Herfst!

Discussion in 'De lounge' started by Nora1983, Sep 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    De herfst staat weer voor de deur!
    Wat vind jij daar van? ben je gek op de herfst of kun je niet wachten tot het weer zomer is?

Zelf ben ik gek op elk seizoen. De herfst vind ik geweldig vanwege al die mooie kleuren en de gezelligheid van binnen op de bank kruipen met een goed boek en kaarsjes aan terwijl het buiten stormt en de regen tegen het raam kletterd.
    Ook betekend de herfst voor mij een begin van een rustig seizoen; bijkomen van al het werk wat we vanaf het vroege voorjaar tot aan de herfst hebben moeten doen op onze boerderij(we hebben melkvee). Nu is er weer wat meer tijd voor een goed boek of leuke film!

2. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    ik ben gek op de zomer, maar de herfst heeft zoals je al zegt ook wel iets.
    ergens denk ik dat we in herfst en winter ook meer/anders van elkaar genieten. dan genieten we samen van een warm bad of zitten we lekker voor de kachel (endaar komen weer andere dingen van :D)

en zo lang het maar droog is buiten ( behalve s'avonds dan mag het van mij wel stormen en regenen. dan zit je heerlijk binnen en buiten gaat het dan te keer)

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Helemaal met je eens!(alleen hebben wij geen bad...dát mis ik wel in die koude seizoenen!:() Nou ja, dan maar samen onder het 3-dubbele dekbed kruipen:D

4. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Zomer in NL vind ik steeds vreselijker worden...of het is alleen maar nat en grijs of het is vreselijk benauwd (2 daagjes ofzo).
    Nou, geef mij maar de herfst! Weet je tenminste waar je aan toe bent. Ik vind de kleding ook veeeeeeeeeel leuker!
    :)

5. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Geef mij maar 30 graden, lekker in de tuin BBQen, kindjes lekker in het zwembad spelen, lekker naar het strand, heerlijk ...

Nee ik heb echt een schurft hekel aan de herfst en de winter.. Ik hou echt van de lente en zeker de zomer.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik vind het maar niks, die kou brr bah, geef mij ook maar lente en vooral zomer

7. Within

Within Niet meer actief

Heerlijk!!! Kaarsjes staan hier al aan en ik heb mijn XXL trui al aan. Lui avondje voor mezelf vanavond. Die ga ik wel vaker hebben deze herfst. Kopje (herfst)thee erbij.. Alleen dit weekend ben ik alleen :(

8. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik vind het helemaal niets, ik vind kou vreselijk en al die regen bah bah bah. Ik ben een echte lente en zomermens, heerlijk zonder jas naar buiten en lopen op mijn Birkenstocks. Helaas zal ik weer even moeten wachten;)

9. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik vind de herfst fijn mits de zon schijnt. De bomen zijn zo mooi. Helaas heb ik een hekel aan dat vroege donker en de bakken regen. Zie daar echt tegenop nu :( Word er depri van.

10. banjabes

banjabes Fanatiek lid

Jun 29, 2008
    2,134
    0
    0
    Jaaaaa I love de herfst. Heerlijk! Zolang het maar niet regent. Het mag best waaien en een beetje guur zijn, maar van regen word ik wel depri. Ik houd van de bossen in de herfst. De mooiste kleuren zijn er in de herfst te vinden.

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Ik vind alle jaargetijden wel wat hebben. Heb een aantal jaar in Portugal gewoond en dan mis je echt de verschillende jaargetijden. Ik vind de herfst heerlijk, lekker het bos in, kaarsen aan, warme chocomelk. Lekker stamppotten. En in de winter hopelijk echt sneeuw en ijs :) heerlijk

12. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik ben dol op het voorjaar en de herfst, de veranderingen naar zomer en winter vind ik iets hebben Alles veranderd dan in de natuur, in mensen, kleding, alles. Het weer vind ik in die periode ook heerlijk, kan alle kanten op.

13. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

Aug 6, 2011
    1,213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieder voordeel heeft zijn nadeel, zo ook de jaargetijden. De herfst vind ik mooi vanwege alle prachtige kleuren, de kaarsjes die weer aan kunnen en de heerlijke lekkere winterkost. Maar voor de rest.... kou, regen, harde wind.... brrr.... nee geef mij de lente maar. Alles weer groen en in bloei, al die lieve lammetjes, kuikentjes etc. Buiten weer langer licht. Weer lekker van het zonnetje genieten..... heerlijk.

14. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Herfst en winter heb ik het liefst.

15. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    heb een hekel aan de herfst en de winter vind de kou zo verschrikkelijk

16. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind het bos in de herfst ook geweldig, en dan vooral de geur, mmmm, en dan al die mooie paddestoelen!:D Dat wordt weer genieten tijdens de wandelingen met de hond!;)

17. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik heb zin in de winter:D

18. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Heerlijk de herfst :D
    Regen vind ik ook helemaal niet erg, alleen als ik 's morgens voor werk in de stromende regen de hond moet uitlaten :)
    Winter vind ik ook wel leuk maar dan zonder sneeuw.
    Doe mij maar de herfst en de lente, gewoon tussenin en geen 25 graden en ook geen -10.

19. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

Jan 6, 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaah, ik ook hoor. De overgang naar de winter of de zomer zijn het mooist. Ook qua temperatuur, niet te heet en niet te koud.
    Zolang het maar niet regent.

20. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,835
    3,629
    113
    Ik vind de herfst heerlijk, vooral als het buiten een beetje donker is en dan lekker stormachtig weer erbij. Heerlijk om dan met een boekje en een kopje thee lekker op de bank te hangen, of juist dik ingepakt een flink stuk tegen de wind in te wandelen.

Lente en zomer vind ik trouwens ook super hoor, eigenlijk boeit alleen de winter me niet, die mogen we wat mij betreft wel over slaan ;).

Share This Page