Hoi Ik ben op zoek naar leuk badspeelgoed voor mijn patatjes Ze hebben een pinguïnglijbaan en nog een vulkaan die zeepbellen blaast. Die zijn nog prima. het zijn die verdomde eendjes met gaatjes in die altijd zo smerig worden. Ze zijn nu lange tijd niet meer in bad geweest, altijd douche met dat ze lang buiten speelden, en zag dat ze weer allemaal zwart waren vanbinnen. Wat is er nu leuk voor een 2- en 4-jarige? Zag op internet een vliegtuigje van planes voor in bad, dat zou zoonlief geweldig vinden. Iemand hier ervaring mee? En eendjes zonder gat in onderaan, bestaan die? Foamblokken die tegen de tegels plakken vind ik ook zo vies worden na een tijdje. Dus interessante dingen: shoot!
Die van mij vinden vooral gewoon lege flesjes en bekers leuk om mee te spelen. Lekker makkelijk, en goed schoon te houden.
Die van mij spelen het liefst met speelgoed uit het keukentje. Dus bekertjes, bakjes, pannetjes, soeplepel... Ook makkelijk schoon te houden.
Alle speelgoed wat tegen water kan: duplo, boerderijbeestjes, trekker, enz. Is dat ook weer eens stof en kwijl-vrij. En inderdaad flesjes, bekertjes. Plantenspuit is hier ook populair!
Bekertje ligt er ook in, lege flesjes van douchegel heb ik nu eens opgeruimd. Misschien die nog eens sparen. Plantenspuit lijkt me hier geen goed idee, mijn spruiten kennende
Badspeelgoed | prinses | deze vind ik zoooo leuk verder wordt hier vooral met badeendjes en het sop en bekertjes gespeelt..
Hier geen bad, maar lege flessen en bekers waren favoriet, net als een badpuzzel. Die badpuzzel was wel van foam, maar ik gooide het in de vaatwasser.
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/1/2/9/6/1004004006936921.jpg Ik heb deze voor mijn zoontje en hij vindt hem erg leuk! Middelste is een gieter.. en de 8 kleintjes eromheen zijn hetzelfde als badeendjes
De Action heeft wasco voor in bad. Grote hit hier. Eerst het bad kleuren, daarna zelluf poetsen met een washandje. Bekertjes en een gietertje doen het ook goed.
Bekers en borden, van die plastic dingen van Ikea bijvoorbeeld. Daar zijn ze het meest druk mee. Er ligt nu ook een pop bij, en wat van duplo, maar eigenlijk zijn de bekers en borden voldoende.
Die had ik idd ook al gezien. Die twijfel ik voor ons meisje. Vroeg daarstraks weer voor eendjes... Gaatjes met lijm dichtplakken, houdt dat goed? Die prinses vond ik ook erg leuk! Heb er nu ook plastic balletjes ingedaan. Kommetje in en uit.