HELP!! Vrijgezellenfeest regelen... :(

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamalicious, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,

Ik zit met een (klein) probleem. Ik moet namelijk een vrijgezellenfeest organiseren voor mijn vriendin, maar ik kan niets vinden.. :(

Nu dacht ik: Er zijn vast wel dames met leuke ideeen..

Laat eens horen wat jij gedaan hebt op (je eigen of een ander haar) vrijgezellenfeest! Alles is welkom!!

Ben benieuwd.. :D

Het is trouwens op een zaterdag vanaf een uur of 14.00 tot ......... Nou ja de volgende ochtend waarschijnlijk en de vrijgezel is een behoorlijk feestbeest en nogal pittig.. ;)

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat is het budget?

Sportief of gewoon feestbeest?

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wij hebben pas met schoonzus high tea gedaan, daarna workshop burlesque dansen, uiteten en toen lekker dansen. Was erg gezellig! Succes me organiseren!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb gewipeout op mijn vrijgezellenfeest ;) Was erg leuk :)

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heb toevallig zaterdag een vrijgezellenfeest
    wij gaan een fotoshoot doen
    daarna naar de euromast, daar moet ze een aantal opdrachten vervullen om zo een puzzel compleet te maken
    daarna gaan we eten

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Met mijn vrijgezellenfeest deden we een workshop cocktails maken bij Crazy Piano's (Scheveningen). Daarna daar eten en de rest van de avond/nacht gezellig verder feesten.

7. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Budget is zo ongeveer 100-150 eur per persoon en nee niet sportief, ze is echt een feestbeest..

8. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Waar is dat dan?

9. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Mag je ze zelf ook opdrinken?? :D:D

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik heb in amsterdam mijn vrijgezellefeest gehad, speurtocht over de wallen...paaldanscursus van sjaan(geweldig leuk mens) en daarna eten en daarna ik hou van holland spel hahahaha geweldig!

11. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.059
    113
    Hier
    preston palace???? ben er 2 weken geleden geweest en was wel heel gezellig. en genoeg feestbeesten om een feestje mee te maken

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij zijn met een vriendin erotische chocolade gaan maken en een cocktailworkshop en daarna hapje eten (tapa's) en stappen in antwerpen + hotelletje

Wat wij verder nog hebben gedaan met vrijgezellenfeest:
    wipe out
    indoor skieen
    paaldansen
    zumbaworkshop
    city golf
    bierfietsen
    tuktuk rijden
    cd opnemen

s avonds was meestal gewoon eten en stappen. hebben één keer murder diner gehad maar vond ik niet super.

Mijn eigen vrijgezellenfeest hebben we een soort speurtocht in den bosch gedaan met heel idiote opdrachten. Het was gruwelijk koud die dag en we hadden apfelkorn bij dus we waren al aardig kachel toen we aan het diner zaten. Het mooiste was van die tocht dat ze me thuis hadden verkleed in een stom pak en de eerste opdracht van de tocht was een koffer zoeken en de tweede dat iedereen een stom pak uit die koffer aan moest trekken! Liep ik toch niet alleen voor schut!

13. Amethist

Amethist Niet meer actief

Uiteraard! Dus je snapt dat het aan het einde van de workshop erg gezellig was :D.

14. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    ik heb mijn vrijgezellenfeestje 8mei gehad, wij zijn met alle meiden naar de zwaluwhoeve geweest, het was echt super lekker, hadden ook nog een hammam erbij en turkse thee met baklava, jammie!
    we hebben daar ook geluncht en gedineerd!
    ik vond het een heerlijike ontspannen dag in de hectische tijd van voorbereidingen!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wat leuke ideeën:Cursus bon bons maken
    Dans workshop
    Kook workshop
    Wie is de mol spel in de stad spelen
    Rondleiding bij de brandweer incl leren brandje blussen
    De vrijgezel moet dmv opdrachten in de stad haar eigen geld verdienen voor het diner
    Diner met cabaret
    Kan je hier wat mee?

16. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Op het vrijgezellenfeest van vriendin eind april hebben we high tea gedaan, daarna een fotoshoot in Breda, daarna met de mannen bbq en estappen voor de liefhebbers.

17. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Begin met een workshop dat centraal staat. Er zijn al een hoop goeie ideetjes gegeven. En internet helpt je een workshop te vinden bij jou in de buurt.

Hierna kun je ergens gaan eten. (of een kookworkshop/moorddiner inplaats van uit eten)

Als ze echt een feestbeest is, is het sowieso leuk om wat klassieke opdrachten in je kroegentocht te verwerken.
    De opdrachten kunnen zo gek mogelijk.

En bedenk een geweldig outfit voor de aanstaande bruid en de groep!

Hier is een site met organisatietips. Succes!

Alles voor een feest - Tips & Ideeën - Organisatietips Vrijgezellenfeesten

18. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    wij hebben voor een vriendin van mij een make-up workshop en fotoschoot gedaan. Erg leuk, en aan het einde hadden we erg mooie foto's
    Daarna zijn we ergens gaan eten en toen flink stappen. De aanstaande bruid moest toen haar drankjes bij elkaar verdienen door snoephartjes te verkopen, was erg leuk!

19. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier al verschillende dingen gedaan..
    Paaldansworkshop
    Tapas maken workshop, hadden we meteen eten, erg handig :)
    Cocktailworkshop *geweldig* zo gelachen en teut bij het tapas eten daarna :p
    Daarna nog de kroeg in, in sommige gevallen met de mannen erbij, hebben nogal een hechte vriendengroep :)

20. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36

Deel Deze Pagina