hallo dames.. ik zit met een vraagje en ik hoop dat er meerdere zijn die me kunnen helpen... ik zit nu op cd 25. ik ben begonnen met gonal-f spuiten 37.5 ei.op cd3. op cd 17 begonnen met 75e.i en vanaf gister moest ik 112.5 gaan spuiten want de eitjes van afgelopen vrijdag zijn niet doorgegroeid.. mijn vraag is kan het geen kwaad om zo vaak te verhogen in een cyclus.(overstimulatie). en heeft iemand doormiddel van gonal ooit zo`n lange cyclus gehad..en raakte zwanger.. ik spoot normaal die 37.5 en mijn lichaam reageerde er goed op afgelopen cyclus heb ik een vmk gehad,zou het daardoor kunnen komen dat hij nu niet meer goed meewerkt?.. ik hoop dat er meiden zijn die me wat gerust kunnen stellen,want het lijkt wel of mijn lichaam niet meer wil.... xxxxcindy en alvast bedankt voor commentaar hahaha
hey babyhope, dit is heel normaal hoor wat jij doet. Dit hoort bij de eerste keer met puregon. Ik heb de eerste keer er 33 dagen over gedaan! Geen probleem dus! Succes er mee!
Hoi hoi, Ik heb steeds een cyclus van rond de 45 dagen gehad met Gonal. En steeds startte ik dan weer met een hogere dosis, maar ze waren bij mij heel voorzichtig en moest om de dag komen om overstimulatie te voorkomen. Laatste keer ben ik geeindigd met 187,5 ie, maar steeds dus maar 1 eitje. Ga nu voor het eerst Lucrin ernaast gebruiken en we gaan nu voor icsi dus nu moeten er meerdere eitjes groeien, dus ben benieuwd.
oh ja babyhope wat ik vergeet te zeggen, dat ik nu binnen 12 dagen een IUI had, omdat ze nu wisten welke dosering je nodig hebt. Ik moet wel zeggen na zo'n lange cyclus ongesteld worden is echt rot, je hebt je helemaal opgeladen en naar toe geleefd en dan is toch voor je gevoel alles voor niks geweest! Sterkte
thx meiden maar ik heb dit dus nog niet meegemaakt.. ik heb nog nooit meer dan 36 dagen cyclus gehad vandaar... en ik ben ook een beetje moedeloos geworden ik heb echt het idee dat het nniet werkt..(wij klussen zelf) ik krijg wel de pregnyl prik als ze 18mm zijn.. ik hoop gewoon dat het vrijdag is zoals het de 2 rondes ervoor was gewoon netjes een eitje of 2 of 3 haha
ja willemijn dat is precies wat ik bedoel.. dadelijk is het allemaal voor niks.. ja als we nu in een volgende cyclus kwamen,moesten we ook meteen een hogere dosis beginnen..
niemand meer???? ik kan wel een boel info gebruiken over de gonal.. hoelang hebben jullie gespoten? hoeveelste ronde raakten jullie zwanger? hebben jullie ook zo`n last van blauwe plekken op de spuitplaatsen?? waar spuiten jullie been of buik?ik spuit in me been...
Poe, ik heb daar geen ervaring mee want ik reageerde gelijk op de 75 IE en best wel goed. Had op CD10 een eitje van 20 mm. Maar volgens mij is dat niet erg hoor tussentijds ophogen. Althans mijn gyn noemde het een voordel i.p.v. iedere keer je menstruatie weer op te wekken
ja ik reageerde ook iedere keer goed op de 37.5.. dit is de eerste keer dat ik moest ophogen eerst 75 en nu 112.5 de vorige keren had ik ook mooi op cd 10 al eitjes,, ik snap gewoon niet hoezo nu niet hahaha.. oh je kan vandaag testen????en en en heel veel succes meid
@ Babyhope, nou mijn banner is gemaakt voor een cyclus voor 18 DPO (vorige keer begon ik op 16 DPO slijm te verliezen en 18 DPO ongesteld. Nu tot op heden niks behalve al 4 dagen lang veel buikpijn en een lage temperatuur . Ik ben dus niet zwanger hoor . Vraag me af hoelang het duurt voordat je ongesteld wordt.... Na die eisprong spuit. Had op 29 oktober om 19.00 uur de injectie gezet en volgens mijn temperatuur op 30 otkober de eisrpong. Dacht dat die standaard na 40 uur kwam?
met de pregnyl bedoel je? meestal tussen 24 en 48 uur..maar temperaturen haalt dan niet veel uit want door de pregnyl stijgt je temp dan ook een beetje... de gyn van mij zegt na de pregnyl 16 dgen dan mag je testen als je niet ongi bent..dus ik zou maar is testen als ik jou was duimduimduim
ik vroeg me eigen eigenlijk al af hoe het nu met je zou zijn.. was de tweede dag klussen nog gelukt???
Ja alles is gelukt qua klussen hoor Speaking about the devil . Net naar de wc veel bruin slijm.... En giga buikpijn weer. Zou het nu doorzetten??? PFFFF 18 DPO, niet normaal zeg vindt dat echt HEEL LANG!
heb je nog helemaal niet getest dan???nou dat je dat kan volhouden haha heb je verder geen kwaaltjes die evt.op zwangerschap lijken?
ik moet zeggen dan ben ik eerlijk.. ik had vorige cyclus ook 19 dpo en toen ik bij de gyn kwam zei hij nou dan is er toch echt wel wat geweest.. ging hij een echo maken en zag dat mijn baarmoeder wat opgezet was,ik vertelde hem dat ik een klont was verloren en zo wist ik dat ik een vmk had gehad... hebben ze niet gezegt wanneer je evt,zou kunnen testen?
Nee hoor, heb nergens last van . Ik had getest met de vroege Predictor en 2 dagen positieve op CD14. En met de sensitest licht positief. Maar alle andere testen negaitef. Maar inderdaad ik heb totaal geen kwaaltjes . Had alleen giga buikpijn de afgelopen 4 dagen..
Overigens had ik vorige maand zwarte slijm proppen die ik verloor. Daar begon het mee . En dat was een mislukte innesteling volgens hem. Nu is het weer 18 DPO! Als dat zo is dan is het goed shit, want dan gaat er iets niet goed in het lichaam!
ja mischien bij een innesteling? krijg je daar ook iets voor om het goed te laten innestelen,want zoals ik begreep hebben ze daar ook weer wat voor... ja en die licht posi zou wel door de pregnyl zijn geweest,ik had 2 maanden geleden ook een keer getest omdat ik dacht dat de pregnyl niet in mijn lijf zat nou was knalposi hoor.. 8 dagen na de pregnyl was dat
Nee dat is niet van de Pregnyl . Die was al op 6 DPO mijn lichaam uit . Dit komt doordat ik op 6 DPO een bloedtest incl. HCG test kreeg met bloed. Overigens waren mijn testen toen al negatief. Weet ook niet waarom dit zo snel mijn lichaam uit is. Ander meisje dat ik ken heeft dit ook... Was na 5 dagen haar lichaam uit... En Pregyl blijft max. 10 dagen in je lichaam he (ik heb overigens geen Pregnyl, maar Ovitrelle). Ooo zijn daar pillen voor? Zelf dek ik dat me slijmvlies zuur is...
spoot jij 1 ampul of 2?? want als je 1 spuit dan begrijp ik dat wel.. ik krijg altijd 10.000 ei pregnyl en die blijft tot ong. dag 9 in me urine zichtbaar