He meiden, Miss kunnen jullie me meer duidelijkheid geven uit jullie ervaring. Ik heb vandaag een echo gehad. Ik had afgelopen zaterdag clearblue test 2-3 en afgelopen dinsdag 3+. Op de echo was ook inwendig weinig te zien. Geen hartje. Vruchtzakje was ovaal en niet rond zoals eigenlijk het beste is. Of ik ben heel pril zwanger (amper 5 weken) of t is niet goed. Al met al heb ik 70% kans dat t mis gaat. Kreeg zelfs al een infoboekje mee over miskramen. 8 juni moet ik terug komen. Helaas kan ik niet eerder omdat ik maandagochtend voor 12 dagen op vakantie ga. Dus of ik ga bloeden in m'n vakantie of de echo gaat 8 juni duidelijkheid geven. Wat is jullie ervaring?
Dit was mijn echo bij 7w en 2d die was ook niet rond hier werd toen niks over gezegd en hij wordt dit jaar 3 . Bij 5 weken zie je ook nog niet zo heel veel maar waarom zo vroeg al een echo vaak brengt dit meer onzekerheid.
Ik dacht dat ik 6wkn was. Maar clearblue gaf afgelopen dinsdag 3+ aan en die zaterdag ervoor 2-3. En ik ga maandag op vakantie dus wilde graag kloppend hartje zodat ik gerust op vakantie kon. Achteraf had ik beter na m'n vakantie echo kunnen laten doen... Maarja dat is achteraf... 😔
Ik kan me nog herinneren dat er een eerder topic was over iemand die een ovaal vruchtzakje had. Volgensmij was de conclusie dat dat niks ernstigst hoefde te betekenen! Natuurlijk ben ik geen expert. ik wil je veel sterkte wensen!
Ik snap het wel hoor maar ik heb heel veel ervaring helaas. Weet je precies wanneer je eisprong is geweest door dat je ov testen heb gedaan of omdat je, je temp bij hou? zo nee dan zou ik afwachten want het kan zijn dat je ei gewoon wat later was. Ik wens je wel een hele fijne vakantie toe
Nee ik heb geen idee wanneer m'n ei is geweest... Ze zag wel een soort ringetje in t vruchtzakje had ze t over. Geen idee wat ze daarmee bedoeld. Vruchtzakje was niet leeg in ieder geval. Helaas kan ik niet meer doen dan afwachten. En hopen dat 8 juni alles goed is. ☺️
Probeer er van te genieten waarschijnlijk ben je gewoon minder ver dan je dacht. De cb is maar een indicatie en als je hcg hoog is geeft hij meer weken aan. Ik duim voor een mooie echo op 8 juni
Ik denk dat je met een gerust hart op vakantie kan gaan hoor meis.. Ik kreeg een echo met 4 weken en 5 dagen zag ook geen hartje en wel in me ovale vruchtzakje een soort ringetje.. Ik dacht ook verder te zijn maar had een latere eisprong blijkbaar dus s6 en geniet van je vakantie
Dank je wel dat stelt me wat gerust. Ik had volgende week een echo kunnen krijgen maar dan zit ik in t buitenland. Dus m'n geduld wordt aardig op de proef gesteld. Haha
Komt goed hoor en kijk naar mij ben nu bijna 17 weken zwanger..8 juni krijg je een mooie echo te zien!
Zit me nu te bedenken dat ik 30-4 innestelingsbloeding heb gehad. Dus ik weet ongv wanneer m'n ei dan is geweest. Dan had er nu toch echt wel meer op de echo te zien moeten zijn toch?
Kan ook een ovulatie bloeding zijn geweest. Heb je een regelmatige cyclus?? Wanneer was de eerste dag van je menstruatie?
Ik had een aantal weken geleden een echo (ivm bloedverlies) met een vruchtzakje van 7 weken en verder niks te zien. Toen zakte me ook de moed in de schoenen. Mocht 11 dagen later terug komen en toen was er opeens een vruchtje met kloppend hartje te zien. Was enorm gegroeid, ze hadden het over een diapauze. Inmiddels bijna 12 weken en nog een aantal echo's gehad op medische indicatie. In totaal nu al 5 stuks, die echo's maken me alleen maar zenuwachtig steeds. Oké als ik het ukje weer zie is het helemaal fantastisch, maar pfff die stress vooraf telkens weer.... Hopelijk over een paar weken goed nieuws voor jou!! Geniet van je vakantie.
31 maart... Cyclus ongv 36 dagen... 30-4 bloeding, 9 mei positieve test... Dus denk geen ovulatiebloeding... Helaas... 😔
Ik hoop dat mijn verhaal je gerust kan stellen.. Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken... 19-1 was mijn laatste menstruatie. 18-2 had ik een positieve test in handen. 1-2 weken.... Aangezien ze rekenen vanaf die 19-1 mocht ik 9-3 komen voor mijn eerste echo. Ik zou dan 7 weken zijn. Echter bleek ik pas net 5 weken!!! Schrik sloeg me om het hart. Tot ik ging nadenken: Ik wist door ovutesten en temperaturen dat mijn ei 5-2 was en mijn innesteling pas heel laat op 15-2... Dan kon ik dus op 18-2 inderdaad nog maar 1-2 weken zwanger zijn. Dus die testen kloppen meestal wel! Waarschijnlijk heb je ook een late innesteling, of een late ei gehad en ben je daardoor minder ver dan gedacht.. Geniet van je vakantie en ik denk echt dat je opgelucht adem kunt halen bij de volgende echo!
Hier ook een cb test die op het moment van testen 3+ aangaf. Adhv cyclus toen 6.2 dus 3+ zou kloppen. Bij Termijnecho 12 dagen terug geplaatst dus terwijl cb test 3+ aangaf waren we pas net 4.4 zwanger en dus echt geen 3+. Inmiddels bijna 39 wk. Ik heb verder geen ervaring met vroege echo's dus ik duim dat je 8 juni goed nieuws mag krijgen.
Dat ringetje is het begin van de placenta. Hier met 6+4 eerste echo, was ook niet zoveel op te zien. Resultaat ligt nu bij me te drinken