Hoe gaat het Djoon? En met de andere meiden? Wij hebben over twee weken de 20 weken echo... super spannend!
Spannend Noenie! Maar ook super leuk natuurlijk. Wij hebben de 20 weken echo vorige week gehad, en alles leek helemaal goed.
Wat fijn dat het hier zo goed gaat! Met mij alles goed! Nog wel heel onzeker omft ik steeds wat bloed/bruin verlies. Maar zaterdag een kloppend hartje gezien en morgen mogen we weer kijken
Hallo lieve dames. Afgelopen zondag op 13-10-13 om 09:20 uur is S.iënna F.irenze geboren met een gewicht van 3620 gram en 52 cm. Het is allemaal enorm snel gegaan (en daardoor ook best heftig) maar het belangrijkste is dat ze gezond is. ♥
@grace, wat een ontzettend mooie foto!! Wij hadden van de week termijn echo en zo mooi om dat te zien wij zijn helemaal verliefd!
Ik kreeg geen meldingen meer voor dit onderwerp. Prachtig kindje Grace. Hier krijgen we steeds meer kriebels van de gedachten aan de bevalling. Van mijn man mag hij nu al komen. Heb veel last van harde buiken, maar voel het kindje gelukkig heel goed. NoaSofia, hoe gaat het bij jou? Nog weer nieuws?