Symbolen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nephthys, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Ik vroeg me af of jullie grappige/mooie symbolen zijn tegengekomen in welke vorm dan ook die met de zwangerschap te maken hebben. Mag breed zijn hoor! Niet dat het een spirituele betekenis hoeft te hebben hoor, gewoon leuk.

Ik ben niet zweverig maar maakte dit mee gister:

Tijdens een lange autorit om mijn vader te bezoeken die jarig was, zijn we regelmatig gestopt om even een rondje te lopen (heb veel spataderen). We stopten op een parkeerplaats/picknickplaats bij een tankstation langs de snelweg. Er zaten een hoop mensen te eten aan de tafeltjes buiten en er liep ineens een ooievaar langs. Even daarna stapte ik, de zwangere vrouw dus, uit. Was erg grappig! Ik zei ook; die is iets te vroeg :)

2. lootje80

lootje80 Niet meer actief

Toen ik mijn buurvrouw een paar weken geleden vertelde dat ik zwanger ben ging ze even iets pakken voor me.
    "Ja" zei ze, " ik weet ook niet waarom, maar van week kwam ik dit tegen en ik heb het gekocht. Mijn man zei nog, wat moet je daar mee, en eigenlijk kon ik dat niet goed zeggen want ik wist het zelf ook niet. Maar nu weet ik het."
    Vervolgens kreeg ik een prachtig zeepje van haar in de vorm van een pas geboren baby....:D

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat is een leuke Lootje!

Ik heb er nog 1;

Tijdens de zwangerschappen van mijn moeder, at ze altijd veel Jonagold appels terwijl ze anders altijd een ander soort eet (nu nog steeds). Maanden geleden had ze ineens geen zin meer in haar vaste soort en ging over op de Jonagolds. later bleek dat ik toen net zwanger was :D

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Mijn schoonmoeder die had laatst een app op haar ipad gezet. Een hele mooie over de ontwikkeling van een baby in de baarmoeder. Ze wist ook niet waarom ze hem er op zette, maar ze deed het toch.
    Achteraf bleek dat ze dit deed toen ik zwanger raakte, nu bijna 8 weken geleden.

5. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Voor ik wist dat ik ongeplanned zwanger bleek te zijn waren we op de markt deelden ze flyers uit aan zwangere vrouwen met gefeliciteerd met je zwangerschap blabla aan mijn gewicht kon het niet liggen was juist veel afgevallen.Mijn vriend en ik kijken aan wie ze het nog meer gaven alleen vrouwen met enorme toeters vond heel raar en die man gaf het en knipoogte dacht het zal wel al bleek erna snel dat ik dus zwanger was vind het nog steeds een hele aparte ervaring

6. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik kom ook sinds ik zwanger ben overal ooievaars tegen! Echt leuk!
    Vliegen opeens over het huis en dat had ik nog nooit eerder gezien..
    Gister nog vloog er 1 over toen we even op terras zaten!
    Ook toen we voor de eerste echo gingen kwamen we onderweg paar ooievaars tegen. :)

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Leuke verhalen! Ik hoop op meer :)

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Mijn zus had 3 weken voor ik zwanger raakte gedroomd dat mijn moeder haar belde en vertelde dat ik zwanger was :)

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    We hebben er 16 maanden over gedaan om zwanger te worden en middels hormoonbehandelingen (zie handtekening) is het gelukt.

De ronde dat het raak was duurde het een eeuwigheid voordat ik mijn eisprong kreeg, maar toch 'wist ik' dat het die ronde raak zou zijn.
    Wat ook typisch was, was dat mijn vader had gedroomd dat ik bevallen was van een jongetje. Dit was rond mijn eisprong.

En die ronde was het inderdaad raak... en we verwachten een jongetje :)

Deel Deze Pagina