Ik denk idd niet dat dit goed zit. Je zou nu een baby moeten zien dan die zo goed als af is met en functionerende placenta en al. Iets korter zou nog kunnen, dit lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ik hoop wel echt dat we het allemaal volledig mis hebben. Overigens vind ik dat je echt een klacht moet indienen over hoe je behandeld bent. Dit kan niet hoor!!! Dan hadden ze je niet langs moeten laten komen als ze geen tijd hebben. Zeker als je ziet dat het niet kan kloppen en iemand dus een missed abortion heeft verdient iemand tijd, informatie en begrip. Jij hebt nu geen van allen gekregen. Kan echt niet... hier moet je het niet bij laten hoor!
Sorry! Lees nu de rest pas... dsn is mijn bericht voor de helft volledig overbodig. Heel veel sterkte!
Zo net terug van de na controle en gelukkig was alles schoon en hy zei je kan het beste 1 cyclus afwachten. Maar heb het nu emotioneel wel heel moeilijk
Gek dat dat zo verschilt per gyn. Mijne zei dat er geen reden was medisch gezien om te wachten. En dat het enkel aangeraden wordt om een indicatie te hebben voor hoe lang je zwanger bent. Dat vond ik boeiend en wij zijn er gelijk weer voor gegaan. Heel veel sterkte... hopelijk kun je het snel een plek geven.