inderdaad toch wel spannend zo'n 20-weken echo denk ik. Je hoopt toch heel hard dat ze niets vreemds ontdekken en alles goed mag zijn.

Hier gaat alles tot nu toe nog steeds goed. Wel nog steeds krampen onderin m'n buik en lage rugpijn. Verder 's avonds een wat vaag misselijk gevoel, maar gelukkig nog niet echt misselijk en ook wel behoorlijk moe. Lig zo ongeveer elke avond op de bank. Normaal niets voor mji.
    Inmiddels alweer 7,5 week en woensdag over een week eindelijk m'n eerste echo. Zou zijn bijna 9,5 week zijn, dus wel heel spannend of alles goed is.

Weet iemand of ze met 9w2d meteen al 10 weken echo doen, of dat je daar dan later nog weer voor terug moet komen?

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Spannend AKB. Fijn dat je je op zich goed voelt. Die moeheid herken ik hoor.

1612 buikje gaat komen inderdaad :)

15. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier dames?

16. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Ik heb vandaag een smiley! En hoe gaat het met jou NoaSofia??

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn noenie! Veel plezier!
    Ik ben weer ongesteld geworden.

18. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Klote Mart! Hoe lang was je cyclus deze keer?

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeeejj Noenie!hopen dat ie bevrucht word!

Balen Mart!altijd van die klote momenten..

Hier gaat het z'n gangetje,zit op cd 10 en wacht op m'n eisprong hihi

20. Noenie

Noenie Actief lid

28 feb 2012
    212
    0
    0
    Al een ei gespot?

Deel Deze Pagina