Bijna 34 weken zwanger en mannetje heeft TIA gehad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Panda81, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Moet het toch even van me afschrijven.
    Morgen ben ik 34 weken zwanger en afgelopen woensdag heeft mijn man met zijn 28 jaar een TIA gehad. Heel erg jong dus.
    Gelukkig is hij gisteren weer uit het ziekenhuis naar huis gekomen. Er is (nog) geen aanwijsbare oorzaak uit gekomen.
    Nog niet alle onderzoeksresultaten zijn bekend.
    Had het einde van mijn zwangerschap wel iets anders voorgesteld. Nu krijgen we toch een onzekere tijd waarin mijn man weer op zijn lichaam moet gaan vertrouwen.
    Gelukkig is het lichamelijk wel helemaal bijgetrokken maar geestelijk geeft het natuurlijk ook een opdonder.

2. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Jeetje, vreselijk!! Genieten van je laatste weken dat word dan moeilijk. Maar probeer samen te genieten, pluk de dag!
    Heel veel sterkte en rustig aan doen!!!

3. MamaInSpee1979

MamaInSpee1979 Actief lid

7 apr 2011
    357
    0
    0
    Zuid Nederland
    Dat is schrikken zeg! Kan mij voorstellen dat jullie je de laatste weken van van de zwangerschap inderdaad wel anders voorgesteld hadden.....
    In ieder geval heel veel sterkte!

4. oh wat schrikken! Heel veel sterkte!

5. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Wat schrikken zeg!
    Heel veel sterkte toegewenst!

6. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ow! wat eng voor jullie! hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid over de situatie...wat jong nog zeg! iig beterschap en sterkte!

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Dank jullie wel.
    Vanmorgen even op mijn werk geweest in de pauze, was wel fijn om de collega's nog ff te zien voordat ik officieel met verlof ga. Ga morgen nog een paar uurtjes werken en dan begint mijn verlof, morgen met weekend collega's maar ik werk elke zaterdag. Op zich wel lekker even afleiding. Kan ik het toch nog een beetje normaal afsluiten.
    Wel fijn dat ik volgende week verlof heb zodat ik lekker bij mijn man kan zijn.
    Hij is nog lang niet de oude. Vanmorgen 10 min gewandeld en toen was hij alweer heel erg moe en moest hij gaan liggen. Ook heeft hij wat last van de bijwerkingen van de medicatie, dat kan op begin en moeten af gaan nemen.

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vreselijk meid. 'gelukkig' was het een TIA en geen CVA. een TIA is een voorbode van een CVA. Nu kunnen ze hem verder behandelen en onderzoeken. Met een CVA ben je verder van huis.

Sterkte!

9. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Idd ja, dat klopt. Maar evengoed is het heel heftig nu. Ze hebben ook nog niets kunnen vinden. Moeten as donderdag naar cardioloog toe, kregen we net een brief van.

10. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Heel veel sterkte !!!

11. angel229

angel229 Niet meer actief

12. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Panda, ik hoop dat ze wat kunnen vinden donderdag!
    Succes alvast!

Deel Deze Pagina