Dag dames, Misschien dat meerdere vrouwen zich hierin herkennen. Ik heb midden in mijn cyclus een bloeding die gepaard ging met verschrikkelijke menstruatiekrampen. Deze bloeding was op dag 18 van mijn cyclus, dit terwijl mijn menstruatie pas op dag 34/35 komt, maandelijks. Dit heb ik nog nooit gehad! De pijn was zo verschrikkelijk dat ik naar de huisartsenpost ben gegaan, hier werd uitgesloten dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou gaan en moest ik het dus gewoon aankijken. Het zou een innestelingsbloeding KUNNEN zijn, maar het kan ook gewoon een bloeding zijn waar geen oorzaak voor aan te merken is. Nu vraag ik me af of er vrouwen zijn die een innestelingsbloeding hebben gehad? De arts vertelde me dat deze bloeding in de 3e week van je cyclus kan ontstaan (ik zit momenteel dus in week 3). Iemand in soortgelijke situatie gezeten? Xoxo
Je zou de zoekfunctie kunnen gebruiken er zijn zoveel onderwerpen hierover.... maar ik heb dit af en toe, maar is geen innesteling, althans was niet zwanger na de keren dat ik dit had. Volgens mijn gyn kan het een soort tussentijdse/doorbraak bloeding zijn. het KAN indd een innesteling zijn maar daar heb je pas zekerheid over vanaf je nod als je ongie uitblijft en een testje doet.
Heb je de huisarts niet verteld dat je een cyclus hebt van 35 dagen? Dan komt de innestelingsbloeding echt niet in je 3e week hoor, want die komt immers 5-10 dagen na ovulatie! Dag 18 is bij zo'n lange cyclus rond (of zelfs voor) je eisprong...! Het kan dus ovulatiepijn zijn geweest, maar waarom je dan zou bloeden?
Hallo vrouwtjexxx, ik denk inderdaad ook dat het eerder je eisprong is geweest dan een innesteling. Dan had je dus last van "middenpijn". Er zijn best veel vrouwen die daar last van hebben. Ik had het deze maand ook, en had daarbij ook wat rood/bruin verlies. Las je googled op middenpijn vind je genoeg info en miss kan je dan achterhalen of dit inderdaad je ei is geweest. Succes!