Net 20 weken echo en moet donderdag weer terugkomen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door humptydumpty, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    We hadden vanochtend de 20 weken echo voor mn lieve meisje, maar helaas hebben ze het hartje niet helemaal goed kunnen bekijken, omdat ze er niet goed voor lag en heel veel bewoog. Ik moet nu donderdag weer terug. Op zich is er volgens de VK geen reden tot zorg ofzo, maar ik merk dat ik toch wel een heel klein beetje baal. Je wilt zo graag helemaal opgelucht weggaan na die echo. We hebben nog helemaal geen spulletjes gekocht en wilden dit gelijk na de echo gaan doen, maar daar moeten we nu natuurlijk weer drie dagen mee wachten. Ik vind mezelf aan de ene kant een enorme zeur, want er zijn uiteraard veel ergere uitkomsten, maar aan de andere kant zag ik best wel tegen deze echo op en baal ik dat het nu nog niet helemaal af is.
    Zo, daar wilde ik even over zeuren...:)

2. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Vandaag hebben we precies hetzelfde gehad en moeten voor precies dezelfde reden terugkomen. Als het bij ons kan wachten tot na de vakantie; maak je niet druk ;) We hebben beiden gewoon een eigenwijze meid!

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Wij hebben 3 weken geleden hetzelfde gehad: ze kon niet goed zien of een bepaalde bloedstroom goed de juiste kamer in ging. Een twijfel dus, geen zorgen maken maar ja dat doe je toch! Gelukkig 6 dagen later bleek alles helemaal goed met onze kleine man bij de gyn in het ziekenhuis. Daarna alsnog geshopt! Ik herken het en wens jullie succes!!

4. daneace

daneace Lid

30 okt 2012
    82
    0
    0
    Ook wij hadden precies hetzelfde..
    Pas bij de 4e (!) keer 20 weken echo konden ze de adertjes van het hartje zien (binnen een minuut ofzo) en konden ze ons vertellen dat alles helemaal goed was.. Hadden gewoon een eigenwijs dochtertje!
    Vond het zelf niet erg omdat ze voor de rest wel helemaal goedgekeurd was..

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Balen! Maar gelukkig kunnen ze iets gewoon niet goed zien en is er niet iets van extra onderzoek nodig. Veel bewegen is lastig voor de echo maar wel een prima teken :)

6. iriz83

iriz83 Actief lid

12 feb 2014
    147
    0
    0
    ICT Adviseur bedrijfsvoering bij overheid en daarn
    Den Haag
    Ik had ook hetzelfde hoor. Leuk op me verjaardag 20 weken echo gedaan, konden ze haar kleine hersentjes niet zien moest ik terug, ze ging heel de tijd in mijn lies met de koppiej zitten, maar alles was gewoon goed en opzich wel leuk om haar nog een x te zien. Succes vandaag, laat even weten hoe het ging!

7. JJaylinn

JJaylinn Bekend lid

19 dec 2013
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 2 keer terug moeten komen (ook omdat het hartje niet goed zichtbaar was), ik miste idd ook dat opgeluchte gevoel dat ze toch niet alles heeft kunnen checken.
    Gelukkig week later alles dik in orde. Week later weer heen want de meetresultaten van het buikje waren niet opgeslagen ;)

Deel Deze Pagina