Wij zijn ons aan het oriënteren voor een boxspring. Wij hebben een bed met lattenbodem met een duur matras dat bij een speciaalzaak gekocht is. Op zich slaapt het prima, alleen ik heb zelf liever een boxspring. Weekendjes weg slaap ik altijd heerlijk in zo'n bed. Nu was ik vd week met mijn zoontje bij de Leen.bakker en hij klom eigenlijk voor de grap op een boxspring, dus ik ging naast hem liggen. Nou ik kon me nog net inhouden om de verkoopster niet te vragen het filiaal te sluiten en de lichten uit te doen. Het lag zo superlekker. Ik mn man geroepen, tja.. hij moest toegeven dat het wel heerlijk lag. Was een box met pocketvering. Matras met pocketvering, en een traagschuimtopmatras. In totaal kwam de set op zo'n 1350 euro. Niet superduur voor een boxspring. Nu zou ik van te voren nooit zeggen dat ik daar een boxspring zou kopen, ik zou dan naar een speciaalzaak gaan. Maar daar betaal je zo 3 of 4000 euro voor een compleet bed. Ik twijfel eigenlijk, kan je zo'n bed kopen bij bovengenoemde winkel, of bij bijvoorbeeld Ikea? Iemand ervaring of enig idee. Of zou je hem dan echt naar 5 jaar al weer moeten vervangen. Met dit soort dingen ben ik geneigd de dure versie te kopen, maar is dit wel zo.. Mijn broer had laats online bij de Weh.kamp een boxspring gekocht voor 400 euro, maar klaagt nu al over van alles, ik denk dat ja hallo 400 euro voor een 2 persoons boxspring met topmatras, dat bestaat ook niet... Dus ik ben opzoek naar jullie ervaringen!
Ik heb me ooit een keer laten verleiden tot een goedkoper model (1600 euro bij beter bed) en die stond na 3 jaar weer buiten. Hij was doorgelegen, het topmatras hobbelde en we sliepen er gewoon echt neit lekker meer op. Toen weer voor een auping gegaan en dat bevalt echt heel goed. Mijn moeder heeft een eastborn en is daar ook erg tevreden over
Mijn man heeft een boxspring van wehkamp voor 500 euro gekocht nu 10 jaar later slaapt hij nog heerlijk, wel nieuwe matrassen net nieuw gekocht maar dat lijkt me logisch na 10 jaar. dit is pocketverings matras van de leenbakker, geen klagen aan
Wij hebben hem bij een speciaalzaak gekocht. Was de laatste dus wij hebben hem als showmodel gekocht met nieuwe matrassen. Wij hebben 2 losse matrassen en bed met hoofdbord gekocht voor 800 euro volgens mij. De normale prijs weet ik niet meer.. En we hebben zelf een topper erbij gekocht. We hebben het bed nu 5 jaar en hij is nog zoooooo goed! Ik doe dit bed de aankomende 5 jaar nog echt niet weg
nou wij zijn uitgekomen bij Ikea. Mijn man is rugpatient dus erg belangrijk voor hem om op een goed bed te slapen. We zijn letterlijk!! alle goeie/dure beddenzaken hier in de omgeving bij langs geweest en weet ik hoeveel bedden getest.. maar uiteindelijk bij Ikea terecht gekomen! We hebben allebei een ander matras omdat wij allebei een ander postuur/voorkeur/gewicht hebben En onze eis was dat we een lengte van 220 cm wouden hebben ivm lengte van mijn man. Wij zijn super tevreden!
Wij hebben een auping en super tevreden!!!! Geen rugklachten meer en meer slaap! duurste (>5000) maar beste investering ooit!!!
Hier een boxspring van de Ikea al 3 a 4 jaar. Nog altijd tevreden. Niet doorgezat o.i.d. er zit ook 10 jaar garantie op de matrassen.
Hier ook een ikea. Kwam toen (5 jaar terug) als beste uit de test vd consumentenbond. Zeeeer tevreden. Het bed ligt verschrikkelijk lekker.
Ik moet mijn bed nog krijgen... Dus geen ervaringen nog, Ook van de wehkamp en betaalde 500 met matrassen en al. Hoop dat het niet tegen valt want voor mij is het al een hoop geld voor een bed...
Wij hebben een boxspring en vind her geweldig, zou niks anders meer willen. Wij hebben hem bij Bosma bedden gekocht volgens mij voor een aanbieding van 1800/1900 oid (180x200) een jaar of 3 geleden zeker het geld wel waard maar veel geld natuurlijk... Maaarrrrr de bedden en matrassen van Ikea komen altijd heel erg goed uit testen naar boven dus zal zeker daar ook gaan kijken want ikea is kwalitatief heel goed en kwa prijs heel erg aantrekkelijk
Wij hebben een elektrische boxspring van Leenbakker. Was 3 jaar geleden 1500,- euro inclusief topmatrassen. Hij slaapt nog steeds heerlijk, de bedden gaan ook nog onafhankelijk van elkaar vloeiend omhoog en weer naar beneden. Een rits van de topmatrassen is kapot, helaas niet te maken (is een rits van bijna 2 meter, kapot gegaan in de was)...dus dat wordt een nieuwe. Geen idee of we die ook weer bij Leenbakker gaan halen. Al met al, zeker voor die prijs, zeer tevreden!
Bedankt dames voor de reacties tot nu toe. Ik heb gisteren nog even op de site van de Ikea te kijken en idd daar geven ze 25 jaar garantie op de matrassen en boxen. Ook heb je 90 dagen het recht om je matras om te ruilen mocht je toch de verkeerde keus gemaakt hebben en er niet lekker op slapen. Misschien dat we toch die gok maar eens gaan wagen. Ik bedacht me ook dat 15 jaar geleden mijn ex een boxspring kocht van bijna 6000 euro. Ik weet nog dat er toen een piep of kraak zat in de box zelf naar een paar weken. Dat ding is toen meerdere malen terug geweest en nooit helemaal goed geworden. Ik had hier eigenlijk al helemaal niet meer aan gedacht, maar daaruit blijkt ook maar dat iets duurs daar kan je ook pech mee hebben. We gaan toch maar eens bij de Ikea kijken liggen en testen. Als je zo lang garantie durft te geven moet het toch ook wel goed zijn denk ik..