Help, vriendin inlichten of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Krimpie, 28 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Sterkte!

2. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Gaat alles goed?

3. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel... nee alles gaat niet goed...
    Er is een andere post van mij waar in duidelijk staat wat mijn eigen man vorig jaar heeft uitgespookt. Wij hebben dat eindelijk achter ons gelaten en nu loopt dat allemaal weer in de soep... vreselijk..

4. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Oh nee :( Sterkte

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ach nee he. De appjes? Ik heb toen nooit gereageerd, omdat ik niet meepraatte in dat topic. Maar op 1 of andere manier belandde ik al lezend daar en las jou berichtjes over het appen met die vriendin. Ik heb het toen met open mond gelezen en vond het knap dat je je best deed om er mee om te gaan en uiteindelijk te vergeven. Ik vond het toen ook echt schokkend dat hij gewoon door bleef appen, zij het dus op een normale manier, maar toch..... En nu dus weer?

6. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Ik ken het andere topic niet maar heel veel sterkte!

7. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Heel vervelend hoor. Maar als je iets soortgelijks meegemaakt hebt (zo komt het over, maar niet gelezen) snap ik al helemaal niet dat je het niet gelijk tegen je vriendin verteld hebt...

En zou het als vriendin zijnde ook echt niet tof vinden als ik later hoor dat je dit al weken wist!

Bloem2310 vindt dit leuk.
  8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Het topic over de appjes kan ik me ook wel herinneren, had het alleen niet aan jou @Krimpie gelinkt. Wat een rot situatie dit.
    Het zou mij nu helemaal niet lekker zitten dat jouw man dus een beste vriend heeft die meerdere scharreltjes buiten de deur heeft en daar over opschept tegenover jouw man.
    Ik denk dat jouw reactie op de situatie met jouw vriendin wel heel belangrijk is ook als signaal naar jouw eigen man.
    Dus ik zou bijna zeggen laat daar de pleuris maar uitbreken dan weet iedereen duidelijk hoe jij over vreemdgaan denkt en ziet jouw man wat de gevolgen zijn en of dat zoiets waard is.

9. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    Wauw heftig.
    Ik zou het ook vertellen.!!
    Niet alleen om het feit dat zij dit niet verdiend.
    Ook om het feit dat ze van alles kan oplopen. Soa's waar ze geen weet van heeft en misschien wel onvruchtbaar kan worden.
    Meer dan de helft van de vreemdgaande partners doet het niet veilig!!
    Ja je gooit haar hele leven/ toekomst overhoop.
    Maar beter een toekomst zonder een onbetrouwbare vent dan er 1 met!!
    Gelukkig is ze nu nog 31. Mocht ze grote kinderwens hebben dan kan dat gelukkig ook als alleenstaande vrouw mocht ze in tussentijd haar droomvent niet tegenkomen.

Ben benieuwd wat je gaat doen en hoe het nu gaat

10. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Heftig TS, je vorige topic ken ik niet.
    Geen idee waar het over gaat.

Maar je zal het niet makkelijk hebben. Sterkte. Ik hoop dat je hier wat steun vindt.

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.564
    1.865
    113
    Vrouw
    Sterkte!

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik begrijp er niets meer van.... betekent dit dan dat je man weer? Vreemdgaat?

13. my1969

my1969 Actief lid

26 aug 2009
    216
    17
    18
    amsterdam
    Wow heftig. Hoop dat het goed gaat met je.

14. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Wow, ik ken dat topic niet maar je man deed dus ook zulke dingen? En dan nog wil je je vriendin niet op de hoogte brengen?

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Snap dat ook niet.
    Maar schijnbaar zijn er vrouwen die liever hebben dat ze het gewoon niet weten.
    Sterkte TS!

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Jazeker zijn die er.
    Daarom moet je daar ook altijd heel erg voorzichtig mee zijn als je dat niet zeker weet van je vriendin.
    Altijd een goed idee om dat een keer te bespreken, zo van: "zou jij dat willen weten?" In dit geval is het daar te laat voor helaas.

17. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Even een reactie van mijn kant. Nee, mijn man is niet vreemd gegaan maar heeft appjes gestuurd met een wederzijdse vriendin die niet door de beugel konden.
    We hebben het afgelopen jaar geprobeerd daar overheen te komen maar dat was niet makkelijk. Man is echt alleen bevriend met haar en wil hun viriendschap niet opgeven. Ik vond dat heel moeilijk maar heb me er langzaam bij neergelegd omdat ik van hem hou en een gezin wil blijven.
    Nu gaat diezelfde vriendin scheiden van haar eigen man en haar man heeft onze hele woonplaats wijsgemaakt dat zij zijn vreemdgegaan. Resultaat is dat ik door iedereen zielig wordt aangekeken, briefjes krijg “dat mijn man vreemdgaat” enz enz enz.... het is vreselijk.

En ja... dan maar egoïstisch maar dit hele verhaal gaat nu voor voor mij. Ik probeer mn eigen hoofd boven water te houden. Ik hou van mijn man, mijn gezin en wil het niet kwijt. Maar het wordt me (en ons) erg moeilijk gemaakt.

18. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Hmm, ik hou ook heel erg veel van mijn man en mijn gezin is mij ook heel kostbaar. Maar ik zou mijn hand toch in jouw situatie niet in het vuur durven steken dat het zeker niet waar is. Hoe vaak is vreemdgaan niet een publiek geheim waar meer mensen vanaf weten? Heb je de mogelijkheid om bij die man te checken waar zijn verhaal vandaan komt, dus bij de bron ipv alles via via? Heeft zij thuis iets opgebiecht wat hij nu publiek maakt misschien? Het kan een wraak actie zijn, maar ik zou de alarmsignalen wel serieus nemen als mogelijkheid.

NiVa0230, jannanas, Aszz en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Je zit op dit moment in een ontzettend nare situatie en ik vind het oprecht rot voor je.
    Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik dit geen reden vind om je vriendin nu niet in te lichten. Het is een kritieke tijd nu omdat ze elk moment zwanger zou kunnen zijn. Jij bent diegene die ervoor kan zorgen dat ze op tijd uit deze relatie kan stappen, mocht het vreemdgaan voor haar reden hiervoor zijn. Zo blijf je het voor je uitschuiven tot het te laat is voor haar.

Belle22, zara1983, tasje en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Beetje raar excuus.

Zusterke, suus1983 en Biny vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina