Hallo, afgelopen dinsdagavond had ik wat bruinverlies, wat overging in rood bloedverlies (met veel stolseltjes). Ook was ik ziek geworden en had koorts 38,5. Vandaag heb ik nog heel licht bloedverlies. Volgende week is mijn NOD. Ik snap er niks van, ben normaal regelmatig ongesteld en heb een cyclus van 28-30 dagen. Ik ben ook altijd flink ongesteld en minstens 5 dagen. Vier maanden geleden heb ik een MK gehad, waarvoor ik ben gecurreteerd. Mijn cyclus daarna: 34 - 30 - 29. Zou dit er nog mee te maken kunnen hebben? Of is dit een ongesteldheid doordat ik ziek ben geworden?
Hoihoi, Het kan inderdaad nog door de miskraam komen, j cyclus is vaak een tijdje van slag. Ip heeft jou ziek zijn er geen invloed op. Houd het even in de gaten het zou een zeer vroege miskraam kunnen zijn. Indien het bloedverlies ruim blijft moet je even contact opnmen met je huisarts. Imke
Bedankt voor je antwoord. Maar hoelang kan je cyclus van slag zijn na een MK? Ik hou het maar op een vroege menstruatie, voelt een stuk makkelijker.