Telefoon nu al kapot garantie?

Discussion in 'De lounge' started by kleintje88, Nov 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    2 maanden geleden heb ik een nieuwe telefoon aangeschaft toen ik mijn abbonement verlengde bij T-mobile (die overigens pas deze maand is ingegaan)
    ik koos voor de LG puschinni best een mooie telefoon en ik was ook erg tevreden!
    Tot vorige week toen kreeg ik hem ineens niet van de ontgrendeling af en moest de batterij eruit om hem vervolgens weer opnieuw aan te zetten... Daarna deed hij het weer goed!

Maar toen haalde ik maandag mijn telefoon uit mijn broekzak om te kijken hoelaat het was, zag ik dat het schermpje ineens naar de knoppen is :S
    Zwart / paars schermpje is het nu voor de helft, volgens mijn vriend is het schermpje waarschijnlijk gebroken in mijn broekzak! Maar ik heb er helemaal niks geks meegedaan ofzo....
    Een telefoon moet daar toch zeker wel tegen kunnen om in een broekzak of tasje of iets dergelijks te zitten?

Zou ik hier nog garantie op hebben? of zal dit niet vallen onder fabrieksfouten ofzo?

2. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    Dit zou gewoon onder de garantie moeten vallen hoor!

Overigens heb ik (en velen met mij) een slechte ervaring met een LG telefoon.
    Mijn telefoon was al een paar keer weg geweest voor reparatie.
    En toen die 1 jaar en 1 week oud was, begaf die het helemaal.
    Terwijl ik er erg zuinig mee was, en altijd in een hoesje had.

3. Je zou de toestel ter reparatie kunnen aanbieden bij T-mobile dat het schermpje gemaakt wordt,een gloednieuwe toestel zal je zo snel niet krijgen,denk ik!

Zou de klantenservice maar gewoon bellen

Share This Page