Heel naar gedroomd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lauren02, 24 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren02

Lauren02 Actief lid

21 feb 2014
    169
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vannacht heb ik zo ontzettend naar gedroomd! Werd helemaal akelig wakker. Ik droomde dat ons kindje overleden was in mijn buik, en dat ik moest gaan bevallen. Ik zag gewoon dat het kindje er uit kwam en dat het helemaal perfect was, alleen levenloos. Zo verdrietig! Kan het maar moeilijk loslaten vandaag.
    Gelukkig voel ik ons manneke goed schoppen, dus volgens mij gaat alles goed maar wat naar!!

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    die dromen tijdens zwangerschap zijn hels en vreselijk soms. Ik heb in mn dromen geloof ik al mn kinderen al een keer wat aangedaan, van de trap laten vallen, kwijt geraakt oid. Dat is echt 1 van de dingen van de zwangerschap die ik niet ga missen!

Laatst droomde ik dat ze bij de 20 weken echo t kind er even uithaalde, nakeken en ook weer ff terugstopte,,,,gewoon ff via down under,,,,,,af en toe vraag ik me af of mn hersens in mn slaap wel normaal functioneren :D :D

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Dit heb ik dus ook al twee keer gedroomd.. Toen ik wakker werd, twijfelde ik gewoon bijna of het er écht zo aan toe gaat.. :D

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Jaaaa dit heb ik ook gedroomd! En ook al een keer dat de baby overleden was in m'n buik, manlief bij me weg, ik in de gevangenis, etc etc

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Zooo herkenbaar die rare nare drone over je kindje! Ik droomde toen dat we met oma's erbij voor de geslachtsbepaling gingen en ons kindje de ziekte van Broeckx bleek te hebben.
    Hij had enorme tanden al en at ich door mijn buik hen naar boven en za met 18 weken al bij mijn ribben (dor dat eten) :p gelukkig maar een droom maar is me altijd bijgebleven.

Heb de hele zwangerschap rare en nare dromen gehad (vriend zelfs ook op een gegeven moment) maar niks ervan is uitgekomen gelukkig :D

6. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

O ja, vreselijk! Ik droomde dat het hoofd van mn baby door mn navel naar buiten kwam en dat hij toen bleef steken. Ging helemaal niet goed.

En een keer dat hij geboren werd met een veel te groot hoofd en inimini kleine ogen, neus en mond. Helemaal mismaakt. Ik moest 's morgens meteen de beelden van de echo even nakijken om die droom uit mn hoofd te krijgen....:D

7. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Geen Nare baby dromen maar wel heel veel gewone nare :)
    Dat ik mensen vermoorde e.d vreselijk luguber en eng als wat! :)

8. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Hoort er allemaal bij hoor. Veel zwangeren hebben vreemde dromen.
    En dat wil absoluut niet zeggen dat het uitkomt, dat je een slechte moeder bent of dat je het niet aan zou kunnen.

Ik heb ook gedroomd dat ik mijn pasgeboren baby liet vallen. Doodziek was ik toen ik wakker werd. Heb mijn kind nog nooit laten vallen trouwens;)

Heb ook eens gedroomd dat ik bevallen was van een nestje puppy's.:(

9. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Ik ben inmiddels al 6x bevallen van dezelfde baby en m'n man is al zo vaak weggelopen....als ik wakker wordt dan trappelt mevrouw gewoon nog en m'n vent ligt ook nog naast me. Adem in adem uit, even plassen en weer slapen ;)

10. Cupcake10

Cupcake10 Actief lid

20 mrt 2013
    341
    18
    18
    Vrouw
    Overijssel
    Ooh ik heb dat soort nare dromen gehad.
    Werd hysterisch huilen wakker omdat ik gedroomd had dat onze baby overleden was en ik met een lege kinderwagen liep.

Vriend schrok zich helemaal kapot van mijn hysterisch huilen en dacht dat ik aan het huilen was omdat ik wakker was geworden van hem. :(Hij moest me echt troosten en me er zeker van stellen dat het maar een droom was. Echt even met een naar gevoel de dag begonnen.
    Oefff, nee geen leuke dromen, maarrrrrr gelukkig zijn het maar dromen en zegt het niks.

11. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Hè wat naar! Helaas herken ik het, droom dat vriend bij mij weggaat, dat kindje borstvoeding weigert, dat bevalling niet lukt, etc. Zelf vriend heeft nare dromen. Hoort erbij denk ik. Maar heel, heel naar!

12. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Helaas hoort het erbij... :(

13. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar zou dat door komen?

14. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Zo herkenbaar! Ik heb steeds een dezelfde droom in verschillende varianten, dat ik bevallen ben en daarna de baby vergeet en haar dan pas na drie dagen overleden naast mn bed zie liggen. Deze droom had ik eerder tijdens de zw van mn dochter ook al. Terwijl ik het zo op schrijf zie ik heel goed dat het écht nergens op slaat, want wie vergeet z'n pasgeboren baby nou :(. Toch geeft die droom me steeds weer een heel naar gevoel en ben ik al een paar keer huilend wakker geworden. Mn man kan er niets mee en vindt het maar een beetje vreemd. Dat is het ook natuurlijk. Tja, hormonen....

Deel Deze Pagina