help, vreemde cycli?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Noenie, Nov 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja heb ook nergens zin in,lekker warme chocomelk met slagroom hihi,ik weeg niet wanneer m'n ei is dus weet niet wanneer ik dan stoppen moet,wacht ook even het gesprek af en de gyn eventueel en als hun dan niks doen mischien ook maar aan de teunisbloemolie,hebben jullie je ook wel is laten pendelen?

2. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Nee, ik heb me nooit laten pendelen. Ga he bewust ook niet doen. Ben bang dat het me dan teveel teleurstelt.

En heb je er weleens over gedacht om te tempen? Dan weet je of je een ei hebt gekregen, of niet.

3. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh ik heb dat wel gedaan hihi ben dan zo nieuwschierig wat ze zeggen..en dat tempen wil ik mischien nog wel doen,heb er wel vaak aan gedacht te doen maar was dan bang te veel met zwanger worden bezig te zijn dus vandaar nog niet gedaan,maar hoor van veel dat het ideaal is,dus mischien tog nog een keertje over nadenken..

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    En wat kwam er uit de pendel?

Ik ben bij mijzelf benieuwd wat er uit het tempen komt.

Jij nog even geduld tot morgen.

Noenie hoe is het met jou?

5. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi een die zei een positieve test in december en de ander zei positieve test in maart en iemand deed geomantie en die zei verwekt of geboren onder het teken weegschaal,dus dat is september oktober,en als het dan geboren moet worden moet het een deze maanden raak zijn,klam me er niet teveel aan vast,het is leuk dat ze het doen maar er is geen zekerheid...is dit dan je eerst maand tempen?mischien had je dat al wel gezegd maar ik weet het niet meer..hoop dat je inderdaad dan meer te weten komt over je lichaam..spannend morgen voor mij ja!en Noenie hoe gaat het daar ja??

6. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Het zou leuk zijn als het uitkomt :-D

Het is inderdaad de eerste maand dus ben erg benieuwd. We houden elkaar hier gewoon op de hoogte.

7. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wil het denk ik tog gaan doen!haal van de week even een thermometer!

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Je kan het beste er een nemen met 2 cijfes achter de komma. Als je googled op ovulatiethermometers vind je ze wel. Ik heb er een voor 5 euro op sensitest.nl

9. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh dan ga ik ff kijken!dankje!ga het ook gewoon doen,als het me niet meer bevalt kan ik altijd nog stoppen

10. Noenie

Noenie Actief lid

Feb 28, 2012
    212
    0
    0
    Hoi dames.

Met mij gaat het wel goed. Ben niet aan het tempen. Ik wacht wel wat de gyn gaat zeggen straks. Spannend!

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee Noenie!mooi dat het goed gaat!ben ook heel benieuwd voor jou!morgen moet ik naar de dokter,ben ook heel benieuwd wat hij gaat zeggen,m'n vriend gaat deze keer mee,dus we laten ons niet afschepen!haha

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Succes morgen NoaSofia!

13. Noenie

Noenie Actief lid

Feb 28, 2012
    212
    0
    0
    Succes. Ik denk aan je.

14. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames ben er geweest!met moeite doorgestuurd voor een echo!dus ben benieuwd hoelang ik moet wachten en wat er uitkomt..

15. Noenie

Noenie Actief lid

Feb 28, 2012
    212
    0
    0
    Maar het is gelukt!

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Je bent inderdaad doorgestuurd.

Nu kijken wat daar uitkomt en voor jezelf op blijven komen hoor!

17. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa m'n vriend was mee en vertelde ook nadrukkelijk dat ik zo bang ben onvruchtbaar te zijn en dat we fijner verder kunnen gaan als bevestigd word dat ik niks ernstigs mankeer

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Super. Wat lief van je vriend.

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij zat trouwens weer lachend tegenover me,ik moest het 'maar los laten',hij zegt het zo makkelijk en ik ging maar door en toen vroeg hij wat ik dan wou,nou nagekeken worden!!hij zei dat een gynaecoloog ook weinig wilt doen want ik moest eerst maar 2 jaar proberen!toen viel m'n vriend het gesprek in,maargoed ben allang blij dat ik doorgestuurd word..

20. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

Oct 16, 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa hij is super lief en snapt me volkomen gelukkig

Share This Page