Help! Wéér vals positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BeeN, 21 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    'T is weer die tijd van de maand; testen!

Alleen.. testte ik vorige maand met zowel Kruidvat als Sensitest vals positief...
    Vandaag zit ik wéér met positieve testen, deze keer van Kruidvat en Zwanger en Kids (Certain)...
    Sensitest is vandaag dan weer negatief.

Ik weet niet meer wat ik moet denken.
    Kan op dit moment niet hopen, ga ervan uit dat het alweer loos alarm is (want de teleurstelling vorige maand deed ontzettend veel pijn)

Maar toch..iemand ervaring met (veelvuldig) negatief testen?
    Mijn ovulatie kan het niet zijn; LH-test is negatief..
    Is er iemand die mij een verklaring kan geven over hoe dit mogelijk is??

Of toch nog hopen..?

Bijgevoegde bestanden:

2. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Geen ervaring met vals positief testen, maar waarom haal je geen predictor of clear blue?

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Maar waarom ga je ervan uit dat alle testen vals zijn? Ik zie duidelijke streepjes hoor! Het kan vorige maand ook al vlug fout gegaan zijn, dat heb ik ook weleens gehad. Ik duim voor een mooie oploop! :)

4. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Vorige maand heb ik de ochtend nadien een bloedtest laten doen, die was echt negatief; HCG minder dan 5... dus de testen toen waren echt vals positief..

Ik ga er nu vanuit dat het hetzelfde verhaal is, allicht om mezelf een nieuwe teleurstelling te besparen... maar toch hoop ik ergens zeker nog wel... alleen voelt dat gevaarlijk aan, na vorige maand :(

5. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    #5 BeeN, 21 dec 2019
    Laatst bewerkt: 21 dec 2019
    Ik ga straks op zoek naar een Predictor (Kruidvat verkoopt hem hier niet meer, dus hoop hem bij de apotheek te vinden) :)
    Van ClearBlue lees ik vaak dat die best wel wat HCG nodig heeft, en als ik mijn (onregelmatige) cyclus wat uitreken zou het nog heel vroeg zijn, als ik al zwanger ben...

6. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Albert heijn en jumbo hier verkopen ze wel. Misschien daar kijken

Maar het ziet er positief uit. Ik duim voor je

BeeN vindt dit leuk.
  7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik eet echt m'n sokken op...deze zijn positief.
    Predictor zal dat ook laten zien.

8. paula1984

Ter aanvulling.
    Bij mijn laaste zwangerschap. In dezelfde beker urine.
    Predictor positief, certain positief en de meest gevoelige van 10 ml/iúl zwanger en Kids negatief.
    De volgende dagen bleven de 2 eerstgenoemde prachtig oplopen en het duurde dagen voor er een vage lijn op de z en k verscheen.

9. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo...net een Predictor gehaald, maar ze hadden enkel de gewone, dus vanaf NOD, nietnde Early... zou die het al wel moeten meten dan?

10. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    Dit waren overigens mijn testen vorige maand.. Ook duidelijk 'positief'... maar na bloedtest dus toch negatief...

Bijgevoegde bestanden:

11. paula1984

Mijn "ervaring" met de predictor is dat het niet uitmaakt welke het is. Enkel dat de early met 1 min al begint te kleuren en een gewone iets later. Het eindresultaat is hetzelfde.
    Als je er 1 gehaald hebt zou ik hem morgen met 2e urine doen.

BeeN vindt dit leuk.
  12. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Wow dit kan niet waar zijn!!!
    Vorige maand je ook al gevolgd! Dit kan niet hoor. Zou dit eens voorleggen aan een arts.
    Ik denk echt dat je vorige maand een biochemische had en nu weer zwanger bent hoor!!! Zulke duidelijke testen heb ik pas rond 13dpo.
    Ik ga zo hard duimen

BeeN vindt dit leuk.
  13. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Mij lijken je testen zeker positief, maar als je jezelf er niet prettig bij voelt door wat vorige maand is gebeurt, dan zou ik zeker even een predictor halen en deze doen. Veel succes en ik duim voor een mooie positieve test!

BeeN vindt dit leuk.
  14. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Wat vervelend die onzeker.
    Hopelijk gaan de testen mooi oplopen!

BeeN vindt dit leuk.
  15. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ben laatste tijd beetje door posts aan het scrollen en kom jouw naam regelmatig tegen (toch???) Je hebt een heel heftig verleden meid. Is er geen controle of check-up bij jou? Geen utrogestan of bloedverdunners of prednison etc????
    Als ik je naam goed onthouden heb en je goed link, heb jij ene heftig verleden mbt zwanger worden en blijven. Bah hoop zo dat het je snel gegund is.
    liefs

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik eerlijk ben vind ik de kv niet positief.
    Hij is raar, smal met gekke uitloop naar de zijkant en loopt niet volledig door naar boven/onder.

De zwanger en kids strepen vind ik ook niet mooi doorlopen en heb zelf altijd vals posi getest (en veel testen van gezien hier) die vals waren. Van dat merk vertrouw ik juist alleen de ovu testen.

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ps, je ovu was pas 16-12 positief. Met een ei op 18-12 zit je vandaag pas op 3 dpo en kan je onmogelijk positief testen nog.

Ik ben echt bang dat de sensitest gelijk heeft.

18. BeeN

BeeN Actief lid

25 aug 2014
    197
    69
    28
    NULL
    NULL
    In bijlage een foto van de KV opgedroogd.. loopt ie toch mooi door, niet? Wat de zwanger en kids betreft; ik gebruik deze testen voor het eerst, dus weet niet wat ik ervan moet maken...

Mijn ovulatietesten waren idd nog niet zo lang geleden positief, maar de dagen voor de 16e had ik niet getest, dus vandaar het vroege testen nu.. je leest hier soms dat het al heel snel kan..

Zoals gezegd hoop ik, maar ga ik ook nog uit van negatief..
    Rest de vraag; hoe kan dit? 2 maanden op rij, met verschillende tests???

Bijgevoegde bestanden:

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik vind de streep nog steeds niet zoals je zou verwachten bij een positief resultaat helaas, want hij loopt ook op deze opgedroogde test niet door en heeft een gekke uitloop.

20. Rebo

Rebo Bekend lid

26 feb 2015
    720
    297
    63
    Sensitest blijft bij mij altijd wit en nooit vals positief ook de ovulatie testen doen het suer

Deel Deze Pagina